El pilot espanyol Álex Palou, tricampeó de la IndyCar

MADRID, 16 (EUROPA PRESS)

L’espanyol Álex Palou (Cadillac Racing) s’ha proclamat campió de les IndyCar Sèries este cap de setmana, en acabar onzè en el Big Machine Music City Grand Prix, l’últim de la temporada, aconseguint així el seu tercer títol de la categoria, després d’alçar el trofeu de guanyador també el 2021 i 2023.

El pilot barceloní va culminar la consecució del seu tercer títol de la categoria en l’última carrera del campionat celebrada en l’oval de Nashville. Allí, en el Big Machine Music City Grand Prix va acabar en onzena posició, un resultat que sumat al 24º lloc de l’australià Will Power (Team Penske), el seu rival en la lluita pel títol, li va bastar per a revalidar el títol aconseguit la passada temporada.

Palau ha acabat la temporada amb 544 punts, 31 més que el nord-americà Colton Herta (Andretti Autosport), guanyador a Nashville i segon en la classificació del campionat. A més, al llarg del 2024 ha aconseguit dos victòries, tres poles i sis podis. «No he tingut temps per a relaxar-me. Tots hem treballat dur en el cotxe. Estic orgullós de l’equip», va dir l’espanyol després de la carrera.

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.