El Castelló ha suspés l’entrenament previst a Castelló per a este dimarts, 3 de novembre de 2026. El club ha pres la decisió després de conéixer la mort de Jesús de Miguel, futbolista del Tenerife i antic jugador albinegre.
El club ha comunicat la cancel·lació amb este missatge: “Tras el fallecimiento de nuestro ex jugador, Jesús de Miguel, el Castellón ha decidido cancelar el entrenamiento previsto para hoy”.
De Miguel va jugar al Castelló des de febrer de 2023 fins a juliol de 2025. En eixe període, va marcar 25 gols en 88 partits. També va jugar en Primera RFEF i Segona divisió.
La seua aportació ha sigut clau en l’ascens del Castelló al futbol professional. A més, el seu pas pel club ha deixat cinc antics companys en la plantilla actual.
Els companys que continuen al club
Pablo Hernández, ara entrenador de l’equip, continua en el primer equip amb Alberto Jiménez, Raúl Sánchez, Ousmane Camara i Isra Suero.
També continua vinculat al club el consell d’administració que presidix Bob Voulgaris. L’òrgan va apostar per De Miguel i va pagar un traspàs a Unionistas FC per incorporar-lo.
A més, David Cubillas forma part del cos tècnic. La suspensió de l’entrenament ha arribat després de la mort d’un jugador que havia compartit vestidor amb diversos integrants de l’equip actual.





