Els vehicles clàssics tornen al Circuit Ricardo Tomo amb el Racing Legends

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana, els dies 5 i 6 de març, el Racing Legends. Es tracta de la major concentració de vehicles històrics de la Comunitat Valenciana amb cotxes i motos clàssiques i també camions i bicicletes d’època.

Més de mil vehicles clàssics es reuniran en el paddock de Cheste durant el cap de setmana. L’activitat començarà el divendres amb les primeres rodades i els entrenaments de la Copa d’Espanya de Clàssiques, que celebrarà la carrera el diumenge al matí.

Entre els cotxes, el protagonista del cap de setmana serà el Citroën Traction Avant, que ha convocat una concentració internacional d’aquests models fabricats des de 1934. La peculiaritat d’aquests automòbils era precisament que van ser els primers a utilitzar la tracció davantera. Una solució que va quedar com majoritària en quasi tots dels cotxes des d’aquella època.

Alguns dels participants en aquesta concentració ja estan de camí, com els tres noruecs que viatgen des d’Oslo o els francesos que han iniciat el seu camí fins a Cheste sobre el seu Citroën Traction Avant des del nord de París.

Sete Gibernau, pilot convidat

Sobre dos rodes, l’estrella del cap de setmana serà el pilot Sete Gibernau. El català va ser el primer espanyol que va guanyar una carrera del Gran Premi de la Comunitat Valenciana en 2001. Gibernau, que ara té 49 anys, deixarà el dissabte les seues empremtes en el Passeig de la Fama del Circuit i tindrà l’oportunitat de rodar amb la Ducati de MotoGP amb la qual es va acomiadar del Mundial en 2006.

Els aficionats poden comprar les seues entrades en la web del Circuit Ricardo Tormo www.circuitricardotormo.com amb un preu de 12 euros per a un dia o 18 per a tot el cap de setmana. Els xiquets fins a 13 anys entren gratis. El públic podrà disfrutar també amb els camions clàssics, els ‘food truck’, la música en directe i els vehicles militars d’època que porta fins a Cheste l’associació Aula Militar Bermúdez de Castro.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.