Les penyes valencianistes recapten 10.000 euros per a fer front al coronavirus

Escut del València CF

L’entitat valencianista ho ha anunciat en un comunicat | Pixabay

 

L’Agrupació de Penyes del València Club de Futbol ha tardat a penes una setmana a recaptar els deu mil euros que s’havia plantejat com a repte per a ajudar en la lluita contra el coronavirus i ara tractarà de conseguir els quinze mil.

 

L’associació va posar en marxa esta campanya per a que les penyes del club pogueren fer els seus donatius i recaptar els diners amb la idea de comprar gel hidroalcohòlic per a les residències de majors.

 

«Ho hem conseguit en tot just deu dies. Vull donar les gràcies a totes eixes penyes, a eixos ‘penyistes’ que particularment han donat el seu granet d’arena per a que nosaltres, en nom d’ells i en nom de tot el valencianisme, puguem col·laborar amb estes persones majors que estan patint este coronavirus», ha assenyalat Fede Sagreras, president de l’agrupació en la web del club.

 

Com s’havien donat de temps fins al pròxim 17 d’abril per a recaptar eixa primera quantitat de diners, les penyes del València volen aprofitar els deu dies que queden per a conseguir altres cinc mil euros més.

 

«És bonic que en estos dies tot el món es bolque a ajudar de la forma que puga. De nou, vull donar les gràcies a tots i eixirem tots junts. Ens quedem en casa i arribarà un moment que tots podrem tornar a fer la vida que estàvem acostumats a fer. Amunt València i Amunt l’afició valencianista», ha assenyalat.

Últimes notícies

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.
FILMOTECA D'ESTIU