Diego Llorente, nou positiu per coronavirus en la Selecció Espanyola de Futbol

Molt males notícies en el si de la Selecció Espanyola de Futbol, ya que al positiu en coronavirus de Sergio Busquets diumenge passat se suma ara el de Diego Llorente.

Comunicat de la RFEF

 

L’RFEF lamenta comunicar que el defensa central Diego Llorente ha resultat positiu en els últims test PRC realitzats este matí en la concentració de la selecció nacional en Las Rozas.

El futbolista abandonarà esta nit la concentració de la selecció nacional en un vehicle medicalitzat, seguint amb tots els protocols sanitaris establits.

La concentració de la Selecció nacional seguirà amb totes les rutines de treball establides en situacions de COVID 19. Es mantindran els entrenaments personalitzats per a continuar amb la preparació de l’Europeu.

Per part seua, els entrenaments en Las Rozas dels jugadors en la bambolla paral·lela continuaran este dimecres a les 11.00 hores als ordes de Luis Enrique com a resposta als contratemps patits en els últims dies.

Es mantenen les rutines

 

El combinat de Luis Enrique ja estava fent treball individualitzat i estos nous resultats de les proves d’este matí continuen trastocant els plans del seleccionador nacional.

El tècnic es va moure ràpidament i el dilluns va cridar a Raúl Albiol, Rodrigo Moreno, Fornals, Carlos Soler i Brais Méndez. Este matí es va unir a eixa bambolla paral·lela Kepa Arrizabalaga.

La selecció espanyola de futbol es va veure obligada a realitzar una quarantena després que diumenge passat la Real Federació Espanyola de Futbol comunicara que Sergio Busquets havia donat positiu per Covid-19. Aqueix contratemps va provocar que el combinat de Luis Enrique no poguera disputar la segona prova que tenia planificada abans de l’Eurocopa contra Lituània.

Últimes notícies

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.