Piqué respon a les crítiques d’un periodista de ‘El Chiringuito’: «T’has passat de la ratlla»

 

Nova enganxada entre Gerard Piqué i Edu Aguirre, tertulià de ‘El Chiringuito’. El central del Barça va respondre a les crítiques d’Aguirre amb una frase curta que ha desencadenat la polèmica en les xarxes socials. Acabat el partit entre el Sevilla i el FC Barcelona, Piqué va fer declaracions en els micròfons de Movistar, assegurant que no estava en les seues mans guanyar la Lliga perquè era improbable que el Reial Madrid perdera punts d’ara al final de temporada després del que s’havia vist en les primeres jornades, insinuant ajudes arbitrals a l’equip blanc.

 

 

A través del seu compte de Twitter, Edu Aguirre va citar el tuit en el què apareixien les declaracions del central català, criticant-les. «S’ha de vindre plorat de casa», escrivia el periodista. La resposta de Piqué va ser curta i directa: «T’has passat de la ratlla». En este sentit, molts usuaris d’esta xarxa van recordar l’incident que fa uns anys va tindre Aguirre durant un programa de ‘El Chiringuito, quan li va caure un estrany tros de paper de la butxaca que molts van identificar com una paperina de cocaïna.

 

Molts usuaris de Twitter han aplaudit el tuit de Gerard Piqué, encara que altres han criticat al central i han instat el tertulià de ‘El Chiringuito’ a denunciar al futbolista. El que no es pot negar és la repercussió que ha tingut el tuit, amb 38.000 retuits i uns 100.000 m’agrada.

 

No és la primera enganxada que tenen

La d’este divendres no és la primera enganxada que tenen Edu Aguirre i Gerard Piqué. Abans del Mundial de Rússia, l’any 2018, van tindre una enganxada en una atenció a mitjans en relació amb els xiulets que rebia el central quan jugava amb la selecció espanyola. Piqué, en el seu intercanvi de paraules, va acusar a Aguirre d’incentivar els xiulets contra la seua persona.

 

 

Aguirre va qüestionar al futbolista si els xiulets que rebia eren conseqüència de les seues crítiques al Reial Madrid o per la seua postura sobre la independència catalana. Piqué li va respondre que la gent ja no xiulava i que Aguirre i els seus mitjans, incentivaven els xiulets amb enquestes i donant importància al tema.

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.