Labora presenta els itineraris per a millorar la inserció laboral de aturats i dones

Labora, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, dependent de la Conselleria d’Economia Sostenible, ha posat en marxa un nou programa dirigit a entitats locals, mancomunitats, pactes territorials per l’ocupació i entitats sense ànim de lucre perquè realitzen accions d’inserció laboral per a persones desocupades de llarga durada i dones desocupades.

A través d’estes ajudes, a les persones desocupades de llarga durada i les dones desocupades que residisquen preferentment en municipis de menys de 5.000 habitants se’ls farà un diagnòstic d’ocupabilitat, així com un disseny d’un itinerari individualitzat. Així mateix, també se’ls faran tallers sobre com fer currículums, tendències d’oportunitats professionals i sessions motivacionals. Les persones participants rebran a més una beca per l’assistència i ajudes en concepte de transport i conciliació.

La Conselleria d’Economia Sostenible, a través de Labora, ha apostat per este projecte per a donar impuls a l’orientació laboral i fer costat a les persones que més dificultats tenen per a trobar un treball oferint-los tècniques d’ocupabilitat ajustades a les seues necessitats.

Aquesta iniciativa de Labora comptarà amb el finançament de la Unió Europea a través dels fons extraordinaris del Mecanisme de Recuperació i Resiliència que s’han dissenyat per a ajudar a pal·liar els efectes de la pandèmia COVID-19.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.