Les penyes valencianistes recapten 10.000 euros per a fer front al coronavirus

Escut del València CF

L’entitat valencianista ho ha anunciat en un comunicat | Pixabay

 

L’Agrupació de Penyes del València Club de Futbol ha tardat a penes una setmana a recaptar els deu mil euros que s’havia plantejat com a repte per a ajudar en la lluita contra el coronavirus i ara tractarà de conseguir els quinze mil.

 

L’associació va posar en marxa esta campanya per a que les penyes del club pogueren fer els seus donatius i recaptar els diners amb la idea de comprar gel hidroalcohòlic per a les residències de majors.

 

«Ho hem conseguit en tot just deu dies. Vull donar les gràcies a totes eixes penyes, a eixos ‘penyistes’ que particularment han donat el seu granet d’arena per a que nosaltres, en nom d’ells i en nom de tot el valencianisme, puguem col·laborar amb estes persones majors que estan patint este coronavirus», ha assenyalat Fede Sagreras, president de l’agrupació en la web del club.

 

Com s’havien donat de temps fins al pròxim 17 d’abril per a recaptar eixa primera quantitat de diners, les penyes del València volen aprofitar els deu dies que queden per a conseguir altres cinc mil euros més.

 

«És bonic que en estos dies tot el món es bolque a ajudar de la forma que puga. De nou, vull donar les gràcies a tots i eixirem tots junts. Ens quedem en casa i arribarà un moment que tots podrem tornar a fer la vida que estàvem acostumats a fer. Amunt València i Amunt l’afició valencianista», ha assenyalat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PP lamenta la polèmica i PSPV demana garanties per l’accés amb tren a València en la mascletà

La interrupció parcial de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord per la mascletà ha deslligat retrets entre Govern i Ajuntament. PP, PSPV, Compromís i Vox han fixat posicions i reclamen solucions sense renunciar a la seguretat.

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.

Bernabé proposa que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l’Estació del Nord de València

Pilar Bernabé ha oferit que Renfe habilite l'arribada de les línies C-1 i C-2 a València Nord si l'Ajuntament el recolza tècnicament. Defén un operatiu ja provat amb eixides per Bailèn i Alacant i una reducció d'afluència en hores crítiques.

L’aeroport d’Alacant bat rècord al febrer amb 1,2 milions de passatgers i 8.002 vols

La terminal d'Alacant-Elx Miguel Hernández va registrar una mica més de 1,2 milions de viatgers al febrer (+5,3% interanual) i una xifra històrica de 8.002 operacions. L'internacional va créixer un 7,3% i va compensar la caiguda del 7,5% del trànsit nacional

Agricultura ha invertit 26,4 milions a Chiva pels danys de la dana

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 26,4 milions a Chiva entre ajudes directes i obres per a recuperar vivers, regadius, parcel·les i camins danyats per la dana. Les actuacions continuen en marxa i la xifra final d'inversió pot augmentar.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb zones per a frenar inundacions

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 quilòmetres amb zones de laminació, senderes i reforestació.

Mor un home de 59 anys després d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys, de nacionalitat colombiana, ha mort en la nit d'este dimecres després de rebre un tret mentres era al balcó de la seua vivenda a Alacant. El succés va ocórrer sobre les 22.00 a Carolines Altes; la Policia investiga i no hi ha detencions.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb 20 km i zones inundables

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 km amb zones de laminació i àrees inundables per a mitigar riuades.