Este dijous arriba la I Ruta del Maridatge que no et pots perdre en Gandia

Maridatge de cava i foie | València Diari

 

La Denominació d’Origen València arriba a Gandia, en la comarca de la Safor (València), amb la primera Ruta del Maridatge. Ho anunciat este dimecres el regidor de Polítiques Econòmiques i Comerç del municipi, Ferran Martínez i la directora de comunicació de Consell Regulador de la Denominació d’Origen València, Pamela Beltran.

   

Martínez ha explicat que l’objectiu és «donar a conéixer i incrementar la fama dels seus vins en Gandia i crear un event gastronòmic molt atractiu per al públic. La iniciativa compta amb la col·laboració de l’Associació d’Hostalers del Raval-Prado-Centre Històric, els hostalers de Corea, del Grau i de la Platja». 

 

A partir del 28 de novembre i fins al 8 de desembre, 30 dels locals de tapes d’estos districtes se sumen a esta iniciativa que té com a finalitat oferir una copa de vi de la DO València, maridada amb una exquisida tapa gurmet, per només 3€. 

 

Ruta del Maridatge de Gandia

Cartell de la I Ruta del Maridatge de Gandia | Ajuntament de Gandia

 

D’esta forma, la DO València destaca en l’hostaleria del municipi amb una atractiva acció promocional, en la què «unim els nostres millors vins amb la millor gastronomia de la zona, per a mostrar com es pot potenciar el sabor dels vins i realçar el plaer de degustar-los, si s’acompanyen de la tapa adequada», ha assegurat el president de la DO València, Cosme Gutiérrez.

 

El president de la DO València ressalta l’excel·lent col·laboració de l’Ajuntament i dels establiments participants en esta acció, «pel seu suport a l’hora d’arrancar esta primera edició del repte en Gandia i que esperem que tinga un magnífic acolliment».

 

Plànol Ruta del Maridatge de Gandia

Plànol de la I Ruta del Maridatge de Gandia | Ajuntament de Gandia

 

Premis amb paladar

Amb la finalitat de fer encara més atractiu este repte i animar al públic a participar, s’han creat els anomenats ‘Premis amb Paladar’, a on els participants tenen l’oportunitat de guanyar a través d’un sorteig un cap de setmana enològic per a dos persones, cursos de tast i lots de productes.

 

«La dinàmica per a entrar en el sorteig és molt senzilla. Els clients han d’arreplegar, en qualsevol establiment participant, un carnet gurmet, que hauran de completar després de visitar cinc locals diferents inscrits en la campanya», ha explicat Beltran.

 

Les xarxes socials també juguen un paper important en esta nova edició, a través del Facebook (VinosDOValència) i l’Instagram de la DO València (vinovalencia.do). En les xarxes de l’Ajuntament de Gandia també es pot consultar el plànol amb els establiments participants, la carta de tapes i els horaris. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.