Detingut un home per tràfic de drogues a Atzeneta del Maestrat

CASTELLÓ, 10 (EUROPA PRESS)-

La Guàrdia Civil ha procedit a la detenció d’un home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública -tràfic de drogues- a la població d’Atzeneta del Maestrat, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Tot va començar quan els guàrdies civils van observar que un vehicle estava realitzant una conducció erràtica, per la qual cosa es va procedir a la identificació del seu ocupant, el qual es trobava molt nerviós, i van detectar una forta olor a marihuana que eixia de l’interior del seu vehicle.

Per tot això es va procedir a efectuar un registre a l’interior del turisme, en el qual es va trobar una borsa amb noranta-dos grams de la citada droga. La persona identificada de forma voluntària va fer lliurament en un maset que posseïx en els limítrofs de la localitat d’una quantitat considerable de la mateixa substància -28 pots de plàstic que contenien marihuana i aconseguien un pes de 32 quilograms aproximats-.

Per tot això es va procedir a la seua detenció com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública -tràfic de drogues-. Les diligències instruïdes van ser lliurades als Jutjats de Castelló en funcions de guàrdies, que van ordenar el seu ingrés a la presó. Amb esta actuació s’ha desarticulat un important punt de distribució de drogues a la comarca de l’Alt Maestrat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket firma una segona plaça històrica en Eurolliga després de véncer al Dubai Basketball

El València Basket tanca una fase regular històrica en Eurolliga amb 25 victòries, assegura la segona plaça després de guanyar 85-95 al Dubai Basketball i tindrà factor pista en quarts, on es mesurarà al guanyador de l'encreuament entre Panathinaikos i Mònaco.

Catalá veu interessant que el jutge aclarisca si Cacsa pot albergar festivals amb menys soroll

L'alcaldessa de València considera clau que el jutge precise si els festivals a la Ciutat de les Arts i les Ciències poden mantindre's amb mesures correctores que reduïsquen el soroll i respecten l'ordenança acústica.

Un intern de Fontcalent provoca un incendi en la seua cel·la i ha de ser assistit

Un pres preventiu del centre penitenciari d'Alacant I, en Fontcalent, provoca un incendi en la seua cel·la de matinada i ha de ser assistit, mentres el sindicat TAMPM denuncia fallades d'alarma i masificacion en la carcel.

València recorrerà la sentència sobre pisos turístics en considerar que hi ha només una discrepància tècnica

L'Ajuntament de València estudiarà recórrer davant el Suprem la sentència del TSJCV sobre vivendes turístiques, que atribuïx a una discrepància tècnic-jurídica i no de fons sobre la suspensió de llicències.

Bernabé acusa a la Generalitat de rebutjar el Pla de Vivenda per perdre el seu quiosquet

Pilar Bernabé sosté que a la Generalitat no li agrada el Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 perquè ordena el mercat i impedix que es facen negocis al marge del nou marc. Defén a més l'impuls a la Ciutat de la Industrialització de la Construcció al costat de les universitats valencianes.

Pedro Delgado assenyala a Juan Ayuso com el gran potencial del ciclisme espanyol

Pedro Delgado considera que Juan Ayuso és, per potencial, el millor corredor espanyol actual, destaca el seu caràcter competitiu i advertix de la pressió i la creixent competència internacional.

Núñez acusa el Consell de no saber interpretar les alertes de la DANA del 29 d’octubre

El cap de Climatologia de Aemet en la Comunitat Valenciana sosté en el Congrés que va haver-hi informació suficient i precisa abans de la DANA del 29 d'octubre, però que el Consell no la va interpretar a temps per a prendre mesures preventives.

IVACE+i impulsa un sistema amb intel·ligència artificial per a diagnosticar i rehabilitar lesions articulars

IVACE+i finança KINESSENSOR, un sistema portàtil amb sensors i algorismes d'intel·ligència artificial per a millorar el diagnòstic, seguiment i rehabilitació de malalties musculoesquelètiques.