25 C
València
Dissabte, 31 maig, 2025

Elx es bolca amb Blanca Paloma el 13 de maig amb una jornada de vesprada, música i pantalles gegants

La Regidora de Festes d’Elx, María Dolores Galiana Pérez, ha presentat en roda de premsa la celebració de dos Festes simultànies que s’organitzaran a Elx el pròxim 13 de maig, data en què es duu a terme el Festival d’Eurovisió 2023.

“Una es durà a terme a la ciutat, al pàrquing de Candalix i l’altra se celebrarà a la Plaça Major de l’Altet“, manifesta Galiana.

- Advertisement -Telegram València Diari

Totes dos començaran a les 7 de la vesprada “amb una sessió que hem preparat de vesprada per a anar escalfant motors abans de l’inici del programa”, afirma la regidora.

Actuacions en directe

La sessió de vesprada anirà acompanyada per les actuacions de DJ Álvaro Zenón a L’Altet i amb Aitor Belda a Candalix per “ballar i escoltar els grans èxits de la història del festival o les cançons guanyadores cançons que han estat finalistes o els hits més enganxosos i més famosos”, assegura la regidora.

Esta celebració servirà per a mostrar “el nostre suport més absolut a la nostra estimada il·licitana, Blanca Paloma”, afirma Galiana, la qual continua manifestant que “com tots sabem és un fet històric que suposa per descomptat un gran orgull per a totes i tots nosaltres, ja que per primera vegada una il·licitana representarà Espanya en este important Festival Internacional d’Eurovisió”.

A les 21:00 hores connectaran amb el programa en directe, perquè els assistents els puguen seguir a través d’una pantalla gegant des de qualsevol dels dos llocs de trobada.

En la seua intenció de “ser virals tant a nivell nacional com internacional”, han creat el hashtag #ConBlancaPaloma, perquè els assistents i la resta de persones que ho desitgen, puguen utilitzar-lo per opinar i compartir aspectes d’esta nit eurovisiva.

Pel que fa a la representació per part de l’Ajuntament a Liverpool, Galiana assegura que “si ens deixen, és clar que l’Ajuntament d’Elx ha d’anar a recolzar-la i almenys estar-hi alguns dies abans”.

Últimes notícies

Onades de calor en la Comunitat Valenciana: màximes superiors a 37 graus este dissabte

Este dissabte les temperatures màximes en diverses localitats de la Comunitat Valenciana van superar els 37 graus, amb Jalance i Carcaixent com les més afectades.

Incendi Industrial a Almassora: Evolució Molt Favorable després d’Actuació de Bombers

L'incendi en una nau del polígon Via Europa a Almassora (Castelló) continua actiu però presenta una evolució molt favorable gràcies als treballs dels bombers i la maquinària pesant.

Bera Bera conquista la Lliga Guerreres Iberdrola i aconseguix un triplet històric a Elx

Bera Bera es corona campió de la Lliga Guerreres Iberdrola 2025 després de véncer al Atticgo Elx i completa un triplet amb la Copa de la Reina i la Supercopa Ibèrica.

Detinguts 29 grafiters per danys en trens valorats en 1,5 milions en diverses ciutats espanyoles

La Policia Nacional arresta a 29 grafiters en set ciutats espanyoles per realitzar 287 grafitis en trens, causant danys valorats en 1,5 milions d'euros, utilitzant mètodes organitzats i perillosos.

Detingut a València després d’incendi a Torrefiel que va deixar set ferits per inhalació de fum

Un home de 40 anys va ser arrestat a València per presumptament provocar un incendi a Torrefiel que va afectar set persones per inhalació de fum lleu. El detingut enfronta càrrecs addicionals d'amenaces i tràfic de drogues.

Activen avís groc per tempestes a l’interior de València amb el risc de graníssol i vent fort

L'Agència Estatal de Meteorologia activa avís groc hui a l'interior de València per tempestes, amb possibilitat de graníssol i fortes ratxes de vent entre les 17 i 23 hores.

Compromís debat la seua permanència a Sumar després d’excloure a Pedro Sánchez en investigació de la DANA

Compromís analitzarà si abandona el grup parlamentari Sumar a causa de l'exclusió del president Pedro Sánchez en la comissió d'investigació de la DANA a València.

Incendi industrial a Almassora sota investigació judicial i amb importants danys

L'incendi en una nau industrial d'Almassora, que acumulava residus tèxtils, està sent investigat judicialment. Els bombers continuen amb l'extinció i l'alcaldessa anuncia accions després de l'avaluació de danys.