18.6 C
València
Dissabte, 1 novembre, 2025

La Fundació Caixa Ontinyent acosta conceptes financers als usuaris del CRIS

Curs Caixa Ontinyent

El programa Finança’t oferirà tallers bàsics d’economia diària | Caixa Ontinyent

 

La Fundació Caixa Ontinyent oferirà, a partir del dijous i a través del seu programa d’educació financera ‘Finança’t’, un taller per a acostar conceptes bàsics per a gestionar l’economia diària amb èxit als usuaris del CRIS d’Ontinyent (el Centre de Rehabilitació i d’Integració Social de persones amb malaltia mental crònica), amb l’objectiu de contribuir al seu procés d’independització.

 

Es realitzaran set sessions, impartides per la Responsable del programa, Miriam Penalba, amb una àmplia temàtica: mitjans de pagament i desaparició de l’efectiu, detectar i protegir-se davant de fraus, banca electrònica, aspectes sobre el finançament, consells per a estalviar, aprendre a fer pressupostos i diccionari financer.

 

La iniciativa s’engloba en el treball de formació i de divulgació que Caixa Ontinyent realitza a través del seu programa d’educació financera, entre les quals es troben sessions presencials destinades a públics diferents: formació a professors, sessions en Universitats, Instituts i altres centres d’educació, igual com assistència a diversos Fòrums. Des de la seua posada en funcionament el 2016, el programa ha beneficiat a 26.000 persones.

 

‘Finança’t’ compta, a més, amb activitat online a través de la seua web i les seues xarxes socials, en les quals difon aspectes d’actualitat i acosta, de forma divertida i amena, recomanacions als seus usuaris conscients que, com més gran siga el coneixement, més fàcil resultarà gestionar l’economia personal i familiar.

Últimes notícies

Gayà admet la mala ratxa del València després del 4-0 i confia a revertir-la

El capità del València va reconéixer la dinàmica negativa després del 4-0 en el Santiago Bernabéu i va assegurar que l'equip pot donar-li la volta com la passada temporada.

Reial Madrid va atropellar 4-0 al València en la festa de Mbappé

El Reial Madrid va golejar 4-0 al València en un Bernabéu de celebració. Mbappé va marcar dos, va cedir un penal que va fallar Vinícius, i Bellingham i Carreras van completar el compte.

El Reial Madrid goleja al València al descans amb doblet de Mbappé (3-0)

Mbappé va firmar un doblet i Bellingham va afegir el tercer per a un 3-0 al descans; Vinícius va fallar un penal en una primera part de clar domini blanc.

El Bernabéu guarda un minut de silenci per Ochotorena i per l’àvia de Carvajal

Abans del Reial Madrid-València es va guardar un minut de silenci per José Manuel Ochotorena i per l'àvia de Dani Carvajal. Els equips van lluir braçalets negres i el capità blanc va presenciar l'acte des d'una llotja.

Vinícius repetix titularitat davant el València i Mastantuono entra per Camavinga

Reial Madrid manté a Vinícius i torna al 4-3-3; Valverde seguix de lateral i no hi ha rotacions malgrat Liverpool. Al València, Javi Guerra és suplent.

Maribel Vilaplana, a l’hospital per una indisposició; va estar amb Mazón el dia de la dana

La periodista Maribel Vilaplana ha patit una indisposició i ha sigut traslladada a un hospital, on està sent atesa. Està citada a declarar este dilluns com a testimoni per la gestió de la dana de València.

Vinícius, titular davant el València; Mastantuono per Camavinga i Javi Guerra, suplent

Xabi Alonso manté a Vinícius després de les seues disculpes per l'enuig en el clàssic i només introduïx a Mastantuono per Camavinga; Javi Guerra es queda en la banqueta.

Compromís censura les lluites internes del PP i exigix la dimissió de Mazón

Baldoví ha denunciat un espectacle lamentable en el PP per les seues pugnes internes i ha reclamat la dimissió immediata de Mazón per a obrir la via a eleccions.