Anuncios

La polèmica portada del ‘Marca’: «Depende, ¿De qué depende?»

 

«Depende, ¿De qué depende?». Esta és la principal frase de la portada del diari deportiu ‘Marca‘ d’este matí, que ve acompanyada d’una fotografia del futbolista del Reial Madrid CF, Marco Asensio, fent referència a la possibilitat de la seua tornada amb èxit a la competició després de patir una greu lesió en el genoll. La frase és un fragment de la cançó ‘Depende’ de Jarabe de Palo, el grup de Pau Donés, qui ha mort este dimarts 9 de juny

 

El cas és que, tot i incloure una frase del traspassat artista, en la portada no apareix cap fotografia ni cap text de Donés, només el fragment de la popular cançó. La publicació ha alçat tota classe de crítiques cap al diari, que veuen la portada com una falta de respecte i de poc tacte. Altres, la defenen.

Anuncios

 

 

Milers de reaccions en les xarxes

Les xarxes socials van plenes de milers de comentaris sobre l’última portada del diari deportiu ‘Marca’. Alguns asseguren que «l’homenatge» no ha emocionat a ningú, que es tracta d’una falta de respecte cap a una persona que ha mort fa poc o que és una manera de «frivolitzar» la mort d’una persona tot i no haver-hi mala intenció. De fet, alguns usuaris demanen una rectificació pública del rotatiu i indiquen que un gest respectuós haguera sigut dedicar un espai en la portada.

 

 

 

 

Altres veuen la publicació com una «bona idea» per a homenatjar a Pau Dónes i la defenen. A demés, destaquen que el ‘Marca’ ha sigut l’únic diari deportiu sensible amb la mort del cantant i que ha fet un xicotet gest. 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.

La comissió de la dana de Les Corts afronta la seua recta final després d’un any de treball i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre en Les Corts Valencianes conclourà este mes després d'onze sessions, amb només un terç de les compareixences previstes i un fort xoc polític sobre si es tracta d'un tancament per termini o d'una carpetada.

Jovenes amb malaltia renal: la diàlisi que marca la seua vida personal i laboral

Raúl i Nacho conviuen amb una malaltia renal des dels 20 anys i organitzen estudis, treball i oci al voltant de la diàlisi, mentres esperen un nou trasplantament.

Detinguts dos hòmens per robatoris de cadenes d’or mitjançant estirada a Carlet

La Guàrdia Civil ha detingut a Carlet a dos hòmens de 27 i 32 anys acusats de robar cadenes d'or mitjançant estirada i ha recuperat diverses peces sostretes.

Sanitat envia al Centre Nacional de Microbiologia la mostra de la pacient en estudi per hantavirus a Alacant

Sanitat ha remés al Centre Nacional de Microbiologia la mostra d'una dona de 32 anys ingressada en aïllament a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant després de volar amb una passatgera morta per hantavirus.

Dissabte de ruixats forts i possible graníssol a la província d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte molt nuvolós, amb ruixats localment forts i tempestes, sense descartar graníssol menut en punts d'Alacant, i temperatures mínimes en ascens.

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.
Anuncios