Vols ficar-te en forma? Vila-real ofereix classes gratuïtes esportives a l’aire lliure

El Servei Municipal d’Esports ha presentat una nova iniciativa en col·laboració amb els gimnasos de la ciutat per a contribuir a la reactivació de les empreses esportives locals que s’han vist especialment afectades per la crisi de la covid-19.

Es tracta d’una campanya de classes dirigides a l’aire lliure gratuïtes i obertes a la ciutadania que es realitzaran durant els pròxims cinc diumenges en diferents places de la ciutat.

El regidor d’Esports i Salut, Javier Serralvo, ha presentat hui esta proposta al costat del propietari del gimnàs Actual Gym, Juanjo Nares, en representació dels gimnasos participants, entre els quals estan també Inlinia, M’Activa, Nou Gim i Jumasi.

“Fa quasi una dècada vam apostar per la col·laboració públic-privada amb els gimnasos de la ciutat per a treballar junts y oferir a la ciutadania de Vila-real el que ens demanda, que és poder practicar esport”, ha recordat Serralvo, qui ha agraït l’esforç i la implicació d’estes empreses locals per a “ajudar al fet que la marca de ciutat de la salut i l’esport vaja avant”.

En este cas, la programació de classes dirigides a l’aire lliure gratuïtes i obertes a la ciutadania persegueix, a més d’ampliar l’oferta esportiva ara que s’han suavitzat les restriccions per la pandèmia, “col·laborar amb la reactivació d’un sector local com són les empreses esportives que s’han vist també molt afectades per la crisi de la covid-19, que els ha obligat a tancar també els seus negocis durant un temps”.

La campanya de classes dirigides a l‘aire lliure es desenvoluparà durant els pròxims cinc diumenges a les 10.00 hores.

El 13 juny es realitzarà una classe de zumba-cubbà en la plaça de la Maiorasga; el 20 de juny s’ha programat una classe de bodi pump-power dumbell en la plaça de Jaume I; el 27 de juny la plaça Major acollirà una classe de ciclisme de sala; el 4 de juliol s’ha programat una classe de zumba-cubbà en la plaça del Llaurador i finalment l’11 de juliol l’activitat d’entrenament d’abdomen en la plaça de la Maiorasga tancarà el calendari de classes.

Juanjo Nares ha explicat que les classes tindran una duració aproximada d’una hora i que la inscripció es podrà formalitzar bé a través de l’oficina del Servei Municipal d’Esports, en les instal·lacions de la piscina Yurema Requena, o en els gimnasos participants.

“Les activitats compliran tots els protocols anti covid pel que s’establirà un aforament màxim”, ha indicat Nares. Amb tot, el regidor d’Esports ha afegit que “si es produeix una nova relaxació de les restriccions del Consell a estes activitats, anirem adaptant les mesures i l’aforament de cada activitat”.

 

Últimes notícies

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.