Diego Llorente, nou positiu per coronavirus en la Selecció Espanyola de Futbol

Molt males notícies en el si de la Selecció Espanyola de Futbol, ya que al positiu en coronavirus de Sergio Busquets diumenge passat se suma ara el de Diego Llorente.

Comunicat de la RFEF

 

L’RFEF lamenta comunicar que el defensa central Diego Llorente ha resultat positiu en els últims test PRC realitzats este matí en la concentració de la selecció nacional en Las Rozas.

El futbolista abandonarà esta nit la concentració de la selecció nacional en un vehicle medicalitzat, seguint amb tots els protocols sanitaris establits.

La concentració de la Selecció nacional seguirà amb totes les rutines de treball establides en situacions de COVID 19. Es mantindran els entrenaments personalitzats per a continuar amb la preparació de l’Europeu.

Per part seua, els entrenaments en Las Rozas dels jugadors en la bambolla paral·lela continuaran este dimecres a les 11.00 hores als ordes de Luis Enrique com a resposta als contratemps patits en els últims dies.

Es mantenen les rutines

 

El combinat de Luis Enrique ja estava fent treball individualitzat i estos nous resultats de les proves d’este matí continuen trastocant els plans del seleccionador nacional.

El tècnic es va moure ràpidament i el dilluns va cridar a Raúl Albiol, Rodrigo Moreno, Fornals, Carlos Soler i Brais Méndez. Este matí es va unir a eixa bambolla paral·lela Kepa Arrizabalaga.

La selecció espanyola de futbol es va veure obligada a realitzar una quarantena després que diumenge passat la Real Federació Espanyola de Futbol comunicara que Sergio Busquets havia donat positiu per Covid-19. Aqueix contratemps va provocar que el combinat de Luis Enrique no poguera disputar la segona prova que tenia planificada abans de l’Eurocopa contra Lituània.

Últimes notícies

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.

Últim dia d’agost amb menys calor i poques nuvolades a València i Castelló

L’últim dia d’agost arriba amb cels poc ennuvolats i un descens de les màximes a València i l’interior de Castelló, mentre que demà s’esperen alguns núvols i possibles pluges febles disperses.

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.