El Consell cessa el subsecretari de Justícia (Vox) al saber que va ser condemnat per violència de gènere

La portaveu del Consell ha comparegut després de la roda de premsa amb motiu de la reunió del Consell celebrat hui de manera extraordinària, ho ha fet acompanyada de la consellera de Justícia.

S’ha acordat el cessament del sotssecretari de la Conselleria de Justícia, Luis Manuel Martín Domínguez, arrel que va conéixer que l’any 2011 va ser condemnat per violència de gènere. La portaveu del Consell ha assenyalat que “es tracta d’una fallida absoluta de la confiança de la consellera de Justícia en no tindre coneixement d’este fet greu”.

Anuncios

Luis Manuel Martín Domínguez va ser nomenat com a sotssecretari de Justícia el passat 26 de juny. La consellera de Justícia ha decidit no revelar més detalls ni dels detalls de la condemna ni de com s’ha assabentat al·legant al fet que era “un tema personal” i per privacitat no ha fet més comentaris. Sí que ha assenyalat que prompte es procedirà al nomenament de la conselleria de Justícia i que ha sigut ella mateixa qui li ho ha traslladat al president Carlos Mazón per a proposar-li la seua destitució immediata.

Entre altres temes tractats en el Consell de hui ha estat l’expropiació forçosa de per a la millora del tram d’alta concentració accident situat Cortes de Pallás i com l’objectiu de millorar la seua comunicació. També a proposta de la consellera de Sanitat s’ha celebrat un acord marc per al subministrament de epoetines per 17,6 milions d’euros, necessaris per a tractar l’anèmia en pacients amb insuficiència renal o càncer.

Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.