La polèmica portada del ‘Marca’: «Depende, ¿De qué depende?»

 

«Depende, ¿De qué depende?». Esta és la principal frase de la portada del diari deportiu ‘Marca‘ d’este matí, que ve acompanyada d’una fotografia del futbolista del Reial Madrid CF, Marco Asensio, fent referència a la possibilitat de la seua tornada amb èxit a la competició després de patir una greu lesió en el genoll. La frase és un fragment de la cançó ‘Depende’ de Jarabe de Palo, el grup de Pau Donés, qui ha mort este dimarts 9 de juny

 

El cas és que, tot i incloure una frase del traspassat artista, en la portada no apareix cap fotografia ni cap text de Donés, només el fragment de la popular cançó. La publicació ha alçat tota classe de crítiques cap al diari, que veuen la portada com una falta de respecte i de poc tacte. Altres, la defenen.

 

 

Milers de reaccions en les xarxes

Les xarxes socials van plenes de milers de comentaris sobre l’última portada del diari deportiu ‘Marca’. Alguns asseguren que «l’homenatge» no ha emocionat a ningú, que es tracta d’una falta de respecte cap a una persona que ha mort fa poc o que és una manera de «frivolitzar» la mort d’una persona tot i no haver-hi mala intenció. De fet, alguns usuaris demanen una rectificació pública del rotatiu i indiquen que un gest respectuós haguera sigut dedicar un espai en la portada.

 

 

 

 

Altres veuen la publicació com una «bona idea» per a homenatjar a Pau Dónes i la defenen. A demés, destaquen que el ‘Marca’ ha sigut l’únic diari deportiu sensible amb la mort del cantant i que ha fet un xicotet gest. 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i un augment del 16,5%

L'aeroport de Castelló aconseguix 40.556 passatgers en el primer trimestre de 2026, un 16,5% més que un any abans, impulsat per l'expansió històrica de rutes i freqüències.