Disfresses de Halloween que fan pena

Halloween, mirada Zombi |València Diari

Per a molts la nit de Halloween és molt esperada, per a uns altres no tant, n’hi ha uns altres amb veritable passió per aconseguir la millor disfressa i passen hores pensant en la disfressa més original, es gasten una dinerada a la botiga o es tiren tota la tarda maquillant-se una perfecta cicatriu. Per a uns altres és un suplici, una pesadesa i una ximpleria. Gastar-se els diners en un vestit per a una única ocasió, perdre tota la vesprada a pintar-se la cara perquè després se te va a espatllar en minuts. De totes maneres, tot això era abans. Ara Halloween és per a disfressar-se tan bé com siga possible per a aconseguir la millor foto del teu look terrorífic que pujar a les teues xarxes socials. Que després mola en persona, siga còmode i et dure tota la nit és secundari en comparació amb la immortalitat d’estos likes que aconseguiràs amb la teua cara deformada i la teua millor mirada zombi. Bé, també pots optar pels que, més que fer por, es disfressen per a actualitzar el seu perfil Tinder

Zombie en Ducaval| València Diari

Hi ha vegades que la disfressa no surt del tot bé

Moltes vegades es creu que s’impressionarà amb la disfressa que s’ha triat per a la nit de Halloween i sense voler s’aconsegueix l’efecte contrari. Encara que la majoria de vegades els famosos ens han conquistat amb les seues disfresses de Halloween, arriscats la majoria.

Disfressa que no va agradar res

Aquí tenim un exemple de la disfressa que no t’has de posar esta nit de Haloween, la meravellosa disfressa de Cheeto de Kate Perry.

Disfressa de Cheeto de Kate Perry

Vídeo pitjors disfresses de Halloween

Si t’ix bé, et felicitem, però si t’ix malament… Pot ser que isques en un vídeo com este que hem buscat en Youtube on mostren les pitjors disfresses de Halloween. Cadascun té els seus matisos, però espere que ens comprengues res més veure’ls. L’important, a més de recordar el veritable origen de Halloween, sempre són els xiquets.

<>

Algunes idees

A través de Twitter vos deixem algunes idees per a esta nit. Feliç Halloween!

<

>

<

>

<

>

<

>

calaveres de Ducaval | València Diari

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.

Investiguen a un motorista per circular a 186 km/h en una via de 90 a Requena

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 35 anys detectat a 186 km/h en la N-330, limitada a 90. Se li atribuïx un delicte contra la seguretat viària.

Pluges fortes este dimarts i descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts molt nuvolós, amb ruixats que podran ser forts i persistents a Alacant i un descens de les màximes. El dimecres les precipitacions tendiran a remetre des del migdia.

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.