Detenen a dos menors per cremar un contenidor en Russafa

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Russafa a València a dos menors, de 14 i 15 anys, com a presumptes autors d’un delicte de danys, després de calar foc a un contenidor i ser sorpresos per la patrulla. 

 

Els fets van tindre lloc cap a les tres de la matinada en el districte de Russafa a València, quan una patrulla, realitzant labors de prevenció, va observar a un jove en actitud vigilant i a un altre que s’acostava a un contenidor de cartó prenent un tros de paper que portava a la mà i tirant-lo a l’interior del contenidor. 

 

Immediatament, els policies van donar l’alt als joves, que van emprendre la fugida, sent aconseguits a pocs metres, moment en el qual el contenidor va començar a cremar, sol·licitant els agents un indicatiu de bombers, a través de la Sala del 091. Davant la possibilitat que el foc aconseguira a altres contenidors i al turisme que estava aparcat al costat, la patrulla use l’extintor 
del seu vehicle fins a l’arribada dels bombers que van sufocar totalment el foc.

 

Finalment els joves van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte de danys, ja que el contenidor, amb un valor de 900 euros, va quedar totalment calcinat. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han sigut entregats als seus pares, després de posar-ho en coneixement de Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

El Consell reclama al Govern central que no limite les competències valencianes sobre la costa

El Consell ha aprovat un informe amb què exigeix al Govern d'Espanya que respecte les competències de la Generalitat en ordenació del territori i del litoral i que paralitze canvis normatius que podrien limitar el marc legal valencià.

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea, de 20 anys, té fins dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les previsions l’ubiquen al final de la primera ronda.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base de València Basket Sergio de Larrea té fins este dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les últimes prediccions el col·loquen al final de la primera ronda.

Les víctimes de la DANA reclamen al Constitucional que anul·le l’aforament de Carlos Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha presentat una demanda d'empara al Tribunal Constitucional per a intentar anul·lar l'aforament de Carlos Mazón, que consideren fraudulent, i garantir els drets constitucionals de les víctimes.