Anuncios

La Diputació d’Alacant impulsa la integració dels xiquets amb discapacitat intel·lectual

 

La Diputació d’Alacant col·labora amb la Federació de Pàdel de la Comunitat Valenciana en la posada en marxa de ‘DI Pádel en el cole’, un projecte esportiu que busca afavorir la integració i el desenvolupament físic i cognitiu dels xiquets i xiquetes amb discapacitat intel·lectual de la província mitjançant la pràctica d’esta disciplina.

El president de la institució, Carlos Mazón, ha presentat al costat del president de la FPCV,  Alfonso  Monferrer, tots els detalls d’esta iniciativa que es durà a terme en quinze centres d’educació especial del territori. L’acte, celebrat en El Corte Inglés de Federico Soto, ha comptat també amb la presència del diputat d’Esports, Eduardo Dolón, el diputat de Voluntariat, Juan de Dios Navarro, la diputada d’Administració General i Hisenda, María Gómez, el director regional de Comunicació i Relacions Institucionals del centre comercial, Pau Pérez, i el director d’El Corte Inglés d’Alacant, Juan Cabello.

Anuncios

“Des de la Diputació estem absolutament compromesos amb esta mena d’activitats que fomenten la inclusió de les persones amb discapacitat, contribuint al seu creixement personal i a la millora de la seua qualitat de vida, tant a nivell cognitiu com social, afectiu i físic”, ha explicat Mazón.

El president ha destacat, a més, el fet que en esta ocasió els beneficiaris “són els més joves, permetent-los d’esta manera afavorir la seua atenció, concentració, capacitat per a resoldre problemes i desenvolupar la seua memòria”.

DI Pádel en el cole’ contempla l’entrenament tècnic, l’entrenament tàctic i la preparació física i psicològica dels alumnes mitjançant un sistema d’aprenentatge especial impartit per professionals altament capacitats.

A més, els participants comptaran amb una avaluació inicial per a ajustar el mètode a les seues necessitats i amb un kit de materials adaptats que els permeta gaudir al màxim d’esta experiència.

Entre els beneficis d’este projecte educatiu destaquen la seua capacitat per a crear un espai de recreació i esport que propicie les relacions socials, potencie les capacitats físiques dels xiquets, fomente valors com el compromís, el respecte i la solidaritat o ajude els jugadors a incrementar la confiança en si mateixos.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.

Nova setmana de vaga de metges en la Comunitat Valenciana del 18 al 22 de maig

Els metges de la Comunitat Valenciana afronten una nova setmana de vaga del 18 al 22 de maig per a denunciar la precarietat laboral, la sobrecàrrega assistencial i la falta de personal.

La vivenda en la Comunitat Valenciana s’encarix un 11,3% interanual fins a 1.963 euros per metre quadrat

El preu mitjà de la vivenda en la Comunitat Valenciana aconseguix els 1.963 euros per metre quadrat després de pujar un 2,3% en el trimestre i un 11,3% en un any, en un context de màxims històrics a Espanya.

Estenen fora de la UE la busca del condemnat per agressió sexual escapolit a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló ha ampliat la busca de Vicente L.G., condemnat a huit anys per agressió sexual, a l'àmbit internacional anara de la Unió Europea després de no ingressar a la presó en la data fixada.

Quatre de cada deu majors pot confondre la seua medicació per envasos similars, alerta una tesi de la UA

Una tesi de la Universitat d'Alacant revela que quatre de cada deu persones majors tenen dificultats per a distingir els seus medicaments quan els envasos i noms són similars, la qual cosa incrementa el risc d'errors de presa.

Presó provisional per a l’acusat de matar a un home en una perruqueria de València

Un jutjat de València envia a presó provisional sense fiança al jove de 26 anys detingut per la mort a ganivetades del seu company en una perruqueria del barri de Russafa.
Anuncios