Els vehicles clàssics tornen al Circuit Ricardo Tomo amb el Racing Legends

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana, els dies 5 i 6 de març, el Racing Legends. Es tracta de la major concentració de vehicles històrics de la Comunitat Valenciana amb cotxes i motos clàssiques i també camions i bicicletes d’època.

Més de mil vehicles clàssics es reuniran en el paddock de Cheste durant el cap de setmana. L’activitat començarà el divendres amb les primeres rodades i els entrenaments de la Copa d’Espanya de Clàssiques, que celebrarà la carrera el diumenge al matí.

Entre els cotxes, el protagonista del cap de setmana serà el Citroën Traction Avant, que ha convocat una concentració internacional d’aquests models fabricats des de 1934. La peculiaritat d’aquests automòbils era precisament que van ser els primers a utilitzar la tracció davantera. Una solució que va quedar com majoritària en quasi tots dels cotxes des d’aquella època.

Alguns dels participants en aquesta concentració ja estan de camí, com els tres noruecs que viatgen des d’Oslo o els francesos que han iniciat el seu camí fins a Cheste sobre el seu Citroën Traction Avant des del nord de París.

Sete Gibernau, pilot convidat

Sobre dos rodes, l’estrella del cap de setmana serà el pilot Sete Gibernau. El català va ser el primer espanyol que va guanyar una carrera del Gran Premi de la Comunitat Valenciana en 2001. Gibernau, que ara té 49 anys, deixarà el dissabte les seues empremtes en el Passeig de la Fama del Circuit i tindrà l’oportunitat de rodar amb la Ducati de MotoGP amb la qual es va acomiadar del Mundial en 2006.

Els aficionats poden comprar les seues entrades en la web del Circuit Ricardo Tormo www.circuitricardotormo.com amb un preu de 12 euros per a un dia o 18 per a tot el cap de setmana. Els xiquets fins a 13 anys entren gratis. El públic podrà disfrutar també amb els camions clàssics, els ‘food truck’, la música en directe i els vehicles militars d’època que porta fins a Cheste l’associació Aula Militar Bermúdez de Castro.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022