El Circuit Ricardo Tormo celebra el Campionat d’Espanya de Superbike

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana, 23 i 24 d’abril, la segona prova puntuable per al Campionat d’Espanya de Superbike.

Entre dissabte i diumenge se celebraran al traçat de Xest un total de dotze carreres, entre les quals destaca l’única visita a Espanya de la Women’s European Cup, un certamen continental només per a xiques que ha programat dos carreres al Circuit.

A més, estan convocades totes les categories habituals d’ESBK: Superbike, SBK Junior, Supersport Next  Generation, Promo3/PreMoto3, Moto4. En total, 158 pilots inscrits, que celebraran dissabte una primera carrera i diumenge la segona.

Dissabte hi haurà els entrenaments cronometrats i, a partir de les 13.05 hores, les primeres carreres, que acabaran cap a les 18.30 h.

Diumenge, l’acció començarà a les 9.00 hores amb el ‘warm-up’, les carreres començaran a les 11.00 h i tindran l’eixida cada hora fins a les 16.00 h.

Els aficionats tindran l’oportunitat d’assistir de manera gratuïta a les carreres, tant dissabte com diumenge, amb accés a la tribuna de boxs i al ‘paddock’.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.