Dos detinguts per robar amb el mètode ‘afectuós’ rellotges de més de 50.000 euros a La Nucia i Dénia

ALACANT, 12 (EUROPA PRESS)

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm un home i una dona per presumptament haver comès robatoris amb el mètode ‘afectuós’ en les poblacions veïnes de La Nucia i Dénia. Estan acusats d’haver actuat en menys de dos hores en estos municipis per a sostraure a persones dos rellotges valorats en total en més de 50.000 euros. L’arrest es va produir 30 minuts després de l’últim furt.

Segons ha informat la Prefectura en un comunicat, els agents de la Comissaria de Benidorm van ser informats d’un furt a La Nucia, on una víctima hauria sigut abordada per una dona que va tractar d’acariciar-li i li va agarrar de les mans, al mateix temps que li proposava mantenir relacions.

Esta persona va tractar de dissuadir-la i esquivar la seua proximitat, encara que quan ho va aconseguir es va adonar que l’acusada li havia robat el seu rellotge, valorat en 8.000 euros.

El grup de recerca, després de realitzar les perquisicions oportunes, va poder identificar el vehicle de fugida dels presumptes autors i les possibles vies que usaven per a eludir l’acció policial. El turisme es va localitzar circulant per l’autovia A-70, a l’altura de Sant Joan d’Alacant.

Després de donar l’alt als seus ocupants –els suposats lladres– els agents van trobar a l’interior del cotxe dos rellotges d’una reconeguda marca, amagats entre les peces de roba de la dona.

La Policia Nacional va confirmar que un d’estos objectes coincidia amb el robat hores abans a La Nucia. L’altre, valorat en 43.100 euros, hauria sigut sostret amb el mateix mètode i mitja hora abans a Dénia.

Els efectes van ser retornats als seus legítims propietaris i els autors, un home i una dona d’origen romanés de 23 i 24 anys, van ser posats a la disposició dels Jutjats d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. Tots dos comptaven amb antecedents per il·lícits similars en diverses províncies d’Espanya.

Últimes notícies

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.

Vols directes entre València i Nova York amb United a partir de juny de 2027

United Airlines connectarà València i Nova York amb tres vols setmanals des de juny de 2027, en el marc d’una gran expansió internacional de la companyia. Generalitat i Ajuntament destaquen l’impacte per al turisme i la connexió amb el mercat nord-americà.

L’eclipsi solar deixa 317 atencions oculars a la Comunitat Valenciana sense ingressos hospitalaris

L’eclipsi solar total del 12 d’agost ha generat 317 consultes oftalmològiques als centres sanitaris públics de la Comunitat Valenciana, totes sense necessitat d’ingrés hospitalari. Sanitat havia reforçat les urgències i els servicis d’oftalmologia i insistit en l’ús de ulleres homologades.

Buñol ja té preparada la seua ‘artilleria roja’ per a la 79a Tomatina

Buñol ja té carregats en set camions els 150.000 quilos de tomata que este dimecres llançaran 22.000 participants en la 79a Tomatina, amb reforç de trens de Rodalia, mesures d’accessibilitat i una crida a vestir de verd en defensa de l’escola pública.

El Govern català critica la violència policial contra un aficionat del Barça a Elx

La portaveu del Govern català, Sílvia Paneque, ha censurat la violència policial contra un seguidor del Barça a qui agents de la Policia Nacional van pegar després de retirar-li una estelada abans del partit a Elx. La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha comunicat a l’executiu català que ha obert una investigació interna i que no hi havia cap ordre específica de requisar estes banderes.

Tres detinguts per una onada de robatoris en camps i granges d’Almassora i Cabanes

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de 40 a 44 anys relacionats amb diversos robatoris en explotacions agrícoles i ramaderes d’Almassora i Cabanes, on es van emportar dos vedells i combustible, coure i altres objectes. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.

El Port de València duplicarà la seua potència elèctrica amb una nova subestació

El Port de València ha posat en marxa els tràmits per a construir una nova subestació elèctrica de 110 megavats que duplicarà la seua capacitat de subministrament i millorarà la fiabilitat operativa i ambiental del recinte portuari.