La Fundació Caixa Ontinyent acosta conceptes financers als usuaris del CRIS

Curs Caixa Ontinyent

El programa Finança’t oferirà tallers bàsics d’economia diària | Caixa Ontinyent

 

La Fundació Caixa Ontinyent oferirà, a partir del dijous i a través del seu programa d’educació financera ‘Finança’t’, un taller per a acostar conceptes bàsics per a gestionar l’economia diària amb èxit als usuaris del CRIS d’Ontinyent (el Centre de Rehabilitació i d’Integració Social de persones amb malaltia mental crònica), amb l’objectiu de contribuir al seu procés d’independització.

 

Es realitzaran set sessions, impartides per la Responsable del programa, Miriam Penalba, amb una àmplia temàtica: mitjans de pagament i desaparició de l’efectiu, detectar i protegir-se davant de fraus, banca electrònica, aspectes sobre el finançament, consells per a estalviar, aprendre a fer pressupostos i diccionari financer.

 

La iniciativa s’engloba en el treball de formació i de divulgació que Caixa Ontinyent realitza a través del seu programa d’educació financera, entre les quals es troben sessions presencials destinades a públics diferents: formació a professors, sessions en Universitats, Instituts i altres centres d’educació, igual com assistència a diversos Fòrums. Des de la seua posada en funcionament el 2016, el programa ha beneficiat a 26.000 persones.

 

‘Finança’t’ compta, a més, amb activitat online a través de la seua web i les seues xarxes socials, en les quals difon aspectes d’actualitat i acosta, de forma divertida i amena, recomanacions als seus usuaris conscients que, com més gran siga el coneixement, més fàcil resultarà gestionar l’economia personal i familiar.

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.