8.8 C
València
Dimarts, 6 gener, 2026

Les penyes valencianistes recapten 10.000 euros per a fer front al coronavirus

Escut del València CF

L’entitat valencianista ho ha anunciat en un comunicat | Pixabay

 

L’Agrupació de Penyes del València Club de Futbol ha tardat a penes una setmana a recaptar els deu mil euros que s’havia plantejat com a repte per a ajudar en la lluita contra el coronavirus i ara tractarà de conseguir els quinze mil.

 

L’associació va posar en marxa esta campanya per a que les penyes del club pogueren fer els seus donatius i recaptar els diners amb la idea de comprar gel hidroalcohòlic per a les residències de majors.

 

«Ho hem conseguit en tot just deu dies. Vull donar les gràcies a totes eixes penyes, a eixos ‘penyistes’ que particularment han donat el seu granet d’arena per a que nosaltres, en nom d’ells i en nom de tot el valencianisme, puguem col·laborar amb estes persones majors que estan patint este coronavirus», ha assenyalat Fede Sagreras, president de l’agrupació en la web del club.

 

Com s’havien donat de temps fins al pròxim 17 d’abril per a recaptar eixa primera quantitat de diners, les penyes del València volen aprofitar els deu dies que queden per a conseguir altres cinc mil euros més.

 

«És bonic que en estos dies tot el món es bolque a ajudar de la forma que puga. De nou, vull donar les gràcies a tots i eixirem tots junts. Ens quedem en casa i arribarà un moment que tots podrem tornar a fer la vida que estàvem acostumats a fer. Amunt València i Amunt l’afició valencianista», ha assenyalat.

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.