El València Basket guanya a Perfumerías i torna a ser campió de Lliga

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

El València Basket va repetir triomf de manera contundent (61-44) contra el Perfumerías Avenida per a ser campió de la Lliga Femenina Endesa per segon any seguit, triplet nacional després de les conquestes de la Supercopa i la Copa de la Reina.

Després de vèncer ja amb autoritat a Salamanca el dijous, l’equip taronja va sentenciar per la via ràpida el títol de lliga en una Fonteta lliurada amb una xifra històrica de 7.573 assistents. El València va tornar a ser botxí d’un Perfumerías que ha trobat en les valencianes un seriós fre a la seua lluita pels títols.

El setè en el palmarès de la secció femenina del València Basket, en sol sis anys en la màxima categoria, es va gestar des del domini inicial. Les de Rubén Burgos van manar de principi a fi i van comptar amb un duo letal en Queralt Casas (11 punts i 10 rebots) i una Nadia Fingall (15 i 12) que va ser designada ‘MVP’ de la final.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.