Vols ficar-te en forma? Vila-real ofereix classes gratuïtes esportives a l’aire lliure

El Servei Municipal d’Esports ha presentat una nova iniciativa en col·laboració amb els gimnasos de la ciutat per a contribuir a la reactivació de les empreses esportives locals que s’han vist especialment afectades per la crisi de la covid-19.

Es tracta d’una campanya de classes dirigides a l’aire lliure gratuïtes i obertes a la ciutadania que es realitzaran durant els pròxims cinc diumenges en diferents places de la ciutat.

El regidor d’Esports i Salut, Javier Serralvo, ha presentat hui esta proposta al costat del propietari del gimnàs Actual Gym, Juanjo Nares, en representació dels gimnasos participants, entre els quals estan també Inlinia, M’Activa, Nou Gim i Jumasi.

“Fa quasi una dècada vam apostar per la col·laboració públic-privada amb els gimnasos de la ciutat per a treballar junts y oferir a la ciutadania de Vila-real el que ens demanda, que és poder practicar esport”, ha recordat Serralvo, qui ha agraït l’esforç i la implicació d’estes empreses locals per a “ajudar al fet que la marca de ciutat de la salut i l’esport vaja avant”.

En este cas, la programació de classes dirigides a l’aire lliure gratuïtes i obertes a la ciutadania persegueix, a més d’ampliar l’oferta esportiva ara que s’han suavitzat les restriccions per la pandèmia, “col·laborar amb la reactivació d’un sector local com són les empreses esportives que s’han vist també molt afectades per la crisi de la covid-19, que els ha obligat a tancar també els seus negocis durant un temps”.

La campanya de classes dirigides a l‘aire lliure es desenvoluparà durant els pròxims cinc diumenges a les 10.00 hores.

El 13 juny es realitzarà una classe de zumba-cubbà en la plaça de la Maiorasga; el 20 de juny s’ha programat una classe de bodi pump-power dumbell en la plaça de Jaume I; el 27 de juny la plaça Major acollirà una classe de ciclisme de sala; el 4 de juliol s’ha programat una classe de zumba-cubbà en la plaça del Llaurador i finalment l’11 de juliol l’activitat d’entrenament d’abdomen en la plaça de la Maiorasga tancarà el calendari de classes.

Juanjo Nares ha explicat que les classes tindran una duració aproximada d’una hora i que la inscripció es podrà formalitzar bé a través de l’oficina del Servei Municipal d’Esports, en les instal·lacions de la piscina Yurema Requena, o en els gimnasos participants.

“Les activitats compliran tots els protocols anti covid pel que s’establirà un aforament màxim”, ha indicat Nares. Amb tot, el regidor d’Esports ha afegit que “si es produeix una nova relaxació de les restriccions del Consell a estes activitats, anirem adaptant les mesures i l’aforament de cada activitat”.

 

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.