Piqué respon a les crítiques d’un periodista de ‘El Chiringuito’: «T’has passat de la ratlla»

 

Nova enganxada entre Gerard Piqué i Edu Aguirre, tertulià de ‘El Chiringuito’. El central del Barça va respondre a les crítiques d’Aguirre amb una frase curta que ha desencadenat la polèmica en les xarxes socials. Acabat el partit entre el Sevilla i el FC Barcelona, Piqué va fer declaracions en els micròfons de Movistar, assegurant que no estava en les seues mans guanyar la Lliga perquè era improbable que el Reial Madrid perdera punts d’ara al final de temporada després del que s’havia vist en les primeres jornades, insinuant ajudes arbitrals a l’equip blanc.

 

 

A través del seu compte de Twitter, Edu Aguirre va citar el tuit en el què apareixien les declaracions del central català, criticant-les. «S’ha de vindre plorat de casa», escrivia el periodista. La resposta de Piqué va ser curta i directa: «T’has passat de la ratlla». En este sentit, molts usuaris d’esta xarxa van recordar l’incident que fa uns anys va tindre Aguirre durant un programa de ‘El Chiringuito, quan li va caure un estrany tros de paper de la butxaca que molts van identificar com una paperina de cocaïna.

 

Molts usuaris de Twitter han aplaudit el tuit de Gerard Piqué, encara que altres han criticat al central i han instat el tertulià de ‘El Chiringuito’ a denunciar al futbolista. El que no es pot negar és la repercussió que ha tingut el tuit, amb 38.000 retuits i uns 100.000 m’agrada.

 

No és la primera enganxada que tenen

La d’este divendres no és la primera enganxada que tenen Edu Aguirre i Gerard Piqué. Abans del Mundial de Rússia, l’any 2018, van tindre una enganxada en una atenció a mitjans en relació amb els xiulets que rebia el central quan jugava amb la selecció espanyola. Piqué, en el seu intercanvi de paraules, va acusar a Aguirre d’incentivar els xiulets contra la seua persona.

 

 

Aguirre va qüestionar al futbolista si els xiulets que rebia eren conseqüència de les seues crítiques al Reial Madrid o per la seua postura sobre la independència catalana. Piqué li va respondre que la gent ja no xiulava i que Aguirre i els seus mitjans, incentivaven els xiulets amb enquestes i donant importància al tema.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.