El València perd la Copa del Rei en els penals

Partit d’infart el que s’ha viscut en La Cartuja. El València ha jugat com mai i ho ha donat tot sobre el terreny de joc, però no ha pogut ser. La Copa es queda a Sevilla. El Reial Betis Balompié ha guanyat la final de la Copa del Rei en el torn de penals.

Els bètics s’han proclamat campions de la Copa després de véncer per 1-1 i 5-4 en els penals al València CF en l’Estadi La Cartoixa de Sevilla. El conjunt verd-i-blanc es va posar per davant en el marcador després d’una rematada de cap de Borja Iglesias, el màxim artiller de la copa amb cinc dianes, però l’alegria va durar poc, ja que 20 minuts més tard, Hugo Duro empatava la trobada per als blanc-i-negres.

Després d’una segona meitat agònica i intensa en la qual no va haver-hi més gols, tots dos equips van arribar exhaustos a la pròrroga. 30 minuts d’extenuació, tensió i esforç en els quals tant el Betis com el València van tindre l’oportunitat d’emportar-se la Copa a casa. No obstant això, el temps es va esgotar i amb el marcador empatat 1-1 es va arribar al torn de penals.

La Copa la va acabar alçant el Betis perquè va estar millor des dels 11 metres. Només el valencianista Musah va fallar el tir i Miranda va anotar el penal decisiu per als verd-i-blancs.

El València, que no viu els seus millors moments en Lliga, ha aconseguit jugar la seua novena final de la Copa, ha disputat un partit amb honors i solo la sort dels penals li ha arrabassat la glòria. Partit de 10 per als de Bordalás que han caigut lluitant.

Últimes notícies

La Venus romana de la platja de l’Almadrava es posa en mans d’un gran expert

L’Ajuntament d’Alacant ha encomanat al catedràtic d’Arqueologia José Miguel Noguera l’estudi exhaustiu de la Venus romana trobada a la platja de l’Almadrava. La peça, una cabeça de marbre del segle II dC, ja es considera clau per a la història de la ciutat.

Cauen tres traficants amb milers de pastilles de droga sintètica a l’AP-7

Tres hòmens de 26 a 34 anys han sigut detinguts a l’AP-7, a l’altura de Pilar de la Horadada, amb més d’11 quilos de metanfetamina en pastilles amagats al maleter del cotxe.

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.