El València perd la Copa del Rei en els penals

Partit d’infart el que s’ha viscut en La Cartuja. El València ha jugat com mai i ho ha donat tot sobre el terreny de joc, però no ha pogut ser. La Copa es queda a Sevilla. El Reial Betis Balompié ha guanyat la final de la Copa del Rei en el torn de penals.

Els bètics s’han proclamat campions de la Copa després de véncer per 1-1 i 5-4 en els penals al València CF en l’Estadi La Cartoixa de Sevilla. El conjunt verd-i-blanc es va posar per davant en el marcador després d’una rematada de cap de Borja Iglesias, el màxim artiller de la copa amb cinc dianes, però l’alegria va durar poc, ja que 20 minuts més tard, Hugo Duro empatava la trobada per als blanc-i-negres.

Després d’una segona meitat agònica i intensa en la qual no va haver-hi més gols, tots dos equips van arribar exhaustos a la pròrroga. 30 minuts d’extenuació, tensió i esforç en els quals tant el Betis com el València van tindre l’oportunitat d’emportar-se la Copa a casa. No obstant això, el temps es va esgotar i amb el marcador empatat 1-1 es va arribar al torn de penals.

La Copa la va acabar alçant el Betis perquè va estar millor des dels 11 metres. Només el valencianista Musah va fallar el tir i Miranda va anotar el penal decisiu per als verd-i-blancs.

El València, que no viu els seus millors moments en Lliga, ha aconseguit jugar la seua novena final de la Copa, ha disputat un partit amb honors i solo la sort dels penals li ha arrabassat la glòria. Partit de 10 per als de Bordalás que han caigut lluitant.

Últimes notícies

Detingut al Puig un repartidor de marihuana en patinet que va blanquejar més de 80.000 euros

La Guàrdia Civil arresta al Puig a un home de 31 anys acusat de vendre marihuana a la menuda en patinet i blanquejar més de 81.000 euros mitjançant pagaments per bizum.

Biomarcadores digitals permeten detectar trastorns de salut mental amb el mòbil

Aplicacions mòbils basades en biomarcadores digitals i en intel·ligència artificial permeten detectar de manera primerenca trastorns de salut mental i prioritzar els casos més urgents. A més, la figura del pacient virtual es perfila com una ferramenta clau en la formació de futurs professionals sanitaris.

Desarticulada una banda itinerant implicada en 27 robatoris en vivendes de diverses províncies

La Policia ha detingut a tretze membres d'una banda amb base en Torrevieja implicada en almenys 27 robatoris en vivendes de diferents províncies, comeses aprofitant períodes vacacionals i vivendes buides.

Xiulada del professorat davant Educació marca l’inici de la reunió entre Conselleria i sindicats

La quarta jornada de vaga indefinida del professorat en la Comunitat Valenciana arranca amb una sonora xiulada a les portes de la Conselleria d'Educació mentres sindicats esperen un preacord que consideren mínimament satisfactori.

Universitats reforcen la vigilància per a frenar el plagi amb IA en els exàmens

Les universitats espanyoles endurixen la vigilància en els exàmens amb detectors de radiofreqüència i més presència a les aules, mentres replantegen com avaluar en plena expansió de la IA generativa.

Controlat l’incendi en una empresa de processament d’ametla a Vall d’Alba

L'incendi declarat en una planta de processament d'ametla en un polígon de La Vall d'Alba ha sigut finalment controlat després d'arrasar una nau d'uns 10.000 metres quadrats i provocar el col·lapse de la seua estructura.

Ruixats i tempestes en el terç nord i vent molt fort a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cels poc nuvolosos però amb ruixats i tempestes en el terç nord i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l'interior de Castelló.

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.