Detinguts oncle, filla, gendre i nebot d’una mateixa família per intent d’homicidi a Alcoi

Agents de la Policia Nacional han detingut a cinc persones, components d’un mateix nucli familiar; una dona i quatre homes, un d’aquests menor d’edat, acusats d’un homicidi dolós en grau de temptativa, en haver assestat un d’ells diverses punyalades amb una arma blanca a un altre individu en una coneguda plaça de la localitat alacantina.

La Policia Nacional va tindre coneixement dels fets a través d’un avís del Centre d’Emergències 112, on es comunicava que havia tingut lloc una batussa en via pública i un dels contendents havia sigut ferit amb una arma blanca, acudint al lloc dotacions de Policia Nacional, Policia Local i del SAMU.

Després de prestar una primera assistència al ferit per arma blanca, la unitat sanitària desplaçada, va comprovar que el ferit presentava en el pit una ferida sagnant per arma blanca i el seu estat era crític, per la qual cosa va ser traslladat d’urgència a l’Hospital de la localitat. No obstant això, una vegada allí, els facultatius mèdics, després d’avaluar el delicat estat de gravetat de la víctima van decidir traslladar-lo a l’Hospital General d’Alacant, on va haver de ser intervingut quirúrgicament d’urgència, aconseguint finalment estabilitzar-li.

Quant a la investigació dels fets, els agents adscrits a la Brigada Local de Policia Judicial, van iniciar les gestions a fi d’aconseguir identificar als autors d’aquests, recaptant tots els testimoniatges dels agents intervinents en el lloc i dels testimonis dels fets.

Els investigadors van aconseguir recopilar nombrosos arxius de vídeo, no sols de les càmeres de seguretat de comerços pròxims, sinó també de joves que es trobaven presents en la batussa i que havien captat amb els seus propis terminals de telefonia mòbil.

Gràcies a les labors d’investigació, els agents van aconseguir conéixer la identitat dels presumptes agressors, així com els motius que van conduir als mateixos a cometre l’il·lícit i el rol que va exercir cadascun dels implicats, aconseguint realitzar una fidedigna reconstrucció dels fets sobre com va esdevindre el violent atac.

L’origen del succés

Segons va revelar la investigació sobre l’origen del violent succés, els fets es van iniciar a l’interior d’una discoteca de la localitat on, un dels investigats, va agredir a un individu que es trobava en companyia de la víctima que posteriorment va ser apunyalada, per la qual cosa va ser expulsat del recinte pels porters del local a causa del violent estat en el qual es trobava.

L’agressor, després de la seua expulsió de l’establiment d’oci, es va mantindre a l’espera en l’exterior resultant que, a l’eixida d’aquestes persones, va tornar a agredir a un d’ells, havent d’intervindre novament els porters per a dissuadir el conflicte.

L’investigat va fugir del lloc, cap al seu propi domicili, no obstant això, no el va fer amb la intenció d’oblidar l’assumpte, sinó que ho va fer amb la intenció de donar compte als seus familiars dels fets que havien tingut lloc.

Així va ser com, l’investigat i els seus familiars, es van personar en el lloc a fi de venjar el succés, acabant per assestar un d’ells diverses punyalades en el pit a la víctima una de les quals, li va causar les lesions d’extrema gravetat que van fer témer per la seua vida.

Els quatre detinguts majors d’edat, de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 20 i 52 anys, investigats per un presumpte delicte d’homicidi en grau de temptativa, van passar a la disposició dels Jutjats d’Instrucció d’Alcoi, decretant-se l’ingrés a la presó preventiva per a un d’ells, en concret, el presumpte autor material de les lesions, quedant en llibertat amb càrrecs la resta dels implicats, acordant-se no obstant això les degudes mesures cautelars de prohibició d’aproximar-se i comunicar-se amb la víctima.

Quant al menor d’edat implicat en els fets, va ser posat a la disposició del Fiscal de Menors de l’Audiència Provincial d’Alacant, sota la mateixa imputació.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.