Els sindicats desconvoquen la vaga en Bimbo Paterna després d’aconseguir acords econòmics amb l’empresa

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

Els sindicats UGT, CCOO i CSIF han desconvocat la vaga anunciada en Bimbo Paterna, que estava prevista a partir del dimarts 11 de març, després d’aconseguir «el millor acord en la història de la fàbrica» amb millores econòmiques per a la plantilla.

Les organitzacions sindicals s’han mostrat «satisfetes pel gran preacord aconseguit» amb les empreses, després de dos dies de telefonades, propostes i «molta responsabilitat per totes les parts», han apuntat en un comunicat.

L’objectiu dels sindicats era aconseguir una tercera paga extraordinària integra, la qual cosa suposa un 7,5% aproximadament d’increment salarial. Esta paga es consolidarà l’any 2026, que ja serà integra, han ressaltat les organitzacions.

Així mateix, han assenyalat que en el 2024 s’abonaran, a l’efecte d’endarreriments, tant les diferències salarials com 550 euros. Per al 2025 seran 1700 euros i ja en el 2026 «aquesta paga serà integra». A tot això, han agregat, s’incrementarà un 3% en cadascun dels anys de vigència del conveni (2024, 2025 i 2026).

D’altra banda, han posat en valor els «avanços» assolits en ajudes escolars i ajudes per discapacitat, ja que «esta última no estava contemplada en el conveni fins ara».

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.