Dos detinguts per robar amb el mètode ‘afectuós’ rellotges de més de 50.000 euros a La Nucia i Dénia

ALACANT, 12 (EUROPA PRESS)

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm un home i una dona per presumptament haver comès robatoris amb el mètode ‘afectuós’ en les poblacions veïnes de La Nucia i Dénia. Estan acusats d’haver actuat en menys de dos hores en estos municipis per a sostraure a persones dos rellotges valorats en total en més de 50.000 euros. L’arrest es va produir 30 minuts després de l’últim furt.

Segons ha informat la Prefectura en un comunicat, els agents de la Comissaria de Benidorm van ser informats d’un furt a La Nucia, on una víctima hauria sigut abordada per una dona que va tractar d’acariciar-li i li va agarrar de les mans, al mateix temps que li proposava mantenir relacions.

Esta persona va tractar de dissuadir-la i esquivar la seua proximitat, encara que quan ho va aconseguir es va adonar que l’acusada li havia robat el seu rellotge, valorat en 8.000 euros.

El grup de recerca, després de realitzar les perquisicions oportunes, va poder identificar el vehicle de fugida dels presumptes autors i les possibles vies que usaven per a eludir l’acció policial. El turisme es va localitzar circulant per l’autovia A-70, a l’altura de Sant Joan d’Alacant.

Després de donar l’alt als seus ocupants –els suposats lladres– els agents van trobar a l’interior del cotxe dos rellotges d’una reconeguda marca, amagats entre les peces de roba de la dona.

La Policia Nacional va confirmar que un d’estos objectes coincidia amb el robat hores abans a La Nucia. L’altre, valorat en 43.100 euros, hauria sigut sostret amb el mateix mètode i mitja hora abans a Dénia.

Els efectes van ser retornats als seus legítims propietaris i els autors, un home i una dona d’origen romanés de 23 i 24 anys, van ser posats a la disposició dels Jutjats d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. Tots dos comptaven amb antecedents per il·lícits similars en diverses províncies d’Espanya.

Últimes notícies

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.

Avís taronja dilluns per aiguats de fins a 40 l/m² a Castelló i València

Aemet ha activat per a dilluns a la vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² i tempestes fortes a l’interior de Castelló i València i al litoral sud valencià. Hui es mantenen avisos grocs per calor, tempestes i fenòmens costaners en diversos punts de la Comunitat Valenciana.

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.