Els vehicles clàssics tornen al Circuit Ricardo Tomo amb el Racing Legends

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana, els dies 5 i 6 de març, el Racing Legends. Es tracta de la major concentració de vehicles històrics de la Comunitat Valenciana amb cotxes i motos clàssiques i també camions i bicicletes d’època.

Més de mil vehicles clàssics es reuniran en el paddock de Cheste durant el cap de setmana. L’activitat començarà el divendres amb les primeres rodades i els entrenaments de la Copa d’Espanya de Clàssiques, que celebrarà la carrera el diumenge al matí.

Entre els cotxes, el protagonista del cap de setmana serà el Citroën Traction Avant, que ha convocat una concentració internacional d’aquests models fabricats des de 1934. La peculiaritat d’aquests automòbils era precisament que van ser els primers a utilitzar la tracció davantera. Una solució que va quedar com majoritària en quasi tots dels cotxes des d’aquella època.

Alguns dels participants en aquesta concentració ja estan de camí, com els tres noruecs que viatgen des d’Oslo o els francesos que han iniciat el seu camí fins a Cheste sobre el seu Citroën Traction Avant des del nord de París.

Sete Gibernau, pilot convidat

Sobre dos rodes, l’estrella del cap de setmana serà el pilot Sete Gibernau. El català va ser el primer espanyol que va guanyar una carrera del Gran Premi de la Comunitat Valenciana en 2001. Gibernau, que ara té 49 anys, deixarà el dissabte les seues empremtes en el Passeig de la Fama del Circuit i tindrà l’oportunitat de rodar amb la Ducati de MotoGP amb la qual es va acomiadar del Mundial en 2006.

Els aficionats poden comprar les seues entrades en la web del Circuit Ricardo Tormo www.circuitricardotormo.com amb un preu de 12 euros per a un dia o 18 per a tot el cap de setmana. Els xiquets fins a 13 anys entren gratis. El públic podrà disfrutar també amb els camions clàssics, els ‘food truck’, la música en directe i els vehicles militars d’època que porta fins a Cheste l’associació Aula Militar Bermúdez de Castro.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.