Els vehicles clàssics tornen al Circuit Ricardo Tomo amb el Racing Legends

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana, els dies 5 i 6 de març, el Racing Legends. Es tracta de la major concentració de vehicles històrics de la Comunitat Valenciana amb cotxes i motos clàssiques i també camions i bicicletes d’època.

Més de mil vehicles clàssics es reuniran en el paddock de Cheste durant el cap de setmana. L’activitat començarà el divendres amb les primeres rodades i els entrenaments de la Copa d’Espanya de Clàssiques, que celebrarà la carrera el diumenge al matí.

Entre els cotxes, el protagonista del cap de setmana serà el Citroën Traction Avant, que ha convocat una concentració internacional d’aquests models fabricats des de 1934. La peculiaritat d’aquests automòbils era precisament que van ser els primers a utilitzar la tracció davantera. Una solució que va quedar com majoritària en quasi tots dels cotxes des d’aquella època.

Alguns dels participants en aquesta concentració ja estan de camí, com els tres noruecs que viatgen des d’Oslo o els francesos que han iniciat el seu camí fins a Cheste sobre el seu Citroën Traction Avant des del nord de París.

Sete Gibernau, pilot convidat

Sobre dos rodes, l’estrella del cap de setmana serà el pilot Sete Gibernau. El català va ser el primer espanyol que va guanyar una carrera del Gran Premi de la Comunitat Valenciana en 2001. Gibernau, que ara té 49 anys, deixarà el dissabte les seues empremtes en el Passeig de la Fama del Circuit i tindrà l’oportunitat de rodar amb la Ducati de MotoGP amb la qual es va acomiadar del Mundial en 2006.

Els aficionats poden comprar les seues entrades en la web del Circuit Ricardo Tormo www.circuitricardotormo.com amb un preu de 12 euros per a un dia o 18 per a tot el cap de setmana. Els xiquets fins a 13 anys entren gratis. El públic podrà disfrutar també amb els camions clàssics, els ‘food truck’, la música en directe i els vehicles militars d’època que porta fins a Cheste l’associació Aula Militar Bermúdez de Castro.

Últimes notícies

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.