Detinguts oncle, filla, gendre i nebot d’una mateixa família per intent d’homicidi a Alcoi

Agents de la Policia Nacional han detingut a cinc persones, components d’un mateix nucli familiar; una dona i quatre homes, un d’aquests menor d’edat, acusats d’un homicidi dolós en grau de temptativa, en haver assestat un d’ells diverses punyalades amb una arma blanca a un altre individu en una coneguda plaça de la localitat alacantina.

La Policia Nacional va tindre coneixement dels fets a través d’un avís del Centre d’Emergències 112, on es comunicava que havia tingut lloc una batussa en via pública i un dels contendents havia sigut ferit amb una arma blanca, acudint al lloc dotacions de Policia Nacional, Policia Local i del SAMU.

Després de prestar una primera assistència al ferit per arma blanca, la unitat sanitària desplaçada, va comprovar que el ferit presentava en el pit una ferida sagnant per arma blanca i el seu estat era crític, per la qual cosa va ser traslladat d’urgència a l’Hospital de la localitat. No obstant això, una vegada allí, els facultatius mèdics, després d’avaluar el delicat estat de gravetat de la víctima van decidir traslladar-lo a l’Hospital General d’Alacant, on va haver de ser intervingut quirúrgicament d’urgència, aconseguint finalment estabilitzar-li.

Quant a la investigació dels fets, els agents adscrits a la Brigada Local de Policia Judicial, van iniciar les gestions a fi d’aconseguir identificar als autors d’aquests, recaptant tots els testimoniatges dels agents intervinents en el lloc i dels testimonis dels fets.

Els investigadors van aconseguir recopilar nombrosos arxius de vídeo, no sols de les càmeres de seguretat de comerços pròxims, sinó també de joves que es trobaven presents en la batussa i que havien captat amb els seus propis terminals de telefonia mòbil.

Gràcies a les labors d’investigació, els agents van aconseguir conéixer la identitat dels presumptes agressors, així com els motius que van conduir als mateixos a cometre l’il·lícit i el rol que va exercir cadascun dels implicats, aconseguint realitzar una fidedigna reconstrucció dels fets sobre com va esdevindre el violent atac.

L’origen del succés

Segons va revelar la investigació sobre l’origen del violent succés, els fets es van iniciar a l’interior d’una discoteca de la localitat on, un dels investigats, va agredir a un individu que es trobava en companyia de la víctima que posteriorment va ser apunyalada, per la qual cosa va ser expulsat del recinte pels porters del local a causa del violent estat en el qual es trobava.

L’agressor, després de la seua expulsió de l’establiment d’oci, es va mantindre a l’espera en l’exterior resultant que, a l’eixida d’aquestes persones, va tornar a agredir a un d’ells, havent d’intervindre novament els porters per a dissuadir el conflicte.

L’investigat va fugir del lloc, cap al seu propi domicili, no obstant això, no el va fer amb la intenció d’oblidar l’assumpte, sinó que ho va fer amb la intenció de donar compte als seus familiars dels fets que havien tingut lloc.

Així va ser com, l’investigat i els seus familiars, es van personar en el lloc a fi de venjar el succés, acabant per assestar un d’ells diverses punyalades en el pit a la víctima una de les quals, li va causar les lesions d’extrema gravetat que van fer témer per la seua vida.

Els quatre detinguts majors d’edat, de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 20 i 52 anys, investigats per un presumpte delicte d’homicidi en grau de temptativa, van passar a la disposició dels Jutjats d’Instrucció d’Alcoi, decretant-se l’ingrés a la presó preventiva per a un d’ells, en concret, el presumpte autor material de les lesions, quedant en llibertat amb càrrecs la resta dels implicats, acordant-se no obstant això les degudes mesures cautelars de prohibició d’aproximar-se i comunicar-se amb la víctima.

Quant al menor d’edat implicat en els fets, va ser posat a la disposició del Fiscal de Menors de l’Audiència Provincial d’Alacant, sota la mateixa imputació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps es torça des de demà en la Comunitat Valenciana amb més núvols, vent i baixada de màximes

Hui predominaran els cels buidats i les temperatures pujaran. Des de demà augmentarà la nuvolositat, podran donar-se pluges en el nord de Castelló i baixaran les màximes amb vent del nord-est en el litoral.

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.

El Suprem confirma la multa a una jutgessa de Nules per humiliar i insultar a funcionaris

El Tribunal Suprem ha confirmat la sanció de 2.000 euros a la titular del Jutjat 4 de Nules per una falta greu de desconsideració. La fallada rebutja que fora un tracte en confiança.

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.