Vols ficar-te en forma? Vila-real ofereix classes gratuïtes esportives a l’aire lliure

El Servei Municipal d’Esports ha presentat una nova iniciativa en col·laboració amb els gimnasos de la ciutat per a contribuir a la reactivació de les empreses esportives locals que s’han vist especialment afectades per la crisi de la covid-19.

Es tracta d’una campanya de classes dirigides a l’aire lliure gratuïtes i obertes a la ciutadania que es realitzaran durant els pròxims cinc diumenges en diferents places de la ciutat.

El regidor d’Esports i Salut, Javier Serralvo, ha presentat hui esta proposta al costat del propietari del gimnàs Actual Gym, Juanjo Nares, en representació dels gimnasos participants, entre els quals estan també Inlinia, M’Activa, Nou Gim i Jumasi.

“Fa quasi una dècada vam apostar per la col·laboració públic-privada amb els gimnasos de la ciutat per a treballar junts y oferir a la ciutadania de Vila-real el que ens demanda, que és poder practicar esport”, ha recordat Serralvo, qui ha agraït l’esforç i la implicació d’estes empreses locals per a “ajudar al fet que la marca de ciutat de la salut i l’esport vaja avant”.

En este cas, la programació de classes dirigides a l’aire lliure gratuïtes i obertes a la ciutadania persegueix, a més d’ampliar l’oferta esportiva ara que s’han suavitzat les restriccions per la pandèmia, “col·laborar amb la reactivació d’un sector local com són les empreses esportives que s’han vist també molt afectades per la crisi de la covid-19, que els ha obligat a tancar també els seus negocis durant un temps”.

La campanya de classes dirigides a l‘aire lliure es desenvoluparà durant els pròxims cinc diumenges a les 10.00 hores.

El 13 juny es realitzarà una classe de zumba-cubbà en la plaça de la Maiorasga; el 20 de juny s’ha programat una classe de bodi pump-power dumbell en la plaça de Jaume I; el 27 de juny la plaça Major acollirà una classe de ciclisme de sala; el 4 de juliol s’ha programat una classe de zumba-cubbà en la plaça del Llaurador i finalment l’11 de juliol l’activitat d’entrenament d’abdomen en la plaça de la Maiorasga tancarà el calendari de classes.

Juanjo Nares ha explicat que les classes tindran una duració aproximada d’una hora i que la inscripció es podrà formalitzar bé a través de l’oficina del Servei Municipal d’Esports, en les instal·lacions de la piscina Yurema Requena, o en els gimnasos participants.

“Les activitats compliran tots els protocols anti covid pel que s’establirà un aforament màxim”, ha indicat Nares. Amb tot, el regidor d’Esports ha afegit que “si es produeix una nova relaxació de les restriccions del Consell a estes activitats, anirem adaptant les mesures i l’aforament de cada activitat”.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.