Detingut en Alcalà-Alcossebre un estafador que oferia un habitatge de lloguer vacacional

La Guàrdia Civil d’Alcalà de Xivert ha detingut a un home que era buscat per trenta-dos requisitòries nacionals de diferents Jutjats del territori nacional.

Els agents del Lloc de la Guàrdia Civil d’Alcalà de Xivert van esbrinar que en la zona del Baix Maestrat residia un home de 58 anys que poguera estar implicat en nombrosos fets delictius comesos en diferents punts del país.

Realitzant nombroses perquisicions van poder recaptar dades de la seua identitat i d’aquesta manera es va constatar que li figuraven nombrosos requeriments judicials que es detallen a continuació:

– Jutjat de Valladolid per cerca, detenció i ingrés a la presó.

– Tres esbrinaments de cerca de detenció i personació dels Jutjats de Valladolid, Toledo i Madrid.

– Cos Nacional de Policia de Vallecas (Madrid) per cerca, detenció i personació.

– Vint-i-set esbrinaments de domicili i parador de Jutjats de Madrid, Getafe, Fuenlabrada, Leganés, Torrejón de Ardoz, Alcoi, Gijón, Torrent, Moncada, Carlet, Albacete, Guadalajara, Biscaia, Barcelona i Mollet del Vallés.

Els fets delictius de les requisitòries judicials, estaven relacionats amb delictes contra el patrimoni i l’ordre socioeconòmic, per estafa.

Recaptada tota aqueixa informació es va continuar amb el dispositiu de cerca a fi de localitzar a aquest, donant com a resultat el passat 23 de juny la seua detenció en una urbanització de la localitat d’Alcalà de Xivert.

L’home s’ocultava sempre emprant mitjans que dificultaven la seua identificació, utilitzant tint per al cabell i complements que ajudaven a amagar el seu rostre com a gorres i ulleres fosques, a més de no usar vehicle per als seus desplaçaments.

Els guàrdies civils van esbrinar que el modus operandi de l’ara detingut era sempre el mateix. Anunciava entre els anys 2015 i 2022 en les xarxes socials un habitatge per a lloguer vacacional en la localitat d’Alcossebre, sol·licitant el pagament de la fiança per endavant per a la reserva, quan les persones arribaven a la població o tractaven de contactar amb ell s’assabentaven del frau, ja que la residència no era de la seua propietat.

El detingut juntament amb les diligències instruïdes han sigut posades a la disposició dels Jutjats de Vinaròs, ordenant el seu ingrés a la presó. L’actuació ha sigut realitzada per efectius del Lloc de la Guàrdia Civil d’Alcalà de Xivert.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de la vivenda pública

El president ha defés reforçar la transparència en l'adjudicació de vivenda pública i prioritzar l'arrelament en els barems. Ha reivindicat que ja es construïxen unes 5.000 vivendes i ha blindat el Pla Viu enfront d'intents de paralitzar-lo.

Ramazani, pichichi de penal amb un 100% d’encert i nou punts per al València

L'extrem belga s'ha afermat com a especialista des dels onze metres, ha sigut el màxim golejador del València en la segona volta i els seus quatre punts han donat nou punts.

Desmantellada una plantació de marihuana en una nau de Vallada: cinc detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat un cultiu interior en una nau sense activitat de Vallada amb 1.026 plantes i 25.655 grams de cabdells secs. Hi ha cinc detinguts i un ha ingressat a la presó.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space alçarà a principis del pròxim any una nova fàbrica a Elx per a escalar la seua producció i preveu duplicar la plantilla fins prop de 1.000 ocupacions des de 2028. El pla es recolza en un memoràndum amb Generalitat i Ajuntament per a agilitzar tràmits i formar perfils tècnics.

València activa el pla especial de neteja de Falles amb 3,2 milions i més WC

El dispositiu reforça contenidors, papereres i recollida fins al 23 de març amb 34.613 jornades de treball i 425 cabines

La borrasca Regina deixarà vent fort dimarts i dimecres i pluges intenses el dijous en la Comunitat Valenciana

Regina marcarà la setmana en la Comunitat Valenciana amb temporal marítim d'este i nord-est, ratxes de fins a 70 km/h i pluges més intenses i generalitzades el dijous.

Avís groc a Alacant este dimarts per ratxes de 70 km/h i ones de 3 metres

Aemet ha activat l'avís groc a l'interior i el litoral sud d'Alacant per vent del nord-est amb ratxes de fins a 70 km/h. En la costa s'esperen ones de 3 metres i vent de força 7 des de primera hora.

Mascarell ha declarat que en el Cecopi no estaven pendents de Mazón

El president del Consorci de Bombers de València ha sostingut davant la jutgessa que el Cecopi no estava pendent de Carlos Mazón. La magistrada ha qüestionat llacunes del relat i una possible falta de direcció durant la DANA.