Piqué respon a les crítiques d’un periodista de ‘El Chiringuito’: «T’has passat de la ratlla»

 

Nova enganxada entre Gerard Piqué i Edu Aguirre, tertulià de ‘El Chiringuito’. El central del Barça va respondre a les crítiques d’Aguirre amb una frase curta que ha desencadenat la polèmica en les xarxes socials. Acabat el partit entre el Sevilla i el FC Barcelona, Piqué va fer declaracions en els micròfons de Movistar, assegurant que no estava en les seues mans guanyar la Lliga perquè era improbable que el Reial Madrid perdera punts d’ara al final de temporada després del que s’havia vist en les primeres jornades, insinuant ajudes arbitrals a l’equip blanc.

 

 

A través del seu compte de Twitter, Edu Aguirre va citar el tuit en el què apareixien les declaracions del central català, criticant-les. «S’ha de vindre plorat de casa», escrivia el periodista. La resposta de Piqué va ser curta i directa: «T’has passat de la ratlla». En este sentit, molts usuaris d’esta xarxa van recordar l’incident que fa uns anys va tindre Aguirre durant un programa de ‘El Chiringuito, quan li va caure un estrany tros de paper de la butxaca que molts van identificar com una paperina de cocaïna.

 

Molts usuaris de Twitter han aplaudit el tuit de Gerard Piqué, encara que altres han criticat al central i han instat el tertulià de ‘El Chiringuito’ a denunciar al futbolista. El que no es pot negar és la repercussió que ha tingut el tuit, amb 38.000 retuits i uns 100.000 m’agrada.

 

No és la primera enganxada que tenen

La d’este divendres no és la primera enganxada que tenen Edu Aguirre i Gerard Piqué. Abans del Mundial de Rússia, l’any 2018, van tindre una enganxada en una atenció a mitjans en relació amb els xiulets que rebia el central quan jugava amb la selecció espanyola. Piqué, en el seu intercanvi de paraules, va acusar a Aguirre d’incentivar els xiulets contra la seua persona.

 

 

Aguirre va qüestionar al futbolista si els xiulets que rebia eren conseqüència de les seues crítiques al Reial Madrid o per la seua postura sobre la independència catalana. Piqué li va respondre que la gent ja no xiulava i que Aguirre i els seus mitjans, incentivaven els xiulets amb enquestes i donant importància al tema.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.