L’Alcora comptarà amb una nova pedrera d’argila

La Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica ha atorgat una avaluació ambiental favorable a la nova explotació d’extracció d’argiles Mancilla, en el terme municipal de l’Alcora.

Es tracta d’una avaluació ambiental esperada pel sector tauleller de la província que, una vegada ha completat tots els tràmits previs i documentació requerida, ha obtingut l’avaluació ambiental favorable en quatre mesos.

Ara, l’autorització final d’explotació dependrà de la Conselleria d’Economia, de la qual depén el negociat de mines en la Generalitat Valenciana.

Amb aquesta nova autorització, la Generalitat trasllada al sector el seu clar suport en un moment d’incertesa pels efectes de la guerra d’Ucraïna, no sols a través d’aquesta autorització minera, sinó de l’agilitació administrativa en l’autorització de millora de totes les indústries ceràmiques de la província de Castelló, en tots aquells projectes de millora i modernització de les instal·lacions, del costat de la sostenibilitat global.

Tot això, donada l’alta dependència de sector per a l’obtenció d’algunes matèries primeres d’Ucraïna, que a conseqüència de la guerra s’ha vist afectada per problemes de proveïment, en cerca de noves possibles fonts de subministrament.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.