UGT reclama el tancament dels comerços a les 15 hores els dies de Nit de Nadal i cap d’any

El passat dia 11 UGT-COMERÇ va tindre una reunió amb el conseller d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball; Rafael Climent, en la qual se li va fer lliurament de 24.163 signatures recollides, on se sol·licita que es modifique la Llei de Comerç de la Comunitat Valenciana, ajustant l’horari comercial autoritzat dels Grans Magatzems i els establiments comercials, perquè els dies 24 i 31 de desembre el tancament siga a les 15 hores.

Des d’UGT Comerç es considera que Tots, Conselleria i patronals, “han d’entendre que és la nostra obligació lluitar per millorar les condicions laborals de les persones treballadores i que aquesta és una demanda pertinent; ja que, en aqueixes dates, aquest col·lectiu també té el dret a conciliar el seu treball amb la seua vida familiar i personal“.

És la nostra obligació com a organització sindical de classe lluitar per les millores de les condicions de les treballadores i treballadors i per la conciliació de la vida laboral i familiar d’aquests”, assenyalava sobre aquest tema Esteban Ramos, responsable de comerç de la Federació de Serveis Mobilitat i Consum d’UGT PV. “Per això hem dut a terme aquesta recollida de signatures que hem traslladat a la Conselleria”.

Així, des de Comerç d’UGT se sol·licita a la Conselleria que aquesta sol·licitud siga aquesta admesa, amb la intenció de poder modificar en la Llei 3/2011, de 23 de març, de comerç de la Comunitat Valenciana, en el seu article 17 horari general, i que es prenguen les iniciatives legals oportunes amb la finalitat que aquesta demanda s’incorpore al citat text legal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.