Dos ferits en un accident amb tres cotxes i un camió a l’A-7 de Paterna

Un accident de trànsit entre tres cotxes i un camió ha provocat ferides en dues persones a l’autovia A-7, en el terme municipal de Paterna. Els afectats són una dona de 45 anys i un home de 60 que han patit ferides per contusions, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

El sinistre s’ha produït en direcció a Barcelona aproximadament a les 13.50 hores. Per fer front a la situació, el Consorci Provincial de Bombers de València ha activat un dispositiu d’emergència, mobilitzant dues dotacions de Paterna i Burjassot, així com un sergent.

Els bombers han treballat per eliminar riscos, informant que no ha estat necessari realitzar excarceracions, ja que les persones implicades es trobaven fora dels vehicles. L’acció dels efectius s’ha donat per finalitzada a les 14.38 hores.

A més, s’han desplaçat al lloc efectius sanitaris, incloent una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), que ha assistit les dues persones ferides. Tant la dona com l’home han estat traslladats a l’Hospital Arnau de Vilanova de València per rebre l’atenció mèdica necessària.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.