11.7 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Els sindicats desconvoquen la vaga en Bimbo Paterna després d’aconseguir acords econòmics amb l’empresa

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

Els sindicats UGT, CCOO i CSIF han desconvocat la vaga anunciada en Bimbo Paterna, que estava prevista a partir del dimarts 11 de març, després d’aconseguir “el millor acord en la història de la fàbrica” amb millores econòmiques per a la plantilla.

Les organitzacions sindicals s’han mostrat “satisfetes pel gran preacord aconseguit” amb les empreses, després de dos dies de telefonades, propostes i “molta responsabilitat per totes les parts”, han apuntat en un comunicat.

L’objectiu dels sindicats era aconseguir una tercera paga extraordinària integra, la qual cosa suposa un 7,5% aproximadament d’increment salarial. Esta paga es consolidarà l’any 2026, que ja serà integra, han ressaltat les organitzacions.

Així mateix, han assenyalat que en el 2024 s’abonaran, a l’efecte d’endarreriments, tant les diferències salarials com 550 euros. Per al 2025 seran 1700 euros i ja en el 2026 “aquesta paga serà integra”. A tot això, han agregat, s’incrementarà un 3% en cadascun dels anys de vigència del conveni (2024, 2025 i 2026).

D’altra banda, han posat en valor els “avanços” assolits en ajudes escolars i ajudes per discapacitat, ja que “esta última no estava contemplada en el conveni fins ara”.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.