Esclata la polèmica entre els fans de Rosalía: «Rinoplàstia?»

Rosalía, de moment, no ha desmentit cap de les especulacions | ACN

 

Rosalía ha iniciat la seua gira «El mal querer» pels Estats Units, i no està dubtant en compartir tota l’experiència amb els seus fans a través de les seues xarxes socials i, sobretot, per Instagram. Però de moment no se salva de polèmiques

  

L’últim gran rebombori s’ha generat arran de la seua última publicació en el seu perfil d’Instagram: dos fotografies en les quals apareix en xandall durant la preparació d’un dels seus concerts.

 

Pluja de crítiques a Rosalia pel nou rostre que presenta

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

last show of my first north american run wus goooood Toronto????? Haahha

Una publicación compartida de ROSALÍA (@rosalia.vt) el

 

En les fotografies que ha compartit, realment apareix amb un aspecte tan diferent del que els seus fans estan acostumats que ells mateixos han assegurat que s’ha realitzat alguna operació estètica o, fins i tot, apunten al fet que no siga ella realment la que apareix en la imatge, sinó una doble seua. «En la segona fotografia, no pareix ella», «la segona és una doble», «la veig diferent», «cada dia es fa els llavis més grossos», «qui és la de la segona fotografia?», «la de la segona foto fa un poc de por…», «pareix una nina de cera», «rinoplàstia?»«què t’ha passat en la cara?» són alguns dels comentaris més repetits entre els seguidors.

 

El recopilatori de fotografies ha sigut comentat per moltíssima gent i, de moment, la publicació ja ha arribat a arreplegar quasi 700.000 m’agrades i conté més de 7.000 comentaris. Tot i això, la cantant encara no s’ha pronunciat pel que fa a cap dels comentaris sobre el seu aspecte físic, deixant obert el debat sobre la seua imatge nova.

Últimes notícies

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.

Eder Sarabia anuncia entre llàgrimes que deixa la banqueta de l’Elx

Eder Sarabia comunica entre llàgrimes que no continuarà com a entrenador de l'Elx la pròxima temporada malgrat tindre contracte en vigor, després d'aconseguir un ascens i la permanència en Primera.

Una nova estratègia d’IA aconseguix acurtar fins a un 90% les ressonàncies cerebrals avançades

Dos investigadors de l'Institut de Neurociències han dissenyat una estratègia basada en intel·ligència artificial que acurta fins a un 90% el temps d'unes certes ressonàncies magnètiques cerebrals avançades, mantenint un alt nivell de precisió en les imatges.

Espanya s’enfronta a un episodi de calor extrema pròpia de la canícula estiuenca

Espanya encadena dies de calor excepcional per a maig, amb màximes per damunt de 34 graus, nits tropicals i rècords històrics de temperatura sense una clara data de finalització.

Nova marxa de docents recorre el centre de València i pressiona a Educació en plena vaga indefinida

Milers de docents tornen a manifestar-se pel centre de València fins a la Conselleria d'Educació en el tretzé dia de la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària.

Es tanca el termini d’al·legacions a l’informe sobre el llop amb fort xoc entre ecologistes i autonomies

Finalitza el termini per a al·legar a l'informe sexennal sobre el llop ibèric amb un pols entre ecologistes, que demanen reforçar la seua protecció, i comunitats llobateres, que qüestionen la seua mal estat de conservació.