Detingut un jove de 24 anys per robar 5.400 euros a caixers automàtics a Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
La Policia Nacional ha arrestat un noi de 24 anys a Alacant per robar 5.400 euros a usuaris de caixers automàtics a través de distraccions i intimidació.

ALACANT – La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 24 anys acusat de sustraure 5.400 euros desviant l’atenció de les seues víctimes mentre aquestes utilitzaven els caixers automàtics, tal com ha informat la Prefectura en un comunicat.

El detingut, que presentava una llarga trajectòria delictiva, abordava persones d’entre 54 i 82 anys quan feien transaccions a caixers, utilitzant una tècnica d’estafa coneguda com a «sembra». En aquesta metodologia, el jove aconseguia distreure les víctimes en el moment que introduïen el seu número PIN, realitzant transferències de diners per un import que solia arribar als 900 euros. Si la víctima es donava compte de la maniobra, l’acusat actuava amb violència per assegurar el robatori.

Les investigacions dels agents van permetre identificar el sospitós, un jove habitual en el món delinqüencial, qui va ser detingut a la ciutat d’Alacant. En el moment de l’arrest, es van trobar en la seua possessió diverses peces de roba que coincidien amb les descrites per les víctimes en tres dels casos investigats.

L’acusat acumulava un total de 29 detencions en només vuit mesos, amb diverses acusacions, incloent robatoris amb violència, robatoris amb força i altres tipus d’estafa. Va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, enfrontant càrrecs per estafa i robatori amb violència i intimidació.

Últimes notícies

Robinson resol un duel vibrant entre Barça i Valencia Basket (98-94)

El Barça ha superat el Valencia Basket per 98-94 en la jornada 9 de l’Euroliga. Justin Robinson ha anotat nou punts en els últims quatre minuts.

Mor un treballador en caure des de deu metres en una nau de Paterna

Un treballador de 62 anys ha mort després de caure des d’uns deu metres mentre reparava el sostre d’una nau del polígon Fuente del Jarro, a Paterna.

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.

L’Atlético busca pressionar el lideratge al camp del Levante

L’Atlético visita el Levante este dissabte amb sis victòries consecutives i la mirada posada en el lideratge. Julián Alvarez arriba en ratxa golejadora.

Puente revela 170 incidències del sistema LZB durant 2026 i defensa la seua seguretat després de l’accident d’Urda

La tragèdia deixa 69 morts i 13 víctimes identificades, mentre 39 ferits continuen hospitalitzats a Castella-la Manxa, 17 d'ells en unitats de cures intensives

València aprova un pressupost de 1.361 milions per a 2027

El govern municipal de València ha aprovat el projecte de pressupost de 2027, un 8,8 % superior al de l’exercici actual. L’oposició l’ha rebutjat.

La dana de 2024 suma 234 víctimes mortals en la causa judicial

La jutgessa de Catarroja ha elevat a 234 el recompte oficial de víctimes mortals de la dana del 29 d’octubre de 2024. L’últim cas reconegut és el d’un home de Paiporta que va morir després d’una infecció bacteriana.

Castelló proposa 246,7 milions per als comptes provincials de 2027

La Diputació de Castelló debatrà el 3 de novembre un pressupost de 246.698.267,01 euros per a 2027, amb inversions en seguretat, serveis i infraestructures.