Detinguts quatre guàrdies civils per mantenir el seguiment a una víctima de violència de gènere morta des del 2021

Un sergent i tres agents de la Guàrdia Civil de Nules van ser detinguts al febrer d’enguany per suposadament mantenir el seguiment a una víctima de violència de gènere a pesar que havia mort el 2021 per causes alienes als fets que va originar aquest protecció. La detenció dels quatre agents, segons han informat a Europa Press fonts de l’institut armat, és per presumptes irregularitats.

Agents de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló van detectar suposades irregularitats en el seguiment d’una dona víctima de violència de gènere, que es mantenia a pesar que portava morta des d’agost del 2021, i la causa del qual de la mort no estava relacionada amb la violència de gènere per la qual estava inclosa en el sistema de vigilància.

Segons la informació avançada per Radio Castelló Cadena SER, els agents que s’havien d’encarregar de dur a terme els controls rutinaris que estableix el protocol de seguiment de VioGén han sigut apartats del cos després de descobrir-se que suposadament seguien duent a terme informes de visita a la víctima, que havia mort el 2021.

El passat 19 de febrer d’enguany la Guàrdia Civil va procedir a la detenció del sergent i dels tres agents i va instruir les diligències oportunes, que van ser remeses als jutjats de Nules, han confirmat fonts de l’institut armat.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.