Anuncios

El Chulo i Drakupuente, guanyadors del concurs de ponts de la UMH amb un impressionant pes suportat

Èxit a la XX Edició del Concurs de Ponts de la UMH

En un nou any de competència acadèmica i innovació, les maquetes guanyadores del XX Concurs de Ponts de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) han deixat la seva empremta en la història de l’enginyeria i la creativitat universitària.

Sota el lema de la innovació i l’experimentació, El Chulo i Drakupuente s’han proclamat vencedors de la categoria de pes, amb la capacitat de suportar un impressionant total de 1.156 kg. Aquesta edició ha estat marcada per la participació entusiasta de l’alumnat, demostrant així el seu compromís amb l’excel·lència acadèmica.

Anuncios

El creador de El Chulo és l’estudiant del Grau en Enginyeria Elèctrica, Ángel Soler. Al seu costat, el grup de Drakupuente està format pels estudiants del Grau en Enginyeria Mecànica: Daniel Gómez, Pedro Jesús Nicolás, Guillermo Rodríguez i Raúl Leonte. Ambdós equips han estat recompensats amb un premi de 700 euros cadascun, reconeixent així la seva creativitat i les seves habilitats tècniques.

En la mateixa modalitat, el tercer premi ha estat atorgat a l’equip que ha presentat la maqueta Aníbal Barca, format pels estudiants Javier Alonso, José Toledo i Francisco Molina, amb un pes que ha resistit fins a 508 kg. Aquest premi és de 250 euros i reconeix l’esforç i la dedicació dels participants.

La categoria de Mobilitat ha estat un altre dels punts àlgids del concurs, amb un premi únic de 600 euros atorgat per la maqueta Cèl·lula Procariota, presentada pel duo d’estudiants del Grau en Enginyeria Elèctrica Christian Fernández i Jorge Giménez.

En l’apartat d’Estètica, ha brillat el pont Nexus, obra dels estudiants de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport i de Psicologia: Sergio Garrido, Natividad Blasco i Carla Selva, que han rebut també 600 euros. El segon premi, amb una dotació de 350 euros, ha estat per la maqueta Pont Sec, elaborada per les estudiants de Belles Arts Brenda Asensio i Alejandra Viudes. A més, l’estudiant del Grau en Fisioteràpia, Mario Durá, ha estat reconegut amb el tercer premi de 150 euros per la seva proposta El camí del Cid.

El Concurs de Ponts de la UMH no només promou la creativitat i l’aprenentatge pràctic, sinó que també fomenta un ambient d’unió i col·laboració entre els estudiants, allà on les idees prenen forma i es duen a terme amb èxit.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios