Detenen a dos menors per cremar un contenidor en Russafa

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Russafa a València a dos menors, de 14 i 15 anys, com a presumptes autors d’un delicte de danys, després de calar foc a un contenidor i ser sorpresos per la patrulla. 

 

Els fets van tindre lloc cap a les tres de la matinada en el districte de Russafa a València, quan una patrulla, realitzant labors de prevenció, va observar a un jove en actitud vigilant i a un altre que s’acostava a un contenidor de cartó prenent un tros de paper que portava a la mà i tirant-lo a l’interior del contenidor. 

 

Immediatament, els policies van donar l’alt als joves, que van emprendre la fugida, sent aconseguits a pocs metres, moment en el qual el contenidor va començar a cremar, sol·licitant els agents un indicatiu de bombers, a través de la Sala del 091. Davant la possibilitat que el foc aconseguira a altres contenidors i al turisme que estava aparcat al costat, la patrulla use l’extintor 
del seu vehicle fins a l’arribada dels bombers que van sufocar totalment el foc.

 

Finalment els joves van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte de danys, ja que el contenidor, amb un valor de 900 euros, va quedar totalment calcinat. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han sigut entregats als seus pares, després de posar-ho en coneixement de Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.