Este dijous arriba la I Ruta del Maridatge que no et pots perdre en Gandia

Maridatge de cava i foie | València Diari

 

La Denominació d’Origen València arriba a Gandia, en la comarca de la Safor (València), amb la primera Ruta del Maridatge. Ho anunciat este dimecres el regidor de Polítiques Econòmiques i Comerç del municipi, Ferran Martínez i la directora de comunicació de Consell Regulador de la Denominació d’Origen València, Pamela Beltran.

   

Martínez ha explicat que l’objectiu és «donar a conéixer i incrementar la fama dels seus vins en Gandia i crear un event gastronòmic molt atractiu per al públic. La iniciativa compta amb la col·laboració de l’Associació d’Hostalers del Raval-Prado-Centre Històric, els hostalers de Corea, del Grau i de la Platja». 

 

A partir del 28 de novembre i fins al 8 de desembre, 30 dels locals de tapes d’estos districtes se sumen a esta iniciativa que té com a finalitat oferir una copa de vi de la DO València, maridada amb una exquisida tapa gurmet, per només 3€. 

 

Ruta del Maridatge de Gandia

Cartell de la I Ruta del Maridatge de Gandia | Ajuntament de Gandia

 

D’esta forma, la DO València destaca en l’hostaleria del municipi amb una atractiva acció promocional, en la què «unim els nostres millors vins amb la millor gastronomia de la zona, per a mostrar com es pot potenciar el sabor dels vins i realçar el plaer de degustar-los, si s’acompanyen de la tapa adequada», ha assegurat el president de la DO València, Cosme Gutiérrez.

 

El president de la DO València ressalta l’excel·lent col·laboració de l’Ajuntament i dels establiments participants en esta acció, «pel seu suport a l’hora d’arrancar esta primera edició del repte en Gandia i que esperem que tinga un magnífic acolliment».

 

Plànol Ruta del Maridatge de Gandia

Plànol de la I Ruta del Maridatge de Gandia | Ajuntament de Gandia

 

Premis amb paladar

Amb la finalitat de fer encara més atractiu este repte i animar al públic a participar, s’han creat els anomenats ‘Premis amb Paladar’, a on els participants tenen l’oportunitat de guanyar a través d’un sorteig un cap de setmana enològic per a dos persones, cursos de tast i lots de productes.

 

«La dinàmica per a entrar en el sorteig és molt senzilla. Els clients han d’arreplegar, en qualsevol establiment participant, un carnet gurmet, que hauran de completar després de visitar cinc locals diferents inscrits en la campanya», ha explicat Beltran.

 

Les xarxes socials també juguen un paper important en esta nova edició, a través del Facebook (VinosDOValència) i l’Instagram de la DO València (vinovalencia.do). En les xarxes de l’Ajuntament de Gandia també es pot consultar el plànol amb els establiments participants, la carta de tapes i els horaris. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iñigo Pérez celebra la reacció del Vila-real davant el Llevant

L’entrenador del Vila-real, Iñigo Pérez, s’ha declarat molt orgullós de la reacció del seu equip després d’encadenar dos triomfs seguits contra el Llevant. El tècnic, però, admet que l’equip encara arrossega les males experiències de l’inici de temporada i confia que el paró servisca per a guanyar solidesa.

El València es suma a Mestalla a la campanya de suport a Ceuta amb la samarreta ‘Tots som caballes’

El València ha eixit a Mestalla davant la Reial Societat amb la samarreta ‘Tots som caballes’, dins d’una campanya de suport a Ceuta impulsada per l’Associació Valenciana d’Empresaris i seguida també per altres clubs de LaLiga.

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.

Torrent i Atzeneta es reparteixen els punts en un duel molt intens

Torrent CF i Atzeneta UE han empatat 1-1 en un partit molt intens al San Gregorio, amb gols de Luispa i Ferran de penal. El conjunt torrentí ha acabat amb deu jugadors però ha salvat un punt en els minuts finals.