El dràstic motiu pel qual Bertín Osborne passa el Nadal distanciat de la seua família

Bertín Osborne ha passat el Nadal sol, sí, com ho lligen. El cantant, després d’haver-se reunit amb la seua família en un programa especial on no van faltar les anècdotes més desconegudes, ha passat aquests dies tan familiars a soles a la seua casa.

El presentador ha sigut un dels milers d’afectats per aquesta sisena ona del coronavirus i ha hagut de passar el 24 i 25 de desembre aïllat i sense contacte amb absolutament ningú i, pel seu lloc, amb cap dels seus fills.

“He passat el Nadal sol, a casa confinat amb Covid. Nit de Nadal, Nadal i tot només. Em posaven el menjar en la cuina i s’anaven. Hui m’han donat l’alta. Encara amb una mica de tos i res, perquè molt bé”, ha comentat en ‘Sálvame’.

A més, ha explicat com s’ha trobat durant aqueixos dies en què no ha pogut veure a ningú dels seus éssers més pròxims i volguts. “Avorrit, organitzant i ordenant la casa durant el confinament. M’he dedicat a la neteja i a l’ordre”, ha sentenciat en el programa vespertí de Telecinco.

 

En perfectes condicions

 

Bertín Osborne està desitjant tornar a reprendre la seua rutina i les seues responsabilitats laborals. Afortunadament, el presentador de ‘La meua casa en la teua’ es troba en perfectes condicions i, malgrat haver passat aquestes dates tan assenyalades en soledat, ha protagonitzat el recuentro més especial Fabiola Martínez en el programa de Toñi Moreno.

 

Un any de la seua ruptura

 

Encara que està a punt de complir-se el primer aniversari de la seua ruptura oficial, Bertín i Fabiola mantenen una estupenda relació i Toñi Moreno ha tingut l’oportunitat de parlar amb ells sobre el procés de divorci.

Toñi Moreno, positiu en coronavirus

 

Com déiem, Bertín Osborne no ha sigut l’únic a contagiar-se d’aquesta nova variant de Covid-19. Fa uns dies, el dia abans de Nit de Nadal, Toñi Moreno anunciava també a través de les seues xarxes que estava també contagiada.

“Portava amb símptomes diversos dies i, després de diversos dies i després d’una PCR i quatre antígens seguits donant-me negatiu… Em fan un antigen a Madrid i soc positiva. Em torne a casa en una ambulància per a no contagiar a ningú i confinar-me. Em trobe bé. És com una grip, però una mica més forta”, ha començat dient en aquest vehicle visiblement afectada.

No obstant això, no ha sigut l’únic missatge que ha volgut compartir l’andalusa i és que, igual que moltes persones que estan donant positiu en coronavirus, no tindran més remei que passar-ho lluny de les seues famílies en unes dates tan assenyalades. “A la xiqueta l’he manada amb les meues germanes i la meua mare. Està feliç amb el seu cosí. Jo soc la que es morirà de pena per no veure-la“, ha dit sobre la seua filla Lola. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.