Les penyes valencianistes recapten 10.000 euros per a fer front al coronavirus

Escut del València CF

L’entitat valencianista ho ha anunciat en un comunicat | Pixabay

 

L’Agrupació de Penyes del València Club de Futbol ha tardat a penes una setmana a recaptar els deu mil euros que s’havia plantejat com a repte per a ajudar en la lluita contra el coronavirus i ara tractarà de conseguir els quinze mil.

 

L’associació va posar en marxa esta campanya per a que les penyes del club pogueren fer els seus donatius i recaptar els diners amb la idea de comprar gel hidroalcohòlic per a les residències de majors.

 

«Ho hem conseguit en tot just deu dies. Vull donar les gràcies a totes eixes penyes, a eixos ‘penyistes’ que particularment han donat el seu granet d’arena per a que nosaltres, en nom d’ells i en nom de tot el valencianisme, puguem col·laborar amb estes persones majors que estan patint este coronavirus», ha assenyalat Fede Sagreras, president de l’agrupació en la web del club.

 

Com s’havien donat de temps fins al pròxim 17 d’abril per a recaptar eixa primera quantitat de diners, les penyes del València volen aprofitar els deu dies que queden per a conseguir altres cinc mil euros més.

 

«És bonic que en estos dies tot el món es bolque a ajudar de la forma que puga. De nou, vull donar les gràcies a tots i eixirem tots junts. Ens quedem en casa i arribarà un moment que tots podrem tornar a fer la vida que estàvem acostumats a fer. Amunt València i Amunt l’afició valencianista», ha assenyalat.

Últimes notícies

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.

Els pobles afectats pels incendis de l’estiu demanen ser zona d’emergència greu

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern d’Espanya que declare com a zones greument afectades per una emergència de protecció civil els municipis castigats pels principals incendis forestals d’aquest estiu a la Comunitat Valenciana.

La Serra d’Escalona i la Dehesa de Campoamor ja són parc natural

El Consell ha declarat parc natural la Serra d’Escalona i la Dehesa de Campoamor, un espai d’alt valor ambiental que abasta Orihuela, San Miguel de Salinas i Pilar de la Horadada. La figura de protecció busca conservar la biodiversitat i compatibilitzar-la amb els usos tradicionals i el desenvolupament rural sostenible.

Toni Pérez retreu a Sánchez la falta de compromís amb el transvasament Tajo-Segura

El president de la Diputació d'Alacant, Toni Pérez, ha criticat que Pedro Sánchez no haja anunciat inversions hídriques ni un compromís ferm amb el transvasament Tajo-Segura durant la seua visita a la província.

El PSPV busca amb la societat civil una alternativa per a governar la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha obert la seua Conferència Política a col·lectius socials i ciutadania per a dissenyar una alternativa de govern a la Generalitat i recuperar drets que considera retallats pels executius de PP i Vox.

Les oposicions de mestres arrenquen amb quasi 15.700 aspirants en la Comunitat

Educació inicia este cap de setmana les oposicions al cos de Mestres d’Infantil i Primària amb 15.697 aspirants per a 1.959 places en la Comunitat Valenciana, mentre CSIF reclama la màxima transparència i informació en tot el procés selectiu.