L’Alcora comptarà amb una nova pedrera d’argila

La Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica ha atorgat una avaluació ambiental favorable a la nova explotació d’extracció d’argiles Mancilla, en el terme municipal de l’Alcora.

Es tracta d’una avaluació ambiental esperada pel sector tauleller de la província que, una vegada ha completat tots els tràmits previs i documentació requerida, ha obtingut l’avaluació ambiental favorable en quatre mesos.

Ara, l’autorització final d’explotació dependrà de la Conselleria d’Economia, de la qual depén el negociat de mines en la Generalitat Valenciana.

Amb aquesta nova autorització, la Generalitat trasllada al sector el seu clar suport en un moment d’incertesa pels efectes de la guerra d’Ucraïna, no sols a través d’aquesta autorització minera, sinó de l’agilitació administrativa en l’autorització de millora de totes les indústries ceràmiques de la província de Castelló, en tots aquells projectes de millora i modernització de les instal·lacions, del costat de la sostenibilitat global.

Tot això, donada l’alta dependència de sector per a l’obtenció d’algunes matèries primeres d’Ucraïna, que a conseqüència de la guerra s’ha vist afectada per problemes de proveïment, en cerca de noves possibles fonts de subministrament.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.