Els sindicats desconvoquen la vaga en Bimbo Paterna després d’aconseguir acords econòmics amb l’empresa

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

Els sindicats UGT, CCOO i CSIF han desconvocat la vaga anunciada en Bimbo Paterna, que estava prevista a partir del dimarts 11 de març, després d’aconseguir «el millor acord en la història de la fàbrica» amb millores econòmiques per a la plantilla.

Les organitzacions sindicals s’han mostrat «satisfetes pel gran preacord aconseguit» amb les empreses, després de dos dies de telefonades, propostes i «molta responsabilitat per totes les parts», han apuntat en un comunicat.

L’objectiu dels sindicats era aconseguir una tercera paga extraordinària integra, la qual cosa suposa un 7,5% aproximadament d’increment salarial. Esta paga es consolidarà l’any 2026, que ja serà integra, han ressaltat les organitzacions.

Així mateix, han assenyalat que en el 2024 s’abonaran, a l’efecte d’endarreriments, tant les diferències salarials com 550 euros. Per al 2025 seran 1700 euros i ja en el 2026 «aquesta paga serà integra». A tot això, han agregat, s’incrementarà un 3% en cadascun dels anys de vigència del conveni (2024, 2025 i 2026).

D’altra banda, han posat en valor els «avanços» assolits en ajudes escolars i ajudes per discapacitat, ja que «esta última no estava contemplada en el conveni fins ara».

Últimes notícies

Justícia manté el mateix reforç en el jutjat de Catarroja malgrat les crítiques de l’oposició

La consellera de Justícia defén que el jutjat de Catarroja continuarà comptant amb el mateix nombre d'efectius de reforç i sosté que el procés de canvi de personal ha sigut transparent i basat en criteris objectius.

Felipe González defén eleccions generals enguany i reivindica un lideratge no mercenari

Felipe González considera que hauria d'haver-hi eleccions generals este 2026 i vincula la crisi oberta pel cas Plus ultra amb la necessitat d'un lideratge no mercenari, centrat en el benefici de la població.

Bernabé es declara sorpresa i avergonyida pel tancament de la Conselleria al professorat en vaga

Pilar Bernabé retrau a la Generalitat que mantinguera tancades les portes de la Conselleria d'Educació durant la nova jornada de vaga docent i després de setmanes de protestes pacífiques.

Pérez Llorca urgix al PSOE a convocar eleccions generals si vol parlar de moralitat

Juanfran Pérez Llorca considera molt lletja i molt trista la investigació judicial sobre José Luis Rodríguez Zapatero i reclama al PSOE que convoque eleccions generals si vol parlar de moralitat.

Hugo Duro entra en el club històric de golejadors del València després de tres Lligues seguides al capdavant

Hugo Duro tanca la temporada com a màxim golejador del València per tercera Lliga consecutiva i s'unix a una llista reduïda de llegendes que van dominar la taula anotadora del club.

El València Basket posa a prova la ressaca europea a Saragossa per a afermar-se com a segon de l’ACB

El València Basket visita a un Casademont Zaragoza en dificultats en un partit ajornat clau per a consolidar la segona plaça de la Lliga Endesa i comprovar l'efecte del seu recent Final Four de l'Eurolliga.

El capità del vaixell afonat en Komodo amb una família valenciana va comprar la seua llicència, segons la cort

Un tribunal indonesi condemna a 3,5 anys de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, després de concloure que va comprar la seua llicència sense formació i va actuar amb negligència conscient.

Pérez Llorca acusa el Govern de desemparar als regants alacantins per les retallades del Tajo-Segura

Juanfran Pérez Llorca retrau al Govern central una situació de desemparament prolongat cap als regants valencians per la reducció de cabals del transvasament Tajo-Segura i reclama un gran pacte nacional de l'aigua.