Anuncios

Dos detinguts per robar amb el mètode ‘afectuós’ rellotges de més de 50.000 euros a La Nucia i Dénia

ALACANT, 12 (EUROPA PRESS)

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm un home i una dona per presumptament haver comès robatoris amb el mètode ‘afectuós’ en les poblacions veïnes de La Nucia i Dénia. Estan acusats d’haver actuat en menys de dos hores en estos municipis per a sostraure a persones dos rellotges valorats en total en més de 50.000 euros. L’arrest es va produir 30 minuts després de l’últim furt.

Segons ha informat la Prefectura en un comunicat, els agents de la Comissaria de Benidorm van ser informats d’un furt a La Nucia, on una víctima hauria sigut abordada per una dona que va tractar d’acariciar-li i li va agarrar de les mans, al mateix temps que li proposava mantenir relacions.

Esta persona va tractar de dissuadir-la i esquivar la seua proximitat, encara que quan ho va aconseguir es va adonar que l’acusada li havia robat el seu rellotge, valorat en 8.000 euros.

El grup de recerca, després de realitzar les perquisicions oportunes, va poder identificar el vehicle de fugida dels presumptes autors i les possibles vies que usaven per a eludir l’acció policial. El turisme es va localitzar circulant per l’autovia A-70, a l’altura de Sant Joan d’Alacant.

Després de donar l’alt als seus ocupants –els suposats lladres– els agents van trobar a l’interior del cotxe dos rellotges d’una reconeguda marca, amagats entre les peces de roba de la dona.

La Policia Nacional va confirmar que un d’estos objectes coincidia amb el robat hores abans a La Nucia. L’altre, valorat en 43.100 euros, hauria sigut sostret amb el mateix mètode i mitja hora abans a Dénia.

Els efectes van ser retornats als seus legítims propietaris i els autors, un home i una dona d’origen romanés de 23 i 24 anys, van ser posats a la disposició dels Jutjats d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. Tots dos comptaven amb antecedents per il·lícits similars en diverses províncies d’Espanya.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.