El dràstic motiu pel qual Bertín Osborne passa el Nadal distanciat de la seua família

Bertín Osborne ha passat el Nadal sol, sí, com ho lligen. El cantant, després d’haver-se reunit amb la seua família en un programa especial on no van faltar les anècdotes més desconegudes, ha passat aquests dies tan familiars a soles a la seua casa.

El presentador ha sigut un dels milers d’afectats per aquesta sisena ona del coronavirus i ha hagut de passar el 24 i 25 de desembre aïllat i sense contacte amb absolutament ningú i, pel seu lloc, amb cap dels seus fills.

“He passat el Nadal sol, a casa confinat amb Covid. Nit de Nadal, Nadal i tot només. Em posaven el menjar en la cuina i s’anaven. Hui m’han donat l’alta. Encara amb una mica de tos i res, perquè molt bé”, ha comentat en ‘Sálvame’.

A més, ha explicat com s’ha trobat durant aqueixos dies en què no ha pogut veure a ningú dels seus éssers més pròxims i volguts. “Avorrit, organitzant i ordenant la casa durant el confinament. M’he dedicat a la neteja i a l’ordre”, ha sentenciat en el programa vespertí de Telecinco.

 

En perfectes condicions

 

Bertín Osborne està desitjant tornar a reprendre la seua rutina i les seues responsabilitats laborals. Afortunadament, el presentador de ‘La meua casa en la teua’ es troba en perfectes condicions i, malgrat haver passat aquestes dates tan assenyalades en soledat, ha protagonitzat el recuentro més especial Fabiola Martínez en el programa de Toñi Moreno.

 

Un any de la seua ruptura

 

Encara que està a punt de complir-se el primer aniversari de la seua ruptura oficial, Bertín i Fabiola mantenen una estupenda relació i Toñi Moreno ha tingut l’oportunitat de parlar amb ells sobre el procés de divorci.

Toñi Moreno, positiu en coronavirus

 

Com déiem, Bertín Osborne no ha sigut l’únic a contagiar-se d’aquesta nova variant de Covid-19. Fa uns dies, el dia abans de Nit de Nadal, Toñi Moreno anunciava també a través de les seues xarxes que estava també contagiada.

“Portava amb símptomes diversos dies i, després de diversos dies i després d’una PCR i quatre antígens seguits donant-me negatiu… Em fan un antigen a Madrid i soc positiva. Em torne a casa en una ambulància per a no contagiar a ningú i confinar-me. Em trobe bé. És com una grip, però una mica més forta”, ha començat dient en aquest vehicle visiblement afectada.

No obstant això, no ha sigut l’únic missatge que ha volgut compartir l’andalusa i és que, igual que moltes persones que estan donant positiu en coronavirus, no tindran més remei que passar-ho lluny de les seues famílies en unes dates tan assenyalades. “A la xiqueta l’he manada amb les meues germanes i la meua mare. Està feliç amb el seu cosí. Jo soc la que es morirà de pena per no veure-la“, ha dit sobre la seua filla Lola. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.

L’alta velocitat Madrid-València reduïx la velocitat en un tram de Tarancón per problemes en la via

La línia d'alta velocitat Madrid-València manté limitada la velocitat en un tram de 163 metres a l'altura de Tarancón per problemes en el carril, amb impacte mínim en els temps de viatge, segons Adif.

Barcala anuncia una reunió al més alt nivell per a impulsar el tren a l’aeroport d’Alacant-Elx

Luis Barcala anuncia una reunió al més alt nivell en els pròxims dies per a abordar la connexió ferroviària de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández amb les ciutats d'Alacant i Elx i reduir el dèficit d'infraestructures.

Pérez Llorca garantix que els diputats del PP col·laboraran amb la Justícia per la gestió de la dana

Juanfran Pérez Llorca assegura que tots els diputats del PP continuaran acudint a les citacions judicials com a testimonis en la causa penal per la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual està cridat a declarar Carlos Mazón.