El València Basket guanya a Perfumerías i torna a ser campió de Lliga

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

El València Basket va repetir triomf de manera contundent (61-44) contra el Perfumerías Avenida per a ser campió de la Lliga Femenina Endesa per segon any seguit, triplet nacional després de les conquestes de la Supercopa i la Copa de la Reina.

Després de vèncer ja amb autoritat a Salamanca el dijous, l’equip taronja va sentenciar per la via ràpida el títol de lliga en una Fonteta lliurada amb una xifra històrica de 7.573 assistents. El València va tornar a ser botxí d’un Perfumerías que ha trobat en les valencianes un seriós fre a la seua lluita pels títols.

El setè en el palmarès de la secció femenina del València Basket, en sol sis anys en la màxima categoria, es va gestar des del domini inicial. Les de Rubén Burgos van manar de principi a fi i van comptar amb un duo letal en Queralt Casas (11 punts i 10 rebots) i una Nadia Fingall (15 i 12) que va ser designada ‘MVP’ de la final.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.