Dos ferits en un accident amb tres cotxes i un camió a l’A-7 de Paterna

Un accident de trànsit entre tres cotxes i un camió ha provocat ferides en dues persones a l’autovia A-7, en el terme municipal de Paterna. Els afectats són una dona de 45 anys i un home de 60 que han patit ferides per contusions, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

El sinistre s’ha produït en direcció a Barcelona aproximadament a les 13.50 hores. Per fer front a la situació, el Consorci Provincial de Bombers de València ha activat un dispositiu d’emergència, mobilitzant dues dotacions de Paterna i Burjassot, així com un sergent.

Els bombers han treballat per eliminar riscos, informant que no ha estat necessari realitzar excarceracions, ja que les persones implicades es trobaven fora dels vehicles. L’acció dels efectius s’ha donat per finalitzada a les 14.38 hores.

A més, s’han desplaçat al lloc efectius sanitaris, incloent una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), que ha assistit les dues persones ferides. Tant la dona com l’home han estat traslladats a l’Hospital Arnau de Vilanova de València per rebre l’atenció mèdica necessària.

Últimes notícies

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana, amb mínimes de fins a 28 graus i humitats extremes

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28 graus i humitat que ha arribat al 100 % en diversos municipis.

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.