Estudiants netegen la Vall de les Fonts d’Oliva

 

L’IES Gregori Maians d’Oliva, en la Safor (València), ha organitzat esta setmana passada, dos jornades de treballs de neteja a la Vall de les Fonts. Esta activitat va comptar amb la participació de l’alumnat de 4t d’ESO i 1er de Batxiller i del seu professorat. La regidora d’Educació i Medi Ambient i professora del centre educatiu, Maria Josep Llorens, també va participar com a tutora d’un dels cursos.

 

El gran treball fet pels i les alumnes d’este centre, junt als coordinadors de l’activitat, van permetre arreplegar de la Vall més de 20 kg de vidres, llaunes, toalletes i altres tipus de restes de brutícia.

 

Alguns participants, que ja són repetidors en esta experiència de conscienciació, manifestaven la seua indignació amb les persones irrespectuoses amb el medi ambient, perquè «si totes férem el correcte, no caldria netejar tant a sovint la Vall de Les Fonts», comentava Amèlia, alumna de 4t d’ESO. 

 

Esta activitat demostra la implicació de l’IES Gregori Maians en la neteja de la Vall de Les Fonts: «cal més activitats com esta en els col·legis de tota la localitat per a que la gent prenga consciència del que fa quan tira una toalleta a l’inodor» va comentar una altra de les alumnes que va participar en la iniciativa. Per la seua banda, la regidoria va destacar la importància de respectar el Medi Ambient, canviant xicotets costums en el nostre dia a dia per tal d’afavorir la conservació de llocs naturals tan emblemàtics com La Vall de Les Fonts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.