Espanya ja coneix els seus rivals per al Mundial de Rússia 2018

Imagen de archivo de la Selección Española.

Imatge d’arxiu de la Selecció Espanyola. | EFE

 

Comença el compte enrere. La Copa del Món de Rússia 2018 ja coneix la composició dels grups i com han quedat les 32 seleccions que han aconseguit el difícil i valuós passaport per a poder disputar la fase final d’este Mundial.

 

Una competició que es disputarà del 14 de juny al 15 de juliol del pròxim any en onze ciutats russes diferents. El combinat nacional formarà part del grup B i s’enfrontarà a les següents seleccions durant la fase de grups: Portugal, Iran i el Marroc.

 

Després de quedar així configurat el grup d’Espanya, la selecció debutarà contra Portugal el pròxim dia 15 de juny a partir de les huit de la nit en Sochi, un dia després de la inauguració del Mundial. El seu següent partit ho jugarà contra Iran el 20 de juny a la mateixa hora en Kazán. Finalment, la selecció disputarà el seu últim partit de la fase de grups contra el Marroc el pròxim 25 de juny, a la mateixa hora que els anteriors, en Kaliningrado.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.