11 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Diego Llorente, nou positiu per coronavirus en la Selecció Espanyola de Futbol

Molt males notícies en el si de la Selecció Espanyola de Futbol, ya que al positiu en coronavirus de Sergio Busquets diumenge passat se suma ara el de Diego Llorente.

Comunicat de la RFEF

 

L’RFEF lamenta comunicar que el defensa central Diego Llorente ha resultat positiu en els últims test PRC realitzats este matí en la concentració de la selecció nacional en Las Rozas.

El futbolista abandonarà esta nit la concentració de la selecció nacional en un vehicle medicalitzat, seguint amb tots els protocols sanitaris establits.

La concentració de la Selecció nacional seguirà amb totes les rutines de treball establides en situacions de COVID 19. Es mantindran els entrenaments personalitzats per a continuar amb la preparació de l’Europeu.

Per part seua, els entrenaments en Las Rozas dels jugadors en la bambolla paral·lela continuaran este dimecres a les 11.00 hores als ordes de Luis Enrique com a resposta als contratemps patits en els últims dies.

Es mantenen les rutines

 

El combinat de Luis Enrique ja estava fent treball individualitzat i estos nous resultats de les proves d’este matí continuen trastocant els plans del seleccionador nacional.

El tècnic es va moure ràpidament i el dilluns va cridar a Raúl Albiol, Rodrigo Moreno, Fornals, Carlos Soler i Brais Méndez. Este matí es va unir a eixa bambolla paral·lela Kepa Arrizabalaga.

La selecció espanyola de futbol es va veure obligada a realitzar una quarantena després que diumenge passat la Real Federació Espanyola de Futbol comunicara que Sergio Busquets havia donat positiu per Covid-19. Aqueix contratemps va provocar que el combinat de Luis Enrique no poguera disputar la segona prova que tenia planificada abans de l’Eurocopa contra Lituània.

Últimes notícies

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.