11.6 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Cotransa eleva la sostenibilitat de l’agrupatge de mercaderies gràcies al GNL

El servei per a la consolidació de càrregues i el transport de mercaderies per via marítima entre Espanya i Turquia de Cotransa fa nous passos cap a la sostenibilitat. El transitari espanyol ha tancat un acord que afectarà de manera directa al servei de lliurament dels contenidors des dels vaixells fins al magatzem desconsolidador.

Aquesta part de l’operativa del denominat LCL Import Turquia ECO Express compte, a partir d’ara, amb un nou protagonista: un cap tractor de Gas Natural Liquat (GNL) que redueix fins a un 15% el consum de combustible comparat amb els camions propulsats per dièsel i el 95% les emissions de CO₂.

Amb aquesta col·laboració, Cotransa eleva l’aposta original llançada a l’estiu de 2021 quan, davant el fort increment de la demanda, presentava aquest servei per via marítima. Des de llavors, a través d’aquest, ha aconseguit realitzar una distribució que emet entre cinc i set vegades menys quantitat de CO₂ que el transport per carretera en itineraris similars.

Gràcies a l’acord d’enllestiment del servei, Cotransa  ha aconseguit oferir un agrupatge marítim d’importació ultra expressa setmanal més rendible i respectuós amb el medi ambient, capaç d’unir el port de Ambarli, a Istanbul, amb els de València i Barcelona en 4 dies.

Amb més de deu anys d’experiència en el mercat turc i davant una demanda sense precedents, la Cooperativa de Transports decidia fa 9 mesos llançar LCL Import Turquia ECO Express, un producte únic en el mercat en relació a la rapidesa, capil·laritat i sostenibilitat d’aquest.

Respecte a aquesta última característica, Cotransa  continua apostant per oferir el valor afegit del respecte al medi ambient en els seus serveis. En aquesta línia, aprofitant els avanços en aquest camp, la companyia ha inclòs un nou actiu que compta amb altres avantatges, com una autonomia de 1.600 km, intervals de manteniment més llargs i l’eliminació d’additius com el Adblue.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.