Dos detinguts per robar amb el mètode ‘afectuós’ rellotges de més de 50.000 euros a La Nucia i Dénia

ALACANT, 12 (EUROPA PRESS)

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm un home i una dona per presumptament haver comès robatoris amb el mètode ‘afectuós’ en les poblacions veïnes de La Nucia i Dénia. Estan acusats d’haver actuat en menys de dos hores en estos municipis per a sostraure a persones dos rellotges valorats en total en més de 50.000 euros. L’arrest es va produir 30 minuts després de l’últim furt.

Segons ha informat la Prefectura en un comunicat, els agents de la Comissaria de Benidorm van ser informats d’un furt a La Nucia, on una víctima hauria sigut abordada per una dona que va tractar d’acariciar-li i li va agarrar de les mans, al mateix temps que li proposava mantenir relacions.

Esta persona va tractar de dissuadir-la i esquivar la seua proximitat, encara que quan ho va aconseguir es va adonar que l’acusada li havia robat el seu rellotge, valorat en 8.000 euros.

El grup de recerca, després de realitzar les perquisicions oportunes, va poder identificar el vehicle de fugida dels presumptes autors i les possibles vies que usaven per a eludir l’acció policial. El turisme es va localitzar circulant per l’autovia A-70, a l’altura de Sant Joan d’Alacant.

Després de donar l’alt als seus ocupants –els suposats lladres– els agents van trobar a l’interior del cotxe dos rellotges d’una reconeguda marca, amagats entre les peces de roba de la dona.

La Policia Nacional va confirmar que un d’estos objectes coincidia amb el robat hores abans a La Nucia. L’altre, valorat en 43.100 euros, hauria sigut sostret amb el mateix mètode i mitja hora abans a Dénia.

Els efectes van ser retornats als seus legítims propietaris i els autors, un home i una dona d’origen romanés de 23 i 24 anys, van ser posats a la disposició dels Jutjats d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. Tots dos comptaven amb antecedents per il·lícits similars en diverses províncies d’Espanya.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.