El Circuit Ricardo Tormo celebra el Campionat d’Espanya de Superbike

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana, 23 i 24 d’abril, la segona prova puntuable per al Campionat d’Espanya de Superbike.

Entre dissabte i diumenge se celebraran al traçat de Xest un total de dotze carreres, entre les quals destaca l’única visita a Espanya de la Women’s European Cup, un certamen continental només per a xiques que ha programat dos carreres al Circuit.

A més, estan convocades totes les categories habituals d’ESBK: Superbike, SBK Junior, Supersport Next  Generation, Promo3/PreMoto3, Moto4. En total, 158 pilots inscrits, que celebraran dissabte una primera carrera i diumenge la segona.

Dissabte hi haurà els entrenaments cronometrats i, a partir de les 13.05 hores, les primeres carreres, que acabaran cap a les 18.30 h.

Diumenge, l’acció començarà a les 9.00 hores amb el ‘warm-up’, les carreres començaran a les 11.00 h i tindran l’eixida cada hora fins a les 16.00 h.

Els aficionats tindran l’oportunitat d’assistir de manera gratuïta a les carreres, tant dissabte com diumenge, amb accés a la tribuna de boxs i al ‘paddock’.

Últimes notícies

València afronta un avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus

La Comunitat Valenciana està entre els territoris més afectats per l’onada de calor, amb avís roig a la província de València i avisos per altes temperatures i tempestes en diversos punts del país, segons Aemet.

Nit tòrrida a la Comunitat: Alcoi registra una mínima de 29,6 graus

La passada matinada ha deixat mínimes de fins a 29,6 graus a Alcoi i valors per damunt dels 25 graus en moltes localitats de la Comunitat Valenciana, en una nova nit tòrrida abans d’un nou episodi de calor intens i prolongat.

S’ensorra un edifici de tres plantes a Benetússer després d’evacuar tots els veïns

Un edifici de tres plantes al carrer Las Américas de Benetússer s’ha ensorrat de matinada després que els veïns foren evacuats en detectar-se esquerdes i sorolls, sense causar ferits.

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.