Anuncios

Piqué respon a les crítiques d’un periodista de ‘El Chiringuito’: «T’has passat de la ratlla»

 

Nova enganxada entre Gerard Piqué i Edu Aguirre, tertulià de ‘El Chiringuito’. El central del Barça va respondre a les crítiques d’Aguirre amb una frase curta que ha desencadenat la polèmica en les xarxes socials. Acabat el partit entre el Sevilla i el FC Barcelona, Piqué va fer declaracions en els micròfons de Movistar, assegurant que no estava en les seues mans guanyar la Lliga perquè era improbable que el Reial Madrid perdera punts d’ara al final de temporada després del que s’havia vist en les primeres jornades, insinuant ajudes arbitrals a l’equip blanc.

 

 

A través del seu compte de Twitter, Edu Aguirre va citar el tuit en el què apareixien les declaracions del central català, criticant-les. «S’ha de vindre plorat de casa», escrivia el periodista. La resposta de Piqué va ser curta i directa: «T’has passat de la ratlla». En este sentit, molts usuaris d’esta xarxa van recordar l’incident que fa uns anys va tindre Aguirre durant un programa de ‘El Chiringuito, quan li va caure un estrany tros de paper de la butxaca que molts van identificar com una paperina de cocaïna.

Anuncios

 

Molts usuaris de Twitter han aplaudit el tuit de Gerard Piqué, encara que altres han criticat al central i han instat el tertulià de ‘El Chiringuito’ a denunciar al futbolista. El que no es pot negar és la repercussió que ha tingut el tuit, amb 38.000 retuits i uns 100.000 m’agrada.

 

No és la primera enganxada que tenen

La d’este divendres no és la primera enganxada que tenen Edu Aguirre i Gerard Piqué. Abans del Mundial de Rússia, l’any 2018, van tindre una enganxada en una atenció a mitjans en relació amb els xiulets que rebia el central quan jugava amb la selecció espanyola. Piqué, en el seu intercanvi de paraules, va acusar a Aguirre d’incentivar els xiulets contra la seua persona.

 

 

Aguirre va qüestionar al futbolista si els xiulets que rebia eren conseqüència de les seues crítiques al Reial Madrid o per la seua postura sobre la independència catalana. Piqué li va respondre que la gent ja no xiulava i que Aguirre i els seus mitjans, incentivaven els xiulets amb enquestes i donant importància al tema.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios