10 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

El València-Reial Madrid es disputarà finalment divendres 3 de gener a les 21.00 hores

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El partit entre el València i el Reial Madrid, corresponent a la jornada 12 de LaLiga EA Sports 2024-2025, programat per al passat 5 de desembre, ajornat per la dana es disputarà finalment divendres 3 de gener a l’Estadi de Mestalla, segons una nova resolució del Comitè Nacional de Segona Instància de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF).

Per tant, l’organisme atén un recurs de l’Associació de Futbolistes Espanyols (AFE) en el qual van defensar que l’encontre, programat per al 2 de gener després del seu ajornament per la barrancada, “incompliria el vigent conveni col·lectiu i vulneraria els drets dels futbolistes”, ja que l’article 11.2 establix “que no es programaran partits de cap classe de competició oficial des del 23 de desembre de 2024 fins al 2 de gener de 2025, ambdues dates incloses”.

AFE, a més, proposa una nova data, el 3 de gener, que va ser acceptada per València i Reial Madrid segons l’entitat.

Últimes notícies

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.