Esclata la polèmica entre els fans de Rosalía: «Rinoplàstia?»

Rosalía, de moment, no ha desmentit cap de les especulacions | ACN

 

Rosalía ha iniciat la seua gira «El mal querer» pels Estats Units, i no està dubtant en compartir tota l’experiència amb els seus fans a través de les seues xarxes socials i, sobretot, per Instagram. Però de moment no se salva de polèmiques

  

L’últim gran rebombori s’ha generat arran de la seua última publicació en el seu perfil d’Instagram: dos fotografies en les quals apareix en xandall durant la preparació d’un dels seus concerts.

 

Pluja de crítiques a Rosalia pel nou rostre que presenta

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

last show of my first north american run wus goooood Toronto????? Haahha

Una publicación compartida de ROSALÍA (@rosalia.vt) el

 

En les fotografies que ha compartit, realment apareix amb un aspecte tan diferent del que els seus fans estan acostumats que ells mateixos han assegurat que s’ha realitzat alguna operació estètica o, fins i tot, apunten al fet que no siga ella realment la que apareix en la imatge, sinó una doble seua. «En la segona fotografia, no pareix ella», «la segona és una doble», «la veig diferent», «cada dia es fa els llavis més grossos», «qui és la de la segona fotografia?», «la de la segona foto fa un poc de por…», «pareix una nina de cera», «rinoplàstia?»«què t’ha passat en la cara?» són alguns dels comentaris més repetits entre els seguidors.

 

El recopilatori de fotografies ha sigut comentat per moltíssima gent i, de moment, la publicació ja ha arribat a arreplegar quasi 700.000 m’agrades i conté més de 7.000 comentaris. Tot i això, la cantant encara no s’ha pronunciat pel que fa a cap dels comentaris sobre el seu aspecte físic, deixant obert el debat sobre la seua imatge nova.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.