Detingut un jove de 24 anys per robar 5.400 euros a caixers automàtics a Alacant

ALACANT – La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 24 anys acusat de sustraure 5.400 euros desviant l’atenció de les seues víctimes mentre aquestes utilitzaven els caixers automàtics, tal com ha informat la Prefectura en un comunicat.

El detingut, que presentava una llarga trajectòria delictiva, abordava persones d’entre 54 i 82 anys quan feien transaccions a caixers, utilitzant una tècnica d’estafa coneguda com a “sembra”. En aquesta metodologia, el jove aconseguia distreure les víctimes en el moment que introduïen el seu número PIN, realitzant transferències de diners per un import que solia arribar als 900 euros. Si la víctima es donava compte de la maniobra, l’acusat actuava amb violència per assegurar el robatori.

Les investigacions dels agents van permetre identificar el sospitós, un jove habitual en el món delinqüencial, qui va ser detingut a la ciutat d’Alacant. En el moment de l’arrest, es van trobar en la seua possessió diverses peces de roba que coincidien amb les descrites per les víctimes en tres dels casos investigats.

L’acusat acumulava un total de 29 detencions en només vuit mesos, amb diverses acusacions, incloent robatoris amb violència, robatoris amb força i altres tipus d’estafa. Va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, enfrontant càrrecs per estafa i robatori amb violència i intimidació.

Últimes notícies

Avís groc a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

L'Agència Estatal de Meteorologia manté l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h segons la zona i l'horari.

Març s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més calor i vent molt fort en el nord

El final de març arriba a la Comunitat Valenciana amb ambient més temperat, cel poc nuvolós i ratxes de vent molt forts a Castelló i l'interior nord de València, tant a l'interior com en el litoral.

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.