9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

El València perd la Copa del Rei en els penals

Partit d’infart el que s’ha viscut en La Cartuja. El València ha jugat com mai i ho ha donat tot sobre el terreny de joc, però no ha pogut ser. La Copa es queda a Sevilla. El Reial Betis Balompié ha guanyat la final de la Copa del Rei en el torn de penals.

Els bètics s’han proclamat campions de la Copa després de véncer per 1-1 i 5-4 en els penals al València CF en l’Estadi La Cartoixa de Sevilla. El conjunt verd-i-blanc es va posar per davant en el marcador després d’una rematada de cap de Borja Iglesias, el màxim artiller de la copa amb cinc dianes, però l’alegria va durar poc, ja que 20 minuts més tard, Hugo Duro empatava la trobada per als blanc-i-negres.

Després d’una segona meitat agònica i intensa en la qual no va haver-hi més gols, tots dos equips van arribar exhaustos a la pròrroga. 30 minuts d’extenuació, tensió i esforç en els quals tant el Betis com el València van tindre l’oportunitat d’emportar-se la Copa a casa. No obstant això, el temps es va esgotar i amb el marcador empatat 1-1 es va arribar al torn de penals.

La Copa la va acabar alçant el Betis perquè va estar millor des dels 11 metres. Només el valencianista Musah va fallar el tir i Miranda va anotar el penal decisiu per als verd-i-blancs.

El València, que no viu els seus millors moments en Lliga, ha aconseguit jugar la seua novena final de la Copa, ha disputat un partit amb honors i solo la sort dels penals li ha arrabassat la glòria. Partit de 10 per als de Bordalás que han caigut lluitant.

Últimes notícies

El Llevant ultima el fitxatge de l’extrem Tai Abed, del PSV, fins a 2029

El Llevant negocia els últims serrells per a incorporar a l'extrem esquerrà Tai Abed, de 21 anys i amb passaport espanyol, procedent del PSV. L'acord preveu un contracte fins a juny de 2029 amb una compensació econòmica reduïda al club neerlandés.

La borrasca Harry encara deixa hui pluges, neu a l’interior i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims efectes d'Harry mantenen les precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis localment forts, neu des de 1.000-1.400 m i ratxes intenses del nord.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.