La Generalitat instituirà el Dia de l’Empresa en la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que la Generalitat instituirà el Dia de l’Empresa en la Comunitat Valenciana per a “donar visibilitat a la seua importància per al desenvolupament econòmic i social i per a la convivència”.

Així ho ha expressat durant la seua intervenció en l’assemblea general de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV), on ha destacat la importància dels grans acords socials i les apostes empresarials estratègiques que s’han desplegat en el territori valencià.

Puig ha demanat en aquest àmbit un “gran pacte per l’energia” que permeta alinear-se amb els objectius de la transició ecològica i caminar cap a la sobirania energètica.

El president ha subratllat a més que la Generalitat ha actuat en tot moment, guiada per la convicció de generar totes les oportunitats possibles i de donar totes les ajudes necessàries a l’empresa a través de plans com Resistir, Resistir Plus i Reactiva.

Com ha indicat, el Consell ha actuat d’aquesta manera amb la crisi energètica, de manera que, en les pròximes setmanes, després del vistiplau de Brussel·les, es llançaran les mesures previstes contra la inflació, entre les quals, ha recordat, es troben els 45 milions en ajudes a autònomes i autònomes.

Ximo Puig ha subratllat també que el diàleg social aporta l’estabilitat que atrau inversions i ha demanat continuar units tant en la consecució de les reivindicacions de la “vella agenda“, amb la demanda d’un nou model de finançament “desgraciadament encara no resolta“, com en les de la “nova agenda” de la digitalització i la transició energètica.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.