14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Detingut un home per tràfic de drogues a Atzeneta del Maestrat

CASTELLÓ, 10 (EUROPA PRESS)-

La Guàrdia Civil ha procedit a la detenció d’un home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública -tràfic de drogues- a la població d’Atzeneta del Maestrat, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Tot va començar quan els guàrdies civils van observar que un vehicle estava realitzant una conducció erràtica, per la qual cosa es va procedir a la identificació del seu ocupant, el qual es trobava molt nerviós, i van detectar una forta olor a marihuana que eixia de l’interior del seu vehicle.

Per tot això es va procedir a efectuar un registre a l’interior del turisme, en el qual es va trobar una borsa amb noranta-dos grams de la citada droga. La persona identificada de forma voluntària va fer lliurament en un maset que posseïx en els limítrofs de la localitat d’una quantitat considerable de la mateixa substància -28 pots de plàstic que contenien marihuana i aconseguien un pes de 32 quilograms aproximats-.

Per tot això es va procedir a la seua detenció com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública -tràfic de drogues-. Les diligències instruïdes van ser lliurades als Jutjats de Castelló en funcions de guàrdies, que van ordenar el seu ingrés a la presó. Amb esta actuació s’ha desarticulat un important punt de distribució de drogues a la comarca de l’Alt Maestrat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.