Detinguts quatre guàrdies civils per mantenir el seguiment a una víctima de violència de gènere morta des del 2021

Un sergent i tres agents de la Guàrdia Civil de Nules van ser detinguts al febrer d’enguany per suposadament mantenir el seguiment a una víctima de violència de gènere a pesar que havia mort el 2021 per causes alienes als fets que va originar aquest protecció. La detenció dels quatre agents, segons han informat a Europa Press fonts de l’institut armat, és per presumptes irregularitats.

Agents de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló van detectar suposades irregularitats en el seguiment d’una dona víctima de violència de gènere, que es mantenia a pesar que portava morta des d’agost del 2021, i la causa del qual de la mort no estava relacionada amb la violència de gènere per la qual estava inclosa en el sistema de vigilància.

Segons la informació avançada per Radio Castelló Cadena SER, els agents que s’havien d’encarregar de dur a terme els controls rutinaris que estableix el protocol de seguiment de VioGén han sigut apartats del cos després de descobrir-se que suposadament seguien duent a terme informes de visita a la víctima, que havia mort el 2021.

El passat 19 de febrer d’enguany la Guàrdia Civil va procedir a la detenció del sergent i dels tres agents i va instruir les diligències oportunes, que van ser remeses als jutjats de Nules, han confirmat fonts de l’institut armat.

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.