Diego Llorente, nou positiu per coronavirus en la Selecció Espanyola de Futbol

Molt males notícies en el si de la Selecció Espanyola de Futbol, ya que al positiu en coronavirus de Sergio Busquets diumenge passat se suma ara el de Diego Llorente.

Comunicat de la RFEF

 

L’RFEF lamenta comunicar que el defensa central Diego Llorente ha resultat positiu en els últims test PRC realitzats este matí en la concentració de la selecció nacional en Las Rozas.

El futbolista abandonarà esta nit la concentració de la selecció nacional en un vehicle medicalitzat, seguint amb tots els protocols sanitaris establits.

La concentració de la Selecció nacional seguirà amb totes les rutines de treball establides en situacions de COVID 19. Es mantindran els entrenaments personalitzats per a continuar amb la preparació de l’Europeu.

Per part seua, els entrenaments en Las Rozas dels jugadors en la bambolla paral·lela continuaran este dimecres a les 11.00 hores als ordes de Luis Enrique com a resposta als contratemps patits en els últims dies.

Es mantenen les rutines

 

El combinat de Luis Enrique ja estava fent treball individualitzat i estos nous resultats de les proves d’este matí continuen trastocant els plans del seleccionador nacional.

El tècnic es va moure ràpidament i el dilluns va cridar a Raúl Albiol, Rodrigo Moreno, Fornals, Carlos Soler i Brais Méndez. Este matí es va unir a eixa bambolla paral·lela Kepa Arrizabalaga.

La selecció espanyola de futbol es va veure obligada a realitzar una quarantena després que diumenge passat la Real Federació Espanyola de Futbol comunicara que Sergio Busquets havia donat positiu per Covid-19. Aqueix contratemps va provocar que el combinat de Luis Enrique no poguera disputar la segona prova que tenia planificada abans de l’Eurocopa contra Lituània.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU