El govern de València promou el diàleg entre floristes i la mascletà del Dia de la Mare

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

L’equip de govern de València, presidit per María José Catalá (PP), ha subratllat el diàleg entre l’administració i els floristes per fer possible la mascletà del Dia de la Mare, que tindrà lloc el pròxim 4 de maig a la plaça de l’Ajuntament. Aquesta festivitat coincideix amb un dia especialment important per als floristes, ja que habitualment registren un elevat volum de vendes de flors.

La comunicació per aconseguir un consens majoritari va ser abordada durant una roda de premsa per part del portaveu municipal, Juan Carlos Caballero. Els floristes, inicialment preocupats per les limitacions d’accés a causa del cordó de seguretat, s’han manifestat satisfets amb l’acord. El consistori es compromet a establir un protocol flexible que respecti tant la seguretat pública com l’activitat comercial dels venedors de flors.

Aquesta situació es presenta després que la mascletà hagués estat suspesa durant les últimes Falles a causa d’intenses pluges. Caballero ha comentat que es busca festejar la importància del Dia de la Mare amb un espectacle pirotècnic, a semblança del que es fa durant el Dia del Pare amb la celebració de la gran mascletà de les Falles.

Malgrat les expectatives amb la gran afluència de públic, l’Ajuntament ha garantit que l’accés a les floristeries serà el mínim possible per a garantir la seguretat de tots els assistents, preparant adequadament la logística per tal que els floristes no es vegin perjudicats en les seves vendes.

Els floristes i l’Ajuntament han mostrat el seu compromís per fer d’aquest dia una celebració exitosa, defensant que aquesta mobilitat de gent no només potenciarà l’espectacle, sinó que també facilitarà l’increment en les vendes de flors, beneficiant així el comerç local.

Finalment, Juan Carlos Caballero ha reiterat que l’objectiu és garantir que el Dia de la Mare se celebri adequadament, amb una espectacular mascletà i la possibilitat que els clients compren flors per a commemorar aquesta jornada tan significativa.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.