Les penyes valencianistes recapten 10.000 euros per a fer front al coronavirus

Escut del València CF

L’entitat valencianista ho ha anunciat en un comunicat | Pixabay

 

L’Agrupació de Penyes del València Club de Futbol ha tardat a penes una setmana a recaptar els deu mil euros que s’havia plantejat com a repte per a ajudar en la lluita contra el coronavirus i ara tractarà de conseguir els quinze mil.

 

L’associació va posar en marxa esta campanya per a que les penyes del club pogueren fer els seus donatius i recaptar els diners amb la idea de comprar gel hidroalcohòlic per a les residències de majors.

 

«Ho hem conseguit en tot just deu dies. Vull donar les gràcies a totes eixes penyes, a eixos ‘penyistes’ que particularment han donat el seu granet d’arena per a que nosaltres, en nom d’ells i en nom de tot el valencianisme, puguem col·laborar amb estes persones majors que estan patint este coronavirus», ha assenyalat Fede Sagreras, president de l’agrupació en la web del club.

 

Com s’havien donat de temps fins al pròxim 17 d’abril per a recaptar eixa primera quantitat de diners, les penyes del València volen aprofitar els deu dies que queden per a conseguir altres cinc mil euros més.

 

«És bonic que en estos dies tot el món es bolque a ajudar de la forma que puga. De nou, vull donar les gràcies a tots i eixirem tots junts. Ens quedem en casa i arribarà un moment que tots podrem tornar a fer la vida que estàvem acostumats a fer. Amunt València i Amunt l’afició valencianista», ha assenyalat.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.