El PSPV critica que es convoque ‘tard i malament’ i ‘amb un 0% executat’ la Comissió de Capital Verda Europea

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

La regidora socialista a l’Ajuntament de València Elisa Valía ha criticat que el govern municipal “ha tornat a convocar tard i malament” la comissió de seguiment de la Capital Verda Europea que se celebrarà finalment este dijous “perquè ni s’ha realitzat en termini ni ha aportat cap tipus de documentació sobre els projectes escomesos”.

La regidora qüestiona, en un comunicat, que la convocatòria s’haja realitzat després que els socialistes denunciaren que s’havia incomplit el termini de convocatòria després de l’última reunió.

“Després de denunciar des del Partit Socialista que María José Catalá tenia el mateix interès a convocar la comissió de la Capitalitat Verda que en la pròpia Capitalitat, és a dir, cap, se’ns torna a convocar sense documentació probablement perquè és molt dur enviar un balanç per escrit on es diga que les àrees relacionades directament amb la capitalitat té una execució d’inversions del 0% a la fi de juny”, ha manifestat.

La representant socialista, en este sentit, ha explicat que no s’ha executat ni un sol euro de les inversions previstes en el que portem d’any “ni en la Regidoria de Parcs i Jardins ni en Agricultura ni en Platges ni en cap de les àrees que es troben en mans de la ultradreta negacionista”.

“Tampoc s’han materialitzat inversions en altres àrees relacionades amb la Capital Verda Europea que estan en mans del PP com a Millora Climàtica, Eficiència Energètica o Neteja i Residus”, ha detallat Elisa Valía.

“Les àrees que gestiona el PP no estan millor que les de Vox perquè tampoc han aconseguit executar ni un sol euro dels quals havien previst en els pressupostos municipals”, ha assegurat.

En este sentit, ha qualificat de “desastrós” el balanç de gestió del govern que lidera la ‘popular’ María José Catalá, “que dedica més temps als embolics interns del govern que a ocupar-se de les necessitats que té la ciutat i els valencians i valencianes”, ha finalitzat.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.