Dos ferits en un accident amb tres cotxes i un camió a l’A-7 de Paterna

Un accident de trànsit entre tres cotxes i un camió ha provocat ferides en dues persones a l’autovia A-7, en el terme municipal de Paterna. Els afectats són una dona de 45 anys i un home de 60 que han patit ferides per contusions, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

El sinistre s’ha produït en direcció a Barcelona aproximadament a les 13.50 hores. Per fer front a la situació, el Consorci Provincial de Bombers de València ha activat un dispositiu d’emergència, mobilitzant dues dotacions de Paterna i Burjassot, així com un sergent.

Els bombers han treballat per eliminar riscos, informant que no ha estat necessari realitzar excarceracions, ja que les persones implicades es trobaven fora dels vehicles. L’acció dels efectius s’ha donat per finalitzada a les 14.38 hores.

A més, s’han desplaçat al lloc efectius sanitaris, incloent una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), que ha assistit les dues persones ferides. Tant la dona com l’home han estat traslladats a l’Hospital Arnau de Vilanova de València per rebre l’atenció mèdica necessària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Afectada d’hepatitis C reviu el cas Maeso en un llibre per a aportar veritat i memòria

Una afectada d'hepatitis C reconstruïx el cas Maeso en un llibre que combina testimoniatge i anàlisi jurídica. L'obra perseguix tancar una etapa i fixar memòria col·lectiva.

Potries, el poble de 1.135 habitants que aspira a ser Capital Europea de la Cultura 2031

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 amb l'objectiu de donar veu al món rural i demostrar que la cultura de qualitat no depén de grans pressupostos. Defendrà el seu projecte l'11 de març amb ampli suport institucional.

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.