6.8 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Detingut un jove de 24 anys per robar 5.400 euros a caixers automàtics a Alacant

ALACANT – La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 24 anys acusat de sustraure 5.400 euros desviant l’atenció de les seues víctimes mentre aquestes utilitzaven els caixers automàtics, tal com ha informat la Prefectura en un comunicat.

El detingut, que presentava una llarga trajectòria delictiva, abordava persones d’entre 54 i 82 anys quan feien transaccions a caixers, utilitzant una tècnica d’estafa coneguda com a “sembra”. En aquesta metodologia, el jove aconseguia distreure les víctimes en el moment que introduïen el seu número PIN, realitzant transferències de diners per un import que solia arribar als 900 euros. Si la víctima es donava compte de la maniobra, l’acusat actuava amb violència per assegurar el robatori.

Les investigacions dels agents van permetre identificar el sospitós, un jove habitual en el món delinqüencial, qui va ser detingut a la ciutat d’Alacant. En el moment de l’arrest, es van trobar en la seua possessió diverses peces de roba que coincidien amb les descrites per les víctimes en tres dels casos investigats.

L’acusat acumulava un total de 29 detencions en només vuit mesos, amb diverses acusacions, incloent robatoris amb violència, robatoris amb força i altres tipus d’estafa. Va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, enfrontant càrrecs per estafa i robatori amb violència i intimidació.

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.