Detingut en Alcalà-Alcossebre un estafador que oferia un habitatge de lloguer vacacional

La Guàrdia Civil d’Alcalà de Xivert ha detingut a un home que era buscat per trenta-dos requisitòries nacionals de diferents Jutjats del territori nacional.

Els agents del Lloc de la Guàrdia Civil d’Alcalà de Xivert van esbrinar que en la zona del Baix Maestrat residia un home de 58 anys que poguera estar implicat en nombrosos fets delictius comesos en diferents punts del país.

Realitzant nombroses perquisicions van poder recaptar dades de la seua identitat i d’aquesta manera es va constatar que li figuraven nombrosos requeriments judicials que es detallen a continuació:

– Jutjat de Valladolid per cerca, detenció i ingrés a la presó.

– Tres esbrinaments de cerca de detenció i personació dels Jutjats de Valladolid, Toledo i Madrid.

– Cos Nacional de Policia de Vallecas (Madrid) per cerca, detenció i personació.

– Vint-i-set esbrinaments de domicili i parador de Jutjats de Madrid, Getafe, Fuenlabrada, Leganés, Torrejón de Ardoz, Alcoi, Gijón, Torrent, Moncada, Carlet, Albacete, Guadalajara, Biscaia, Barcelona i Mollet del Vallés.

Els fets delictius de les requisitòries judicials, estaven relacionats amb delictes contra el patrimoni i l’ordre socioeconòmic, per estafa.

Recaptada tota aqueixa informació es va continuar amb el dispositiu de cerca a fi de localitzar a aquest, donant com a resultat el passat 23 de juny la seua detenció en una urbanització de la localitat d’Alcalà de Xivert.

L’home s’ocultava sempre emprant mitjans que dificultaven la seua identificació, utilitzant tint per al cabell i complements que ajudaven a amagar el seu rostre com a gorres i ulleres fosques, a més de no usar vehicle per als seus desplaçaments.

Els guàrdies civils van esbrinar que el modus operandi de l’ara detingut era sempre el mateix. Anunciava entre els anys 2015 i 2022 en les xarxes socials un habitatge per a lloguer vacacional en la localitat d’Alcossebre, sol·licitant el pagament de la fiança per endavant per a la reserva, quan les persones arribaven a la població o tractaven de contactar amb ell s’assabentaven del frau, ja que la residència no era de la seua propietat.

El detingut juntament amb les diligències instruïdes han sigut posades a la disposició dels Jutjats de Vinaròs, ordenant el seu ingrés a la presó. L’actuació ha sigut realitzada per efectius del Lloc de la Guàrdia Civil d’Alcalà de Xivert.

Últimes notícies

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.