El Consell cessa el subsecretari de Justícia (Vox) al saber que va ser condemnat per violència de gènere

La portaveu del Consell ha comparegut després de la roda de premsa amb motiu de la reunió del Consell celebrat hui de manera extraordinària, ho ha fet acompanyada de la consellera de Justícia.

S’ha acordat el cessament del sotssecretari de la Conselleria de Justícia, Luis Manuel Martín Domínguez, arrel que va conéixer que l’any 2011 va ser condemnat per violència de gènere. La portaveu del Consell ha assenyalat que «es tracta d’una fallida absoluta de la confiança de la consellera de Justícia en no tindre coneixement d’este fet greu».

Luis Manuel Martín Domínguez va ser nomenat com a sotssecretari de Justícia el passat 26 de juny. La consellera de Justícia ha decidit no revelar més detalls ni dels detalls de la condemna ni de com s’ha assabentat al·legant al fet que era «un tema personal» i per privacitat no ha fet més comentaris. Sí que ha assenyalat que prompte es procedirà al nomenament de la conselleria de Justícia i que ha sigut ella mateixa qui li ho ha traslladat al president Carlos Mazón per a proposar-li la seua destitució immediata.

Entre altres temes tractats en el Consell de hui ha estat l’expropiació forçosa de per a la millora del tram d’alta concentració accident situat Cortes de Pallás i com l’objectiu de millorar la seua comunicació. També a proposta de la consellera de Sanitat s’ha celebrat un acord marc per al subministrament de epoetines per 17,6 milions d’euros, necessaris per a tractar l’anèmia en pacients amb insuficiència renal o càncer.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.