El Palau de la Música de València celebra 38 anys amb un concert extraordinari

El Palau de la Música de València celebra 38 anys amb un concert extraordinari

El Palau de la Música de València celebra 38 anys amb un concert extraordinari dirigit per Paul McCreesh i amb la participació de més de 300 veus infantils de diverses corals.
El concert, que és gratuït i accessible al públic, se celebrarà a les 19.30 hores en la Sala Iturbi, on més de 300 veus infantils de diverses corals, incloent els Xicotets Cantores, la Coral Juan Bautista Comes, i l’Escolania de la Verge dels Desemparats, es reuniran per interpretar un repertori que promet emocionar els assistents.
El president del Palau de la Música, José Luis Moreno, ha expresat el seu entusiasme per l’aniversari, remarcant que aquest esdeveniment és una oportunitat per a reconèixer una llarga trajectòria cultural que s’ha consolidat a nivell valencià i internacional.
Moreno ha destacat que aquest concert serveix com a preludi per al quaranta aniversari del Palau, que es prepara amb molta il·lusió.

Últimes notícies

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.