UGT reclama el tancament dels comerços a les 15 hores els dies de Nit de Nadal i cap d’any

El passat dia 11 UGT-COMERÇ va tindre una reunió amb el conseller d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball; Rafael Climent, en la qual se li va fer lliurament de 24.163 signatures recollides, on se sol·licita que es modifique la Llei de Comerç de la Comunitat Valenciana, ajustant l’horari comercial autoritzat dels Grans Magatzems i els establiments comercials, perquè els dies 24 i 31 de desembre el tancament siga a les 15 hores.

Des d’UGT Comerç es considera que Tots, Conselleria i patronals, “han d’entendre que és la nostra obligació lluitar per millorar les condicions laborals de les persones treballadores i que aquesta és una demanda pertinent; ja que, en aqueixes dates, aquest col·lectiu també té el dret a conciliar el seu treball amb la seua vida familiar i personal“.

És la nostra obligació com a organització sindical de classe lluitar per les millores de les condicions de les treballadores i treballadors i per la conciliació de la vida laboral i familiar d’aquests”, assenyalava sobre aquest tema Esteban Ramos, responsable de comerç de la Federació de Serveis Mobilitat i Consum d’UGT PV. “Per això hem dut a terme aquesta recollida de signatures que hem traslladat a la Conselleria”.

Així, des de Comerç d’UGT se sol·licita a la Conselleria que aquesta sol·licitud siga aquesta admesa, amb la intenció de poder modificar en la Llei 3/2011, de 23 de març, de comerç de la Comunitat Valenciana, en el seu article 17 horari general, i que es prenguen les iniciatives legals oportunes amb la finalitat que aquesta demanda s’incorpore al citat text legal.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.