Convoquen nova vaga a Ryanair des del 8 d’agost

USO i SITCPLA, sindicats que representen els tripulants de cabina de Ryanair, després de consultar els treballadors, han convocat una nova vaga a l’aerolínia.

Des del pròxim 8 d’agost i fins al 7 de gener del 2023, ambdós inclosos, se succeiran aturades de 24 hores, de dilluns a dijous, setmanalment.

Ryanair no ha mostrat el més mínim intent d’acostament amb els sindicats sinó, al contrari, ha manifestat públicament la seua negativa a entaular qualsevol diàleg amb els representants elegits pels tripulants, USO i SITCPLA s’han vist obligats a continuar amb la vaga i convocar noves jornades , escoltant els treballadors.

les reivindicacions d’esta nova convocatòria de vaga a Ryanair per tres motius principals. El primer, l’aplicació dels mínims estatutaris de la legislació espanyola en matèria laboral i sindical a tots els tripulants de cabina que presten els seus serveis als avions de Ryanair i a les deu bases espanyoles.

Últimes notícies

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

Aemet ha activat l’avís taronja dimarts i dimecres a l’interior de València per màximes de fins a 40 graus, en plena tercera ona de calor del mes de juliol.

Comissen quasi 600 productes falsificats a Alcossebre valorats en 10.700 euros

La Guàrdia Civil ha comissat 594 productes presumptament falsificats a Alcossebre, valorats en 10.700 euros, i ha proposat sancions a quatre venedors ambulants.

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.