El València-Reial Madrid es disputarà finalment divendres 3 de gener a les 21.00 hores

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El partit entre el València i el Reial Madrid, corresponent a la jornada 12 de LaLiga EA Sports 2024-2025, programat per al passat 5 de desembre, ajornat per la dana es disputarà finalment divendres 3 de gener a l’Estadi de Mestalla, segons una nova resolució del Comitè Nacional de Segona Instància de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF).

Per tant, l’organisme atén un recurs de l’Associació de Futbolistes Espanyols (AFE) en el qual van defensar que l’encontre, programat per al 2 de gener després del seu ajornament per la barrancada, «incompliria el vigent conveni col·lectiu i vulneraria els drets dels futbolistes», ja que l’article 11.2 establix «que no es programaran partits de cap classe de competició oficial des del 23 de desembre de 2024 fins al 2 de gener de 2025, ambdues dates incloses».

AFE, a més, proposa una nova data, el 3 de gener, que va ser acceptada per València i Reial Madrid segons l’entitat.

Últimes notícies

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.