El govern de València promou el diàleg entre floristes i la mascletà del Dia de la Mare

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

L’equip de govern de València, presidit per María José Catalá (PP), ha subratllat el diàleg entre l’administració i els floristes per fer possible la mascletà del Dia de la Mare, que tindrà lloc el pròxim 4 de maig a la plaça de l’Ajuntament. Aquesta festivitat coincideix amb un dia especialment important per als floristes, ja que habitualment registren un elevat volum de vendes de flors.

La comunicació per aconseguir un consens majoritari va ser abordada durant una roda de premsa per part del portaveu municipal, Juan Carlos Caballero. Els floristes, inicialment preocupats per les limitacions d’accés a causa del cordó de seguretat, s’han manifestat satisfets amb l’acord. El consistori es compromet a establir un protocol flexible que respecti tant la seguretat pública com l’activitat comercial dels venedors de flors.

Aquesta situació es presenta després que la mascletà hagués estat suspesa durant les últimes Falles a causa d’intenses pluges. Caballero ha comentat que es busca festejar la importància del Dia de la Mare amb un espectacle pirotècnic, a semblança del que es fa durant el Dia del Pare amb la celebració de la gran mascletà de les Falles.

Malgrat les expectatives amb la gran afluència de públic, l’Ajuntament ha garantit que l’accés a les floristeries serà el mínim possible per a garantir la seguretat de tots els assistents, preparant adequadament la logística per tal que els floristes no es vegin perjudicats en les seves vendes.

Els floristes i l’Ajuntament han mostrat el seu compromís per fer d’aquest dia una celebració exitosa, defensant que aquesta mobilitat de gent no només potenciarà l’espectacle, sinó que també facilitarà l’increment en les vendes de flors, beneficiant així el comerç local.

Finalment, Juan Carlos Caballero ha reiterat que l’objectiu és garantir que el Dia de la Mare se celebri adequadament, amb una espectacular mascletà i la possibilitat que els clients compren flors per a commemorar aquesta jornada tan significativa.

Últimes notícies

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.