Vols ficar-te en forma? Vila-real ofereix classes gratuïtes esportives a l’aire lliure

El Servei Municipal d’Esports ha presentat una nova iniciativa en col·laboració amb els gimnasos de la ciutat per a contribuir a la reactivació de les empreses esportives locals que s’han vist especialment afectades per la crisi de la covid-19.

Es tracta d’una campanya de classes dirigides a l’aire lliure gratuïtes i obertes a la ciutadania que es realitzaran durant els pròxims cinc diumenges en diferents places de la ciutat.

El regidor d’Esports i Salut, Javier Serralvo, ha presentat hui esta proposta al costat del propietari del gimnàs Actual Gym, Juanjo Nares, en representació dels gimnasos participants, entre els quals estan també Inlinia, M’Activa, Nou Gim i Jumasi.

“Fa quasi una dècada vam apostar per la col·laboració públic-privada amb els gimnasos de la ciutat per a treballar junts y oferir a la ciutadania de Vila-real el que ens demanda, que és poder practicar esport”, ha recordat Serralvo, qui ha agraït l’esforç i la implicació d’estes empreses locals per a “ajudar al fet que la marca de ciutat de la salut i l’esport vaja avant”.

En este cas, la programació de classes dirigides a l’aire lliure gratuïtes i obertes a la ciutadania persegueix, a més d’ampliar l’oferta esportiva ara que s’han suavitzat les restriccions per la pandèmia, “col·laborar amb la reactivació d’un sector local com són les empreses esportives que s’han vist també molt afectades per la crisi de la covid-19, que els ha obligat a tancar també els seus negocis durant un temps”.

La campanya de classes dirigides a l‘aire lliure es desenvoluparà durant els pròxims cinc diumenges a les 10.00 hores.

El 13 juny es realitzarà una classe de zumba-cubbà en la plaça de la Maiorasga; el 20 de juny s’ha programat una classe de bodi pump-power dumbell en la plaça de Jaume I; el 27 de juny la plaça Major acollirà una classe de ciclisme de sala; el 4 de juliol s’ha programat una classe de zumba-cubbà en la plaça del Llaurador i finalment l’11 de juliol l’activitat d’entrenament d’abdomen en la plaça de la Maiorasga tancarà el calendari de classes.

Juanjo Nares ha explicat que les classes tindran una duració aproximada d’una hora i que la inscripció es podrà formalitzar bé a través de l’oficina del Servei Municipal d’Esports, en les instal·lacions de la piscina Yurema Requena, o en els gimnasos participants.

“Les activitats compliran tots els protocols anti covid pel que s’establirà un aforament màxim”, ha indicat Nares. Amb tot, el regidor d’Esports ha afegit que “si es produeix una nova relaxació de les restriccions del Consell a estes activitats, anirem adaptant les mesures i l’aforament de cada activitat”.

 

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.