Detingut un home per tràfic de drogues a Atzeneta del Maestrat

CASTELLÓ, 10 (EUROPA PRESS)-

La Guàrdia Civil ha procedit a la detenció d’un home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública -tràfic de drogues- a la població d’Atzeneta del Maestrat, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Tot va començar quan els guàrdies civils van observar que un vehicle estava realitzant una conducció erràtica, per la qual cosa es va procedir a la identificació del seu ocupant, el qual es trobava molt nerviós, i van detectar una forta olor a marihuana que eixia de l’interior del seu vehicle.

Per tot això es va procedir a efectuar un registre a l’interior del turisme, en el qual es va trobar una borsa amb noranta-dos grams de la citada droga. La persona identificada de forma voluntària va fer lliurament en un maset que posseïx en els limítrofs de la localitat d’una quantitat considerable de la mateixa substància -28 pots de plàstic que contenien marihuana i aconseguien un pes de 32 quilograms aproximats-.

Per tot això es va procedir a la seua detenció com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública -tràfic de drogues-. Les diligències instruïdes van ser lliurades als Jutjats de Castelló en funcions de guàrdies, que van ordenar el seu ingrés a la presó. Amb esta actuació s’ha desarticulat un important punt de distribució de drogues a la comarca de l’Alt Maestrat.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.