El Palau de la Música de València celebra 38 anys amb un concert extraordinari

El Palau de la Música de València celebra 38 anys amb un concert extraordinari

El Palau de la Música de València celebra 38 anys amb un concert extraordinari dirigit per Paul McCreesh i amb la participació de més de 300 veus infantils de diverses corals.
El concert, que és gratuït i accessible al públic, se celebrarà a les 19.30 hores en la Sala Iturbi, on més de 300 veus infantils de diverses corals, incloent els Xicotets Cantores, la Coral Juan Bautista Comes, i l’Escolania de la Verge dels Desemparats, es reuniran per interpretar un repertori que promet emocionar els assistents.
El president del Palau de la Música, José Luis Moreno, ha expresat el seu entusiasme per l’aniversari, remarcant que aquest esdeveniment és una oportunitat per a reconèixer una llarga trajectòria cultural que s’ha consolidat a nivell valencià i internacional.
Moreno ha destacat que aquest concert serveix com a preludi per al quaranta aniversari del Palau, que es prepara amb molta il·lusió.

Últimes notícies

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.