La polèmica portada del ‘Marca’: «Depende, ¿De qué depende?»

 

«Depende, ¿De qué depende?». Esta és la principal frase de la portada del diari deportiu ‘Marca‘ d’este matí, que ve acompanyada d’una fotografia del futbolista del Reial Madrid CF, Marco Asensio, fent referència a la possibilitat de la seua tornada amb èxit a la competició després de patir una greu lesió en el genoll. La frase és un fragment de la cançó ‘Depende’ de Jarabe de Palo, el grup de Pau Donés, qui ha mort este dimarts 9 de juny

 

El cas és que, tot i incloure una frase del traspassat artista, en la portada no apareix cap fotografia ni cap text de Donés, només el fragment de la popular cançó. La publicació ha alçat tota classe de crítiques cap al diari, que veuen la portada com una falta de respecte i de poc tacte. Altres, la defenen.

 

 

Milers de reaccions en les xarxes

Les xarxes socials van plenes de milers de comentaris sobre l’última portada del diari deportiu ‘Marca’. Alguns asseguren que «l’homenatge» no ha emocionat a ningú, que es tracta d’una falta de respecte cap a una persona que ha mort fa poc o que és una manera de «frivolitzar» la mort d’una persona tot i no haver-hi mala intenció. De fet, alguns usuaris demanen una rectificació pública del rotatiu i indiquen que un gest respectuós haguera sigut dedicar un espai en la portada.

 

 

 

 

Altres veuen la publicació com una «bona idea» per a homenatjar a Pau Dónes i la defenen. A demés, destaquen que el ‘Marca’ ha sigut l’únic diari deportiu sensible amb la mort del cantant i que ha fet un xicotet gest. 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.