El pilot espanyol Álex Palou, tricampeó de la IndyCar

MADRID, 16 (EUROPA PRESS)

L’espanyol Álex Palou (Cadillac Racing) s’ha proclamat campió de les IndyCar Sèries este cap de setmana, en acabar onzè en el Big Machine Music City Grand Prix, l’últim de la temporada, aconseguint així el seu tercer títol de la categoria, després d’alçar el trofeu de guanyador també el 2021 i 2023.

El pilot barceloní va culminar la consecució del seu tercer títol de la categoria en l’última carrera del campionat celebrada en l’oval de Nashville. Allí, en el Big Machine Music City Grand Prix va acabar en onzena posició, un resultat que sumat al 24º lloc de l’australià Will Power (Team Penske), el seu rival en la lluita pel títol, li va bastar per a revalidar el títol aconseguit la passada temporada.

Palau ha acabat la temporada amb 544 punts, 31 més que el nord-americà Colton Herta (Andretti Autosport), guanyador a Nashville i segon en la classificació del campionat. A més, al llarg del 2024 ha aconseguit dos victòries, tres poles i sis podis. «No he tingut temps per a relaxar-me. Tots hem treballat dur en el cotxe. Estic orgullós de l’equip», va dir l’espanyol després de la carrera.

Últimes notícies

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.

147 anys de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna al port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al port de València el 2020.

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.