Detinguts quatre guàrdies civils per mantenir el seguiment a una víctima de violència de gènere morta des del 2021

Un sergent i tres agents de la Guàrdia Civil de Nules van ser detinguts al febrer d’enguany per suposadament mantenir el seguiment a una víctima de violència de gènere a pesar que havia mort el 2021 per causes alienes als fets que va originar aquest protecció. La detenció dels quatre agents, segons han informat a Europa Press fonts de l’institut armat, és per presumptes irregularitats.

Agents de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló van detectar suposades irregularitats en el seguiment d’una dona víctima de violència de gènere, que es mantenia a pesar que portava morta des d’agost del 2021, i la causa del qual de la mort no estava relacionada amb la violència de gènere per la qual estava inclosa en el sistema de vigilància.

Segons la informació avançada per Radio Castelló Cadena SER, els agents que s’havien d’encarregar de dur a terme els controls rutinaris que estableix el protocol de seguiment de VioGén han sigut apartats del cos després de descobrir-se que suposadament seguien duent a terme informes de visita a la víctima, que havia mort el 2021.

El passat 19 de febrer d’enguany la Guàrdia Civil va procedir a la detenció del sergent i dels tres agents i va instruir les diligències oportunes, que van ser remeses als jutjats de Nules, han confirmat fonts de l’institut armat.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.