Cotransa eleva la sostenibilitat de l’agrupatge de mercaderies gràcies al GNL

El servei per a la consolidació de càrregues i el transport de mercaderies per via marítima entre Espanya i Turquia de Cotransa fa nous passos cap a la sostenibilitat. El transitari espanyol ha tancat un acord que afectarà de manera directa al servei de lliurament dels contenidors des dels vaixells fins al magatzem desconsolidador.

Aquesta part de l’operativa del denominat LCL Import Turquia ECO Express compte, a partir d’ara, amb un nou protagonista: un cap tractor de Gas Natural Liquat (GNL) que redueix fins a un 15% el consum de combustible comparat amb els camions propulsats per dièsel i el 95% les emissions de CO₂.

Amb aquesta col·laboració, Cotransa eleva l’aposta original llançada a l’estiu de 2021 quan, davant el fort increment de la demanda, presentava aquest servei per via marítima. Des de llavors, a través d’aquest, ha aconseguit realitzar una distribució que emet entre cinc i set vegades menys quantitat de CO₂ que el transport per carretera en itineraris similars.

Gràcies a l’acord d’enllestiment del servei, Cotransa  ha aconseguit oferir un agrupatge marítim d’importació ultra expressa setmanal més rendible i respectuós amb el medi ambient, capaç d’unir el port de Ambarli, a Istanbul, amb els de València i Barcelona en 4 dies.

Amb més de deu anys d’experiència en el mercat turc i davant una demanda sense precedents, la Cooperativa de Transports decidia fa 9 mesos llançar LCL Import Turquia ECO Express, un producte únic en el mercat en relació a la rapidesa, capil·laritat i sostenibilitat d’aquest.

Respecte a aquesta última característica, Cotransa  continua apostant per oferir el valor afegit del respecte al medi ambient en els seus serveis. En aquesta línia, aprofitant els avanços en aquest camp, la companyia ha inclòs un nou actiu que compta amb altres avantatges, com una autonomia de 1.600 km, intervals de manteniment més llargs i l’eliminació d’additius com el Adblue.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.