El València perd la Copa del Rei en els penals

Partit d’infart el que s’ha viscut en La Cartuja. El València ha jugat com mai i ho ha donat tot sobre el terreny de joc, però no ha pogut ser. La Copa es queda a Sevilla. El Reial Betis Balompié ha guanyat la final de la Copa del Rei en el torn de penals.

Els bètics s’han proclamat campions de la Copa després de véncer per 1-1 i 5-4 en els penals al València CF en l’Estadi La Cartoixa de Sevilla. El conjunt verd-i-blanc es va posar per davant en el marcador després d’una rematada de cap de Borja Iglesias, el màxim artiller de la copa amb cinc dianes, però l’alegria va durar poc, ja que 20 minuts més tard, Hugo Duro empatava la trobada per als blanc-i-negres.

Després d’una segona meitat agònica i intensa en la qual no va haver-hi més gols, tots dos equips van arribar exhaustos a la pròrroga. 30 minuts d’extenuació, tensió i esforç en els quals tant el Betis com el València van tindre l’oportunitat d’emportar-se la Copa a casa. No obstant això, el temps es va esgotar i amb el marcador empatat 1-1 es va arribar al torn de penals.

La Copa la va acabar alçant el Betis perquè va estar millor des dels 11 metres. Només el valencianista Musah va fallar el tir i Miranda va anotar el penal decisiu per als verd-i-blancs.

El València, que no viu els seus millors moments en Lliga, ha aconseguit jugar la seua novena final de la Copa, ha disputat un partit amb honors i solo la sort dels penals li ha arrabassat la glòria. Partit de 10 per als de Bordalás que han caigut lluitant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig

La Fonteta fulmina el rècord de públic de la Copa del Rei amb 6.125 persones

La final entre Conectabalear CV Manacor i CV Melilla va reunir 6.125 persones a la Fonteta i va batre un rècord que portava 37 anys vigent.

Una eixordadora mascletà ha obert 19 dies de Falles a València

Una mascletà clàssica en la plaça de l'Ajuntament ha inaugurat 19 dies de Falles amb milers d'assistents i perímetre de seguretat ampliat. El tret ha superat els 130 dB i ha deixat 43 atencions sanitàries.