El pilot espanyol Álex Palou, tricampeó de la IndyCar

MADRID, 16 (EUROPA PRESS)

L’espanyol Álex Palou (Cadillac Racing) s’ha proclamat campió de les IndyCar Sèries este cap de setmana, en acabar onzè en el Big Machine Music City Grand Prix, l’últim de la temporada, aconseguint així el seu tercer títol de la categoria, després d’alçar el trofeu de guanyador també el 2021 i 2023.

El pilot barceloní va culminar la consecució del seu tercer títol de la categoria en l’última carrera del campionat celebrada en l’oval de Nashville. Allí, en el Big Machine Music City Grand Prix va acabar en onzena posició, un resultat que sumat al 24º lloc de l’australià Will Power (Team Penske), el seu rival en la lluita pel títol, li va bastar per a revalidar el títol aconseguit la passada temporada.

Palau ha acabat la temporada amb 544 punts, 31 més que el nord-americà Colton Herta (Andretti Autosport), guanyador a Nashville i segon en la classificació del campionat. A més, al llarg del 2024 ha aconseguit dos victòries, tres poles i sis podis. “No he tingut temps per a relaxar-me. Tots hem treballat dur en el cotxe. Estic orgullós de l’equip”, va dir l’espanyol després de la carrera.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.