Detingut un home per tràfic de drogues a Atzeneta del Maestrat

CASTELLÓ, 10 (EUROPA PRESS)-

La Guàrdia Civil ha procedit a la detenció d’un home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública -tràfic de drogues- a la població d’Atzeneta del Maestrat, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Tot va començar quan els guàrdies civils van observar que un vehicle estava realitzant una conducció erràtica, per la qual cosa es va procedir a la identificació del seu ocupant, el qual es trobava molt nerviós, i van detectar una forta olor a marihuana que eixia de l’interior del seu vehicle.

Per tot això es va procedir a efectuar un registre a l’interior del turisme, en el qual es va trobar una borsa amb noranta-dos grams de la citada droga. La persona identificada de forma voluntària va fer lliurament en un maset que posseïx en els limítrofs de la localitat d’una quantitat considerable de la mateixa substància -28 pots de plàstic que contenien marihuana i aconseguien un pes de 32 quilograms aproximats-.

Per tot això es va procedir a la seua detenció com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública -tràfic de drogues-. Les diligències instruïdes van ser lliurades als Jutjats de Castelló en funcions de guàrdies, que van ordenar el seu ingrés a la presó. Amb esta actuació s’ha desarticulat un important punt de distribució de drogues a la comarca de l’Alt Maestrat.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.