6.8 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Detingut un jove de 24 anys per robar 5.400 euros a caixers automàtics a Alacant

ALACANT – La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 24 anys acusat de sustraure 5.400 euros desviant l’atenció de les seues víctimes mentre aquestes utilitzaven els caixers automàtics, tal com ha informat la Prefectura en un comunicat.

El detingut, que presentava una llarga trajectòria delictiva, abordava persones d’entre 54 i 82 anys quan feien transaccions a caixers, utilitzant una tècnica d’estafa coneguda com a “sembra”. En aquesta metodologia, el jove aconseguia distreure les víctimes en el moment que introduïen el seu número PIN, realitzant transferències de diners per un import que solia arribar als 900 euros. Si la víctima es donava compte de la maniobra, l’acusat actuava amb violència per assegurar el robatori.

Les investigacions dels agents van permetre identificar el sospitós, un jove habitual en el món delinqüencial, qui va ser detingut a la ciutat d’Alacant. En el moment de l’arrest, es van trobar en la seua possessió diverses peces de roba que coincidien amb les descrites per les víctimes en tres dels casos investigats.

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

L’acusat acumulava un total de 29 detencions en només vuit mesos, amb diverses acusacions, incloent robatoris amb violència, robatoris amb força i altres tipus d’estafa. Va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, enfrontant càrrecs per estafa i robatori amb violència i intimidació.

Últimes notícies

Investiguen a un home per robar 8 tones de mandarines a les Alqueries

La Guàrdia Civil investiga a un home pel furt de 8.000 quilos de mandarines Leanri en dos finques de les Alqueries. La collita estava valorada en uns 8.800 euros.

El 78.477, primer quart premi, repartix 600.000 euros a Alaquàs, Mislata i València

El primer quart premi del sorteig ha deixat una sèrie en cada localitat. Cada administració ha venut deu dècims premiats amb 60.000 euros.

El 78477, quart premi de la Loteria de Nadal, deixa 200.000 euros a la Comunitat Valenciana

El número ha sigut premiat amb 20.000 euros al dècim en el Sorteig Extraordinari de Nadal celebrat este 22 de desembre

Fruites, flors, xocolate, oli, bolets i tòfones: regals gurmet per a Nadal

Els regals gurmet guanyen terreny per Nadal amb cistelles de fruites, tòfones, AOVE de collita primerenca, flors preservades i desdejunis a domicili. Són detalls elegants, compartibles i lleugers enfront de taules copioses.

El 70048, segon premi de la Loteria de Nadal, reparteix fortuna a Madrid

El número ha eixit premiat a les 09.21 hores amb 125.000 euros al dècim en el Sorteig de Nadal

Un guàrdia civil ha rescatat a un bebé tancat en un cotxe en l’aparcament del centre comercial Bonaire

Un guàrdia civil ha trencat una finestreta per a obrir un cotxe i rescatar a un bebé d'1 any en l'aparcament del centre comercial Bonaire. El menor va eixir il·lés.

La Comunitat Valenciana juga 425 milions en la Loteria de Nadal, un 0,67% menys que en 2024

La Comunitat Valenciana participa amb 425.409.780 euros en el sorteig, un 0,67% menys que en 2024. El gasto mitjà per habitant se situa en 78,41 euros.

Fred i gelades a l’interior obrin una setmana sense pluges en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca amb ambient fred, gelades a l'interior i cels buidats que s'ennuvolen al final del dia. El dimarts augmenta la nuvolositat i puja la cota de neu.