Espanya ja coneix els seus rivals per al Mundial de Rússia 2018

Imagen de archivo de la Selección Española.

Imatge d’arxiu de la Selecció Espanyola. | EFE

 

Comença el compte enrere. La Copa del Món de Rússia 2018 ja coneix la composició dels grups i com han quedat les 32 seleccions que han aconseguit el difícil i valuós passaport per a poder disputar la fase final d’este Mundial.

 

Una competició que es disputarà del 14 de juny al 15 de juliol del pròxim any en onze ciutats russes diferents. El combinat nacional formarà part del grup B i s’enfrontarà a les següents seleccions durant la fase de grups: Portugal, Iran i el Marroc.

 

Després de quedar així configurat el grup d’Espanya, la selecció debutarà contra Portugal el pròxim dia 15 de juny a partir de les huit de la nit en Sochi, un dia després de la inauguració del Mundial. El seu següent partit ho jugarà contra Iran el 20 de juny a la mateixa hora en Kazán. Finalment, la selecció disputarà el seu últim partit de la fase de grups contra el Marroc el pròxim 25 de juny, a la mateixa hora que els anteriors, en Kaliningrado.

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.