Detinguts oncle, filla, gendre i nebot d’una mateixa família per intent d’homicidi a Alcoi

Agents de la Policia Nacional han detingut a cinc persones, components d’un mateix nucli familiar; una dona i quatre homes, un d’aquests menor d’edat, acusats d’un homicidi dolós en grau de temptativa, en haver assestat un d’ells diverses punyalades amb una arma blanca a un altre individu en una coneguda plaça de la localitat alacantina.

La Policia Nacional va tindre coneixement dels fets a través d’un avís del Centre d’Emergències 112, on es comunicava que havia tingut lloc una batussa en via pública i un dels contendents havia sigut ferit amb una arma blanca, acudint al lloc dotacions de Policia Nacional, Policia Local i del SAMU.

Després de prestar una primera assistència al ferit per arma blanca, la unitat sanitària desplaçada, va comprovar que el ferit presentava en el pit una ferida sagnant per arma blanca i el seu estat era crític, per la qual cosa va ser traslladat d’urgència a l’Hospital de la localitat. No obstant això, una vegada allí, els facultatius mèdics, després d’avaluar el delicat estat de gravetat de la víctima van decidir traslladar-lo a l’Hospital General d’Alacant, on va haver de ser intervingut quirúrgicament d’urgència, aconseguint finalment estabilitzar-li.

Quant a la investigació dels fets, els agents adscrits a la Brigada Local de Policia Judicial, van iniciar les gestions a fi d’aconseguir identificar als autors d’aquests, recaptant tots els testimoniatges dels agents intervinents en el lloc i dels testimonis dels fets.

Els investigadors van aconseguir recopilar nombrosos arxius de vídeo, no sols de les càmeres de seguretat de comerços pròxims, sinó també de joves que es trobaven presents en la batussa i que havien captat amb els seus propis terminals de telefonia mòbil.

Gràcies a les labors d’investigació, els agents van aconseguir conéixer la identitat dels presumptes agressors, així com els motius que van conduir als mateixos a cometre l’il·lícit i el rol que va exercir cadascun dels implicats, aconseguint realitzar una fidedigna reconstrucció dels fets sobre com va esdevindre el violent atac.

L’origen del succés

Segons va revelar la investigació sobre l’origen del violent succés, els fets es van iniciar a l’interior d’una discoteca de la localitat on, un dels investigats, va agredir a un individu que es trobava en companyia de la víctima que posteriorment va ser apunyalada, per la qual cosa va ser expulsat del recinte pels porters del local a causa del violent estat en el qual es trobava.

L’agressor, després de la seua expulsió de l’establiment d’oci, es va mantindre a l’espera en l’exterior resultant que, a l’eixida d’aquestes persones, va tornar a agredir a un d’ells, havent d’intervindre novament els porters per a dissuadir el conflicte.

L’investigat va fugir del lloc, cap al seu propi domicili, no obstant això, no el va fer amb la intenció d’oblidar l’assumpte, sinó que ho va fer amb la intenció de donar compte als seus familiars dels fets que havien tingut lloc.

Així va ser com, l’investigat i els seus familiars, es van personar en el lloc a fi de venjar el succés, acabant per assestar un d’ells diverses punyalades en el pit a la víctima una de les quals, li va causar les lesions d’extrema gravetat que van fer témer per la seua vida.

Els quatre detinguts majors d’edat, de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 20 i 52 anys, investigats per un presumpte delicte d’homicidi en grau de temptativa, van passar a la disposició dels Jutjats d’Instrucció d’Alcoi, decretant-se l’ingrés a la presó preventiva per a un d’ells, en concret, el presumpte autor material de les lesions, quedant en llibertat amb càrrecs la resta dels implicats, acordant-se no obstant això les degudes mesures cautelars de prohibició d’aproximar-se i comunicar-se amb la víctima.

Quant al menor d’edat implicat en els fets, va ser posat a la disposició del Fiscal de Menors de l’Audiència Provincial d’Alacant, sota la mateixa imputació.

Últimes notícies

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.

Els taxistes convoquen una altra manifestació el divendres i advertixen de nous escarnis a València

Les set organitzacions del taxi de València convoquen per a este divendres una marxa lenta i una concentració davant la Conselleria d'Infraestructures i anuncien un calendari d'escarnis si no es regula l'activitat dels VTC.

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.

L’acta arbitral arreplega els insults de Eder Sarabia després del Betis-Elx

L'acta del col·legiat Isidro Díaz de Mera arreplega greus insults de Eder Sarabia a l'equip arbitral després de la derrota de l'Elx davant el Betis per 2-1 a Sevilla.

Brugué culmina el seu retorn després d’operació de genoll amb el seu primer gol en Primera

Roger Brugué firma de cap el 2-3 a Vigo davant el Celta, el seu primer gol en Primera Divisió, pocs dies després de reaparéixer després d'una operació de genoll i en un triomf clau per a la permanència del Llevant.