Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

Ejemplo de shortcode con estilo
La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.

La Policia Nacional ha detingut a un home de 26 anys per l’apunyalament mortal d’un altre home a l’interior d’un comerç situat en el barri de Russafa, a València. El succés es va produir al voltant de les 14 hores d’este dilluns, quan, per motius que encara es desconeixen, es va originar un incident que va acabar amb la víctima ferida de gravetat per arma blanca dins de l’establiment.

El crim va tindre lloc en un punt clau del barri

El crim va tindre lloc en el número 34 de la carretera de la Font de Sant Lluís, en els voltants de l’encreuament amb l’avinguda Doctor Waksman, una zona amb nombrosa activitat comercial i trànsit de veïns. Després de l’avís als servicis d’emergència, es va activar un dispositiu policial que va permetre la localització i posterior detenció del presumpte autor de l’apunyalament, un jove de 26 anys.

Investigació a càrrec d’Homicidis

Agents del Grup d’Homicidis de la Brigada Provincial de Policia Judicial de València s’han fet càrrec de les perquisicions per a aclarir què va ocórrer dins del comerç i quin va ser el desencadenant de l’agressió. En esta fase inicial, les diligències se centren en reconstruir els moments previs a l’atac, determinar la relació entre la víctima i el detingut i arreplegar possibles testimoniatges de persones que es trobaren en els voltants.

Paral·lelament, efectius de la Policia Científica es troben en el lloc dels fets realitzant una inspecció ocular minuciosa. La seua labor inclou la busca i recollida d’indicis, com a restes biològiques, petjades o l’arma emprada, amb l’objectiu de fixar l’escena del crim i obtindre proves que permeten recolzar la investigació judicial. Tota esta informació serà clau per a esclarir les circumstàncies de l’apunyalament i concretar la responsabilitat penal del detingut.

Últimes notícies

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.