Anuncios

Piqué respon a les crítiques d’un periodista de ‘El Chiringuito’: «T’has passat de la ratlla»

 

Nova enganxada entre Gerard Piqué i Edu Aguirre, tertulià de ‘El Chiringuito’. El central del Barça va respondre a les crítiques d’Aguirre amb una frase curta que ha desencadenat la polèmica en les xarxes socials. Acabat el partit entre el Sevilla i el FC Barcelona, Piqué va fer declaracions en els micròfons de Movistar, assegurant que no estava en les seues mans guanyar la Lliga perquè era improbable que el Reial Madrid perdera punts d’ara al final de temporada després del que s’havia vist en les primeres jornades, insinuant ajudes arbitrals a l’equip blanc.

 

 

A través del seu compte de Twitter, Edu Aguirre va citar el tuit en el què apareixien les declaracions del central català, criticant-les. «S’ha de vindre plorat de casa», escrivia el periodista. La resposta de Piqué va ser curta i directa: «T’has passat de la ratlla». En este sentit, molts usuaris d’esta xarxa van recordar l’incident que fa uns anys va tindre Aguirre durant un programa de ‘El Chiringuito, quan li va caure un estrany tros de paper de la butxaca que molts van identificar com una paperina de cocaïna.

Anuncios

 

Molts usuaris de Twitter han aplaudit el tuit de Gerard Piqué, encara que altres han criticat al central i han instat el tertulià de ‘El Chiringuito’ a denunciar al futbolista. El que no es pot negar és la repercussió que ha tingut el tuit, amb 38.000 retuits i uns 100.000 m’agrada.

 

No és la primera enganxada que tenen

La d’este divendres no és la primera enganxada que tenen Edu Aguirre i Gerard Piqué. Abans del Mundial de Rússia, l’any 2018, van tindre una enganxada en una atenció a mitjans en relació amb els xiulets que rebia el central quan jugava amb la selecció espanyola. Piqué, en el seu intercanvi de paraules, va acusar a Aguirre d’incentivar els xiulets contra la seua persona.

 

 

Aguirre va qüestionar al futbolista si els xiulets que rebia eren conseqüència de les seues crítiques al Reial Madrid o per la seua postura sobre la independència catalana. Piqué li va respondre que la gent ja no xiulava i que Aguirre i els seus mitjans, incentivaven els xiulets amb enquestes i donant importància al tema.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.
Anuncios