El València perd la Copa del Rei en els penals

Partit d’infart el que s’ha viscut en La Cartuja. El València ha jugat com mai i ho ha donat tot sobre el terreny de joc, però no ha pogut ser. La Copa es queda a Sevilla. El Reial Betis Balompié ha guanyat la final de la Copa del Rei en el torn de penals.

Els bètics s’han proclamat campions de la Copa després de véncer per 1-1 i 5-4 en els penals al València CF en l’Estadi La Cartoixa de Sevilla. El conjunt verd-i-blanc es va posar per davant en el marcador després d’una rematada de cap de Borja Iglesias, el màxim artiller de la copa amb cinc dianes, però l’alegria va durar poc, ja que 20 minuts més tard, Hugo Duro empatava la trobada per als blanc-i-negres.

Després d’una segona meitat agònica i intensa en la qual no va haver-hi més gols, tots dos equips van arribar exhaustos a la pròrroga. 30 minuts d’extenuació, tensió i esforç en els quals tant el Betis com el València van tindre l’oportunitat d’emportar-se la Copa a casa. No obstant això, el temps es va esgotar i amb el marcador empatat 1-1 es va arribar al torn de penals.

La Copa la va acabar alçant el Betis perquè va estar millor des dels 11 metres. Només el valencianista Musah va fallar el tir i Miranda va anotar el penal decisiu per als verd-i-blancs.

El València, que no viu els seus millors moments en Lliga, ha aconseguit jugar la seua novena final de la Copa, ha disputat un partit amb honors i solo la sort dels penals li ha arrabassat la glòria. Partit de 10 per als de Bordalás que han caigut lluitant.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.