UGT reclama el tancament dels comerços a les 15 hores els dies de Nit de Nadal i cap d’any

El passat dia 11 UGT-COMERÇ va tindre una reunió amb el conseller d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball; Rafael Climent, en la qual se li va fer lliurament de 24.163 signatures recollides, on se sol·licita que es modifique la Llei de Comerç de la Comunitat Valenciana, ajustant l’horari comercial autoritzat dels Grans Magatzems i els establiments comercials, perquè els dies 24 i 31 de desembre el tancament siga a les 15 hores.

Des d’UGT Comerç es considera que Tots, Conselleria i patronals, “han d’entendre que és la nostra obligació lluitar per millorar les condicions laborals de les persones treballadores i que aquesta és una demanda pertinent; ja que, en aqueixes dates, aquest col·lectiu també té el dret a conciliar el seu treball amb la seua vida familiar i personal“.

És la nostra obligació com a organització sindical de classe lluitar per les millores de les condicions de les treballadores i treballadors i per la conciliació de la vida laboral i familiar d’aquests”, assenyalava sobre aquest tema Esteban Ramos, responsable de comerç de la Federació de Serveis Mobilitat i Consum d’UGT PV. “Per això hem dut a terme aquesta recollida de signatures que hem traslladat a la Conselleria”.

Així, des de Comerç d’UGT se sol·licita a la Conselleria que aquesta sol·licitud siga aquesta admesa, amb la intenció de poder modificar en la Llei 3/2011, de 23 de març, de comerç de la Comunitat Valenciana, en el seu article 17 horari general, i que es prenguen les iniciatives legals oportunes amb la finalitat que aquesta demanda s’incorpore al citat text legal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.