Dos ferits en un accident amb tres cotxes i un camió a l’A-7 de Paterna

Un accident de trànsit entre tres cotxes i un camió ha provocat ferides en dues persones a l’autovia A-7, en el terme municipal de Paterna. Els afectats són una dona de 45 anys i un home de 60 que han patit ferides per contusions, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

El sinistre s’ha produït en direcció a Barcelona aproximadament a les 13.50 hores. Per fer front a la situació, el Consorci Provincial de Bombers de València ha activat un dispositiu d’emergència, mobilitzant dues dotacions de Paterna i Burjassot, així com un sergent.

Els bombers han treballat per eliminar riscos, informant que no ha estat necessari realitzar excarceracions, ja que les persones implicades es trobaven fora dels vehicles. L’acció dels efectius s’ha donat per finalitzada a les 14.38 hores.

A més, s’han desplaçat al lloc efectius sanitaris, incloent una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), que ha assistit les dues persones ferides. Tant la dona com l’home han estat traslladats a l’Hospital Arnau de Vilanova de València per rebre l’atenció mèdica necessària.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.