Vols ficar-te en forma? Vila-real ofereix classes gratuïtes esportives a l’aire lliure

El Servei Municipal d’Esports ha presentat una nova iniciativa en col·laboració amb els gimnasos de la ciutat per a contribuir a la reactivació de les empreses esportives locals que s’han vist especialment afectades per la crisi de la covid-19.

Es tracta d’una campanya de classes dirigides a l’aire lliure gratuïtes i obertes a la ciutadania que es realitzaran durant els pròxims cinc diumenges en diferents places de la ciutat.

El regidor d’Esports i Salut, Javier Serralvo, ha presentat hui esta proposta al costat del propietari del gimnàs Actual Gym, Juanjo Nares, en representació dels gimnasos participants, entre els quals estan també Inlinia, M’Activa, Nou Gim i Jumasi.

“Fa quasi una dècada vam apostar per la col·laboració públic-privada amb els gimnasos de la ciutat per a treballar junts y oferir a la ciutadania de Vila-real el que ens demanda, que és poder practicar esport”, ha recordat Serralvo, qui ha agraït l’esforç i la implicació d’estes empreses locals per a “ajudar al fet que la marca de ciutat de la salut i l’esport vaja avant”.

En este cas, la programació de classes dirigides a l’aire lliure gratuïtes i obertes a la ciutadania persegueix, a més d’ampliar l’oferta esportiva ara que s’han suavitzat les restriccions per la pandèmia, “col·laborar amb la reactivació d’un sector local com són les empreses esportives que s’han vist també molt afectades per la crisi de la covid-19, que els ha obligat a tancar també els seus negocis durant un temps”.

La campanya de classes dirigides a l‘aire lliure es desenvoluparà durant els pròxims cinc diumenges a les 10.00 hores.

El 13 juny es realitzarà una classe de zumba-cubbà en la plaça de la Maiorasga; el 20 de juny s’ha programat una classe de bodi pump-power dumbell en la plaça de Jaume I; el 27 de juny la plaça Major acollirà una classe de ciclisme de sala; el 4 de juliol s’ha programat una classe de zumba-cubbà en la plaça del Llaurador i finalment l’11 de juliol l’activitat d’entrenament d’abdomen en la plaça de la Maiorasga tancarà el calendari de classes.

Juanjo Nares ha explicat que les classes tindran una duració aproximada d’una hora i que la inscripció es podrà formalitzar bé a través de l’oficina del Servei Municipal d’Esports, en les instal·lacions de la piscina Yurema Requena, o en els gimnasos participants.

“Les activitats compliran tots els protocols anti covid pel que s’establirà un aforament màxim”, ha indicat Nares. Amb tot, el regidor d’Esports ha afegit que “si es produeix una nova relaxació de les restriccions del Consell a estes activitats, anirem adaptant les mesures i l’aforament de cada activitat”.

 

Últimes notícies

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.