Labora presenta els itineraris per a millorar la inserció laboral de aturats i dones

Labora, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, dependent de la Conselleria d’Economia Sostenible, ha posat en marxa un nou programa dirigit a entitats locals, mancomunitats, pactes territorials per l’ocupació i entitats sense ànim de lucre perquè realitzen accions d’inserció laboral per a persones desocupades de llarga durada i dones desocupades.

A través d’estes ajudes, a les persones desocupades de llarga durada i les dones desocupades que residisquen preferentment en municipis de menys de 5.000 habitants se’ls farà un diagnòstic d’ocupabilitat, així com un disseny d’un itinerari individualitzat. Així mateix, també se’ls faran tallers sobre com fer currículums, tendències d’oportunitats professionals i sessions motivacionals. Les persones participants rebran a més una beca per l’assistència i ajudes en concepte de transport i conciliació.

La Conselleria d’Economia Sostenible, a través de Labora, ha apostat per este projecte per a donar impuls a l’orientació laboral i fer costat a les persones que més dificultats tenen per a trobar un treball oferint-los tècniques d’ocupabilitat ajustades a les seues necessitats.

Aquesta iniciativa de Labora comptarà amb el finançament de la Unió Europea a través dels fons extraordinaris del Mecanisme de Recuperació i Resiliència que s’han dissenyat per a ajudar a pal·liar els efectes de la pandèmia COVID-19.

Últimes notícies

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.