Cotransa eleva la sostenibilitat de l’agrupatge de mercaderies gràcies al GNL

El servei per a la consolidació de càrregues i el transport de mercaderies per via marítima entre Espanya i Turquia de Cotransa fa nous passos cap a la sostenibilitat. El transitari espanyol ha tancat un acord que afectarà de manera directa al servei de lliurament dels contenidors des dels vaixells fins al magatzem desconsolidador.

Aquesta part de l’operativa del denominat LCL Import Turquia ECO Express compte, a partir d’ara, amb un nou protagonista: un cap tractor de Gas Natural Liquat (GNL) que redueix fins a un 15% el consum de combustible comparat amb els camions propulsats per dièsel i el 95% les emissions de CO₂.

Amb aquesta col·laboració, Cotransa eleva l’aposta original llançada a l’estiu de 2021 quan, davant el fort increment de la demanda, presentava aquest servei per via marítima. Des de llavors, a través d’aquest, ha aconseguit realitzar una distribució que emet entre cinc i set vegades menys quantitat de CO₂ que el transport per carretera en itineraris similars.

Gràcies a l’acord d’enllestiment del servei, Cotransa  ha aconseguit oferir un agrupatge marítim d’importació ultra expressa setmanal més rendible i respectuós amb el medi ambient, capaç d’unir el port de Ambarli, a Istanbul, amb els de València i Barcelona en 4 dies.

Amb més de deu anys d’experiència en el mercat turc i davant una demanda sense precedents, la Cooperativa de Transports decidia fa 9 mesos llançar LCL Import Turquia ECO Express, un producte únic en el mercat en relació a la rapidesa, capil·laritat i sostenibilitat d’aquest.

Respecte a aquesta última característica, Cotransa  continua apostant per oferir el valor afegit del respecte al medi ambient en els seus serveis. En aquesta línia, aprofitant els avanços en aquest camp, la companyia ha inclòs un nou actiu que compta amb altres avantatges, com una autonomia de 1.600 km, intervals de manteniment més llargs i l’eliminació d’additius com el Adblue.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulat de nou a Villena un clan familiar de quatre dones per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha desarticulat per segona vegada a Villena un clan familiar format per quatre dones acusat de vendre droga a la menuda i blanquejar els beneficis.

La Brigada antisuïcidis de la Policia i Raúl Mérida Gordillo, reconeguts amb els premis Units per la Pau

La Brigada antisuïcidis de la Policia Nacional i Raúl Mérida Gordillo reben els premis Units per la Pau del Rotary E-Club del Mediterrani en una gala solidària a Alacant.

Camps exigix a la Generalitat el detall dels gastos de Compromís en Les Corts

Francisco Camps reclama a la Presidència valenciana el desglossament dels gastos del grup Compromís i de Joan Baldoví en Les Corts després de la sol·licitud de la coalició sobre els comptes dels expresidents.

Wizz Air reforça la seua presència a Espanya amb noves rutes entre Torí i cinc ciutats

Wizz Air posarà en marxa a partir de setembre i octubre de 2026 cinc rutes entre Torí i València, Barcelona, Madrid, Màlaga i Bilbao, amb diverses freqüències setmanals i bitllets ja a la venda.

Hisenda retardarà en Renda Web les noves deduccions valencianes de sanitat, esport i música

Les noves deduccions valencianes per gastos sociosanitaris, esport i formació musical encara no es poden aplicar en Renda Web. Hisenda les activarà en les pròximes setmanes i aconsella esperar abans de presentar la declaració.

Pepe Mocholí, el veterà de la Marató de València que somia amb ser top 3 mundial als 80

Pepe Mocholí, històric corredor popular de 77 anys i pioner de la Marató de València, manté l'objectiu d'aconseguir una medalla mundial quan complisca 80 anys.

Mitjans terrestres rematen l’extinció de l’incendi forestal de Tibi a Alacant

Tres unitats terrestres i diversos equips de bombers forestals i del consorci provincial treballen en la fase final d'extinció de l'incendi declarat a Tibi, en la serra del Maigmó, que es va donar per controlat el dimecres a la vesprada.

Compromís exigix al Consell el detall dels gastos en dietes, allotjaments i gasolina dels expresidents

Compromís reclama al Consell totes les factures i tiquets de gasolina, dietes i allotjaments dels expresidents entre 2023 i 2026 i denuncia privilegis i falta de control del gasto.