Detinguts quatre guàrdies civils per mantenir el seguiment a una víctima de violència de gènere morta des del 2021

Un sergent i tres agents de la Guàrdia Civil de Nules van ser detinguts al febrer d’enguany per suposadament mantenir el seguiment a una víctima de violència de gènere a pesar que havia mort el 2021 per causes alienes als fets que va originar aquest protecció. La detenció dels quatre agents, segons han informat a Europa Press fonts de l’institut armat, és per presumptes irregularitats.

Agents de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló van detectar suposades irregularitats en el seguiment d’una dona víctima de violència de gènere, que es mantenia a pesar que portava morta des d’agost del 2021, i la causa del qual de la mort no estava relacionada amb la violència de gènere per la qual estava inclosa en el sistema de vigilància.

Segons la informació avançada per Radio Castelló Cadena SER, els agents que s’havien d’encarregar de dur a terme els controls rutinaris que estableix el protocol de seguiment de VioGén han sigut apartats del cos després de descobrir-se que suposadament seguien duent a terme informes de visita a la víctima, que havia mort el 2021.

El passat 19 de febrer d’enguany la Guàrdia Civil va procedir a la detenció del sergent i dels tres agents i va instruir les diligències oportunes, que van ser remeses als jutjats de Nules, han confirmat fonts de l’institut armat.

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.