El govern de València promou el diàleg entre floristes i la mascletà del Dia de la Mare

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

L’equip de govern de València, presidit per María José Catalá (PP), ha subratllat el diàleg entre l’administració i els floristes per fer possible la mascletà del Dia de la Mare, que tindrà lloc el pròxim 4 de maig a la plaça de l’Ajuntament. Aquesta festivitat coincideix amb un dia especialment important per als floristes, ja que habitualment registren un elevat volum de vendes de flors.

La comunicació per aconseguir un consens majoritari va ser abordada durant una roda de premsa per part del portaveu municipal, Juan Carlos Caballero. Els floristes, inicialment preocupats per les limitacions d’accés a causa del cordó de seguretat, s’han manifestat satisfets amb l’acord. El consistori es compromet a establir un protocol flexible que respecti tant la seguretat pública com l’activitat comercial dels venedors de flors.

Aquesta situació es presenta després que la mascletà hagués estat suspesa durant les últimes Falles a causa d’intenses pluges. Caballero ha comentat que es busca festejar la importància del Dia de la Mare amb un espectacle pirotècnic, a semblança del que es fa durant el Dia del Pare amb la celebració de la gran mascletà de les Falles.

Malgrat les expectatives amb la gran afluència de públic, l’Ajuntament ha garantit que l’accés a les floristeries serà el mínim possible per a garantir la seguretat de tots els assistents, preparant adequadament la logística per tal que els floristes no es vegin perjudicats en les seves vendes.

Els floristes i l’Ajuntament han mostrat el seu compromís per fer d’aquest dia una celebració exitosa, defensant que aquesta mobilitat de gent no només potenciarà l’espectacle, sinó que també facilitarà l’increment en les vendes de flors, beneficiant així el comerç local.

Finalment, Juan Carlos Caballero ha reiterat que l’objectiu és garantir que el Dia de la Mare se celebri adequadament, amb una espectacular mascletà i la possibilitat que els clients compren flors per a commemorar aquesta jornada tan significativa.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.