La Fundació Caixa Ontinyent acosta conceptes financers als usuaris del CRIS

Curs Caixa Ontinyent

El programa Finança’t oferirà tallers bàsics d’economia diària | Caixa Ontinyent

 

La Fundació Caixa Ontinyent oferirà, a partir del dijous i a través del seu programa d’educació financera ‘Finança’t’, un taller per a acostar conceptes bàsics per a gestionar l’economia diària amb èxit als usuaris del CRIS d’Ontinyent (el Centre de Rehabilitació i d’Integració Social de persones amb malaltia mental crònica), amb l’objectiu de contribuir al seu procés d’independització.

 

Es realitzaran set sessions, impartides per la Responsable del programa, Miriam Penalba, amb una àmplia temàtica: mitjans de pagament i desaparició de l’efectiu, detectar i protegir-se davant de fraus, banca electrònica, aspectes sobre el finançament, consells per a estalviar, aprendre a fer pressupostos i diccionari financer.

 

La iniciativa s’engloba en el treball de formació i de divulgació que Caixa Ontinyent realitza a través del seu programa d’educació financera, entre les quals es troben sessions presencials destinades a públics diferents: formació a professors, sessions en Universitats, Instituts i altres centres d’educació, igual com assistència a diversos Fòrums. Des de la seua posada en funcionament el 2016, el programa ha beneficiat a 26.000 persones.

 

‘Finança’t’ compta, a més, amb activitat online a través de la seua web i les seues xarxes socials, en les quals difon aspectes d’actualitat i acosta, de forma divertida i amena, recomanacions als seus usuaris conscients que, com més gran siga el coneixement, més fàcil resultarà gestionar l’economia personal i familiar.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.

Aemet alerta d’un possible gir brusc del vent a l’incendi de Tírig

Aemet advertix que en les pròximes hores podria produir-se un gir brusc i breu del vent en la zona de l’incendi forestal de Tírig, originat ahir previsiblement per un llamp.

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.
FILMOTECA D'ESTIU