Detingut un home per tràfic de drogues a Atzeneta del Maestrat

CASTELLÓ, 10 (EUROPA PRESS)-

La Guàrdia Civil ha procedit a la detenció d’un home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública -tràfic de drogues- a la població d’Atzeneta del Maestrat, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Tot va començar quan els guàrdies civils van observar que un vehicle estava realitzant una conducció erràtica, per la qual cosa es va procedir a la identificació del seu ocupant, el qual es trobava molt nerviós, i van detectar una forta olor a marihuana que eixia de l’interior del seu vehicle.

Per tot això es va procedir a efectuar un registre a l’interior del turisme, en el qual es va trobar una borsa amb noranta-dos grams de la citada droga. La persona identificada de forma voluntària va fer lliurament en un maset que posseïx en els limítrofs de la localitat d’una quantitat considerable de la mateixa substància -28 pots de plàstic que contenien marihuana i aconseguien un pes de 32 quilograms aproximats-.

Per tot això es va procedir a la seua detenció com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública -tràfic de drogues-. Les diligències instruïdes van ser lliurades als Jutjats de Castelló en funcions de guàrdies, que van ordenar el seu ingrés a la presó. Amb esta actuació s’ha desarticulat un important punt de distribució de drogues a la comarca de l’Alt Maestrat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València obri gratis els refugis antiaeris i monuments pel Dia dels Monuments

L'Ajuntament de València organitza conferències, visites guiades a refugis antiaeris i accés gratuït a monuments històrics per a celebrar el Dia Internacional dels Monuments i Llocs.

Espanya posa fi al confinament de les aus de corral després de millorar la situació de la grip aviària

Agricultura alça el confinament preventiu de les aus de corral vigent des de novembre, després de constatar l'absència de casos en aus silvestres i una menor pressió del virus.

Els maquinistes eleven al 100% el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d’Alacant

El sindicat de maquinistes SEMAF assegura que el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d'Alacant ha sigut del 100% i critica uns servicis mínims del 75%, que considera excessius.

Deu detinguts a València per explotar sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja

La Policia Nacional ha desarticulat un entramat criminal que explotava sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja, on 14 víctimes eren controlades i sancionades amb multes i amenaces.

La romeria de la Santa Faç serà declarada BIC immaterial pel Consell este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció i reconeixement institucional en plena polèmica política a Alacant.

Un regidor de Vox a Montserrat dimitix després de ser denunciat per maltractaments i tindre una orde d’allunyament

El regidor de Vox a Montserrat, Carlos Martínez Salvador, ha entregat la seua acta després de fer-se pública una orde d'allunyament dictada per un jutjat per una denúncia de maltractaments de la seua parella, que ell nega.

Cel buidat i lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant

La Comunitat Valenciana espera un dijous amb cel poc nuvolós o buidat, mínimes a l'alça i un lleuger descens de les màximes a l'interior d'Alacant, mentres que la resta a penes presentarà canvis.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.