12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Dos detinguts per robar amb el mètode ‘afectuós’ rellotges de més de 50.000 euros a La Nucia i Dénia

ALACANT, 12 (EUROPA PRESS)

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm un home i una dona per presumptament haver comès robatoris amb el mètode ‘afectuós’ en les poblacions veïnes de La Nucia i Dénia. Estan acusats d’haver actuat en menys de dos hores en estos municipis per a sostraure a persones dos rellotges valorats en total en més de 50.000 euros. L’arrest es va produir 30 minuts després de l’últim furt.

Segons ha informat la Prefectura en un comunicat, els agents de la Comissaria de Benidorm van ser informats d’un furt a La Nucia, on una víctima hauria sigut abordada per una dona que va tractar d’acariciar-li i li va agarrar de les mans, al mateix temps que li proposava mantenir relacions.

Esta persona va tractar de dissuadir-la i esquivar la seua proximitat, encara que quan ho va aconseguir es va adonar que l’acusada li havia robat el seu rellotge, valorat en 8.000 euros.

El grup de recerca, després de realitzar les perquisicions oportunes, va poder identificar el vehicle de fugida dels presumptes autors i les possibles vies que usaven per a eludir l’acció policial. El turisme es va localitzar circulant per l’autovia A-70, a l’altura de Sant Joan d’Alacant.

Després de donar l’alt als seus ocupants –els suposats lladres– els agents van trobar a l’interior del cotxe dos rellotges d’una reconeguda marca, amagats entre les peces de roba de la dona.

La Policia Nacional va confirmar que un d’estos objectes coincidia amb el robat hores abans a La Nucia. L’altre, valorat en 43.100 euros, hauria sigut sostret amb el mateix mètode i mitja hora abans a Dénia.

Els efectes van ser retornats als seus legítims propietaris i els autors, un home i una dona d’origen romanés de 23 i 24 anys, van ser posats a la disposició dels Jutjats d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. Tots dos comptaven amb antecedents per il·lícits similars en diverses províncies d’Espanya.

Últimes notícies

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.