11.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

La Generalitat instituirà el Dia de l’Empresa en la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que la Generalitat instituirà el Dia de l’Empresa en la Comunitat Valenciana per a “donar visibilitat a la seua importància per al desenvolupament econòmic i social i per a la convivència”.

Així ho ha expressat durant la seua intervenció en l’assemblea general de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV), on ha destacat la importància dels grans acords socials i les apostes empresarials estratègiques que s’han desplegat en el territori valencià.

Puig ha demanat en aquest àmbit un “gran pacte per l’energia” que permeta alinear-se amb els objectius de la transició ecològica i caminar cap a la sobirania energètica.

El president ha subratllat a més que la Generalitat ha actuat en tot moment, guiada per la convicció de generar totes les oportunitats possibles i de donar totes les ajudes necessàries a l’empresa a través de plans com Resistir, Resistir Plus i Reactiva.

Com ha indicat, el Consell ha actuat d’aquesta manera amb la crisi energètica, de manera que, en les pròximes setmanes, després del vistiplau de Brussel·les, es llançaran les mesures previstes contra la inflació, entre les quals, ha recordat, es troben els 45 milions en ajudes a autònomes i autònomes.

Ximo Puig ha subratllat també que el diàleg social aporta l’estabilitat que atrau inversions i ha demanat continuar units tant en la consecució de les reivindicacions de la “vella agenda“, amb la demanda d’un nou model de finançament “desgraciadament encara no resolta“, com en les de la “nova agenda” de la digitalització i la transició energètica.

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.