Detingut un jove de 24 anys per robar 5.400 euros a caixers automàtics a Alacant

ALACANT – La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 24 anys acusat de sustraure 5.400 euros desviant l’atenció de les seues víctimes mentre aquestes utilitzaven els caixers automàtics, tal com ha informat la Prefectura en un comunicat.

El detingut, que presentava una llarga trajectòria delictiva, abordava persones d’entre 54 i 82 anys quan feien transaccions a caixers, utilitzant una tècnica d’estafa coneguda com a “sembra”. En aquesta metodologia, el jove aconseguia distreure les víctimes en el moment que introduïen el seu número PIN, realitzant transferències de diners per un import que solia arribar als 900 euros. Si la víctima es donava compte de la maniobra, l’acusat actuava amb violència per assegurar el robatori.

Les investigacions dels agents van permetre identificar el sospitós, un jove habitual en el món delinqüencial, qui va ser detingut a la ciutat d’Alacant. En el moment de l’arrest, es van trobar en la seua possessió diverses peces de roba que coincidien amb les descrites per les víctimes en tres dels casos investigats.

L’acusat acumulava un total de 29 detencions en només vuit mesos, amb diverses acusacions, incloent robatoris amb violència, robatoris amb força i altres tipus d’estafa. Va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, enfrontant càrrecs per estafa i robatori amb violència i intimidació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.