Detinguts tres membres d’una banda dedicada a robar en vehicles en àrees de servici de l’AP-7

CASTELLÓ, 21 (EUROPA PRESS)-

La Guàrdia Civil ha desarticulat una banda dedicada al robatori a l’interior de vehicles estacionats en les àrees de servici de l’AP-7, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

En una operació coordinada en l’autopista AP-7, i concretament en l’àrea de servici La Plana de Borriana, s’han detingut a tres persones que utilitzaven un inhibidor de senyal per a bloquejar el tancament centralitzat. Un dels detinguts suposadament sostreia els objectes de valor de l’interior dels cotxes, mentre un altre actuava com vigía i una tercera persona esperava al volant del vehicle de fugida.

S’ha confiscat el dispositiu inhibidor utilitzat pels integrants de la banda. Els detinguts portaven documentació de diversos països, dificultant així la seua identificació. Este modus operandi s’ha popularitzat entre els delinqüents de carreteres, ja que permet cometre fets delictius de forma silenciosa i discreta. Moltes víctimes no s’adonen del robatori, fins i tot en arribar a la seua destinació.

Per a evitar este tipus de robatoris, s’aconsella cerciorar-se bé que el vehicle haja quedat tancat cada vegada que s’accione el tancament a distància de la clau del turisme.

En els dos últims dos mesos unitats de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló han desarticulat dos grups amb el mateix modus operandi. L’operació anterior, al desembre del 2024, es va saldar amb detencions i confiscació d’un dispositiu similar. L’actuació ha sigut desenvolupada per efectius de la Guàrdia Civil del Lloc Principal de Borriana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.