Diego Llorente, nou positiu per coronavirus en la Selecció Espanyola de Futbol

Molt males notícies en el si de la Selecció Espanyola de Futbol, ya que al positiu en coronavirus de Sergio Busquets diumenge passat se suma ara el de Diego Llorente.

Comunicat de la RFEF

 

L’RFEF lamenta comunicar que el defensa central Diego Llorente ha resultat positiu en els últims test PRC realitzats este matí en la concentració de la selecció nacional en Las Rozas.

El futbolista abandonarà esta nit la concentració de la selecció nacional en un vehicle medicalitzat, seguint amb tots els protocols sanitaris establits.

La concentració de la Selecció nacional seguirà amb totes les rutines de treball establides en situacions de COVID 19. Es mantindran els entrenaments personalitzats per a continuar amb la preparació de l’Europeu.

Per part seua, els entrenaments en Las Rozas dels jugadors en la bambolla paral·lela continuaran este dimecres a les 11.00 hores als ordes de Luis Enrique com a resposta als contratemps patits en els últims dies.

Es mantenen les rutines

 

El combinat de Luis Enrique ja estava fent treball individualitzat i estos nous resultats de les proves d’este matí continuen trastocant els plans del seleccionador nacional.

El tècnic es va moure ràpidament i el dilluns va cridar a Raúl Albiol, Rodrigo Moreno, Fornals, Carlos Soler i Brais Méndez. Este matí es va unir a eixa bambolla paral·lela Kepa Arrizabalaga.

La selecció espanyola de futbol es va veure obligada a realitzar una quarantena després que diumenge passat la Real Federació Espanyola de Futbol comunicara que Sergio Busquets havia donat positiu per Covid-19. Aqueix contratemps va provocar que el combinat de Luis Enrique no poguera disputar la segona prova que tenia planificada abans de l’Eurocopa contra Lituània.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.