8 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

El València-Reial Madrid es disputarà finalment divendres 3 de gener a les 21.00 hores

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El partit entre el València i el Reial Madrid, corresponent a la jornada 12 de LaLiga EA Sports 2024-2025, programat per al passat 5 de desembre, ajornat per la dana es disputarà finalment divendres 3 de gener a l’Estadi de Mestalla, segons una nova resolució del Comitè Nacional de Segona Instància de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF).

Per tant, l’organisme atén un recurs de l’Associació de Futbolistes Espanyols (AFE) en el qual van defensar que l’encontre, programat per al 2 de gener després del seu ajornament per la barrancada, “incompliria el vigent conveni col·lectiu i vulneraria els drets dels futbolistes”, ja que l’article 11.2 establix “que no es programaran partits de cap classe de competició oficial des del 23 de desembre de 2024 fins al 2 de gener de 2025, ambdues dates incloses”.

AFE, a més, proposa una nova data, el 3 de gener, que va ser acceptada per València i Reial Madrid segons l’entitat.

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.