10.3 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Els sindicats desconvoquen la vaga en Bimbo Paterna després d’aconseguir acords econòmics amb l’empresa

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

Els sindicats UGT, CCOO i CSIF han desconvocat la vaga anunciada en Bimbo Paterna, que estava prevista a partir del dimarts 11 de març, després d’aconseguir “el millor acord en la història de la fàbrica” amb millores econòmiques per a la plantilla.

Les organitzacions sindicals s’han mostrat “satisfetes pel gran preacord aconseguit” amb les empreses, després de dos dies de telefonades, propostes i “molta responsabilitat per totes les parts”, han apuntat en un comunicat.

L’objectiu dels sindicats era aconseguir una tercera paga extraordinària integra, la qual cosa suposa un 7,5% aproximadament d’increment salarial. Esta paga es consolidarà l’any 2026, que ja serà integra, han ressaltat les organitzacions.

Així mateix, han assenyalat que en el 2024 s’abonaran, a l’efecte d’endarreriments, tant les diferències salarials com 550 euros. Per al 2025 seran 1700 euros i ja en el 2026 “aquesta paga serà integra”. A tot això, han agregat, s’incrementarà un 3% en cadascun dels anys de vigència del conveni (2024, 2025 i 2026).

D’altra banda, han posat en valor els “avanços” assolits en ajudes escolars i ajudes per discapacitat, ja que “esta última no estava contemplada en el conveni fins ara”.

Últimes notícies

La Generalitat repartirà en Nit de cap d’any polseres detectores de submissió química i reforçarà la seguretat

La Generalitat ha activat el dispositiu especial per a Nit de cap d'any i Any Nou i repartirà polseres que detecten drogues de submissió química. Hi haurà controls en locals, reforç del 112 i coordinació amb altres cossos policials.

Del somni europeu a la frenada: el València Basket acomiada l’any entre dubtes

El València Basket femení tanca 2025 amb un balanç agredolç: va fregar la final de l'Eurolliga i va revalidar la Lliga, però va acabar amb una ratxa de derrotes i molts dubtes.

València Basket tanca 2025 en la zona alta de l’Eurolliga i amb la Supercopa

L'equip va convertir ensopegades en impuls: va arrancar l'any amb derrotes assumibles, va conquistar la Supercopa i el va tancar en la part alta de l'Eurolliga.

Decomissen a València 73.000 llandes de refrescos i 3.000 xocolatines sense etiqueta en espanyol

La Policia Local ha decomissat en un majorista del districte marítim 72.852 begudes i 2.539 xocolatines per no tindre informació alimentària en espanyol. Els productes queden immobilitzats fins que Consum ho determine.

La Generalitat declara dotze Municipis Turístics en la Comunitat Valenciana en 2025

La Generalitat ha tramitat dotze reconeixements de Municipi Turístic en 2025 en la Comunitat Valenciana. La distinció facilita finançament addicional i reflectix millores en destins.

Sanitat administra un 14% més de dosi de la vacuna de la grip en la Comunitat Valenciana

Sanitat ha administrat un 14% més de dosi de la vacuna de la grip que en la campanya anterior: 1.153.296 enfront d'1.012.609. L'augment es replica en totes les províncies i es reforça amb mesures d'impuls i vacunació enfront de la COVID-19.

La Policia Nacional ha detingut a Sagunt a una dona per robar a un ancià després de fer-se passar per cuidadora

Una dona ha sigut arrestada a Sagunt per entrar en la vivenda d'un home d'avançada edat fent-se passar per cuidadora i actuar amb altres dos còmplices. Després d'oblidar la seua motxilla, va intentar recuperar-la inventant-se un intent d'agressió sexual, segons la investigació policial.

Baixaran les temperatures i podria ploure en el litoral en Nit de cap d’any

L'últim dia de 2025 arribarà amb augment de nuvolositat a la vesprada i ruixats febles en el litoral de València i nord d'Alacant. Les màximes descendiran i hi haurà gelades a l'interior amb vent fluix i variable.