Estudiants netegen la Vall de les Fonts d’Oliva

 

L’IES Gregori Maians d’Oliva, en la Safor (València), ha organitzat esta setmana passada, dos jornades de treballs de neteja a la Vall de les Fonts. Esta activitat va comptar amb la participació de l’alumnat de 4t d’ESO i 1er de Batxiller i del seu professorat. La regidora d’Educació i Medi Ambient i professora del centre educatiu, Maria Josep Llorens, també va participar com a tutora d’un dels cursos.

 

El gran treball fet pels i les alumnes d’este centre, junt als coordinadors de l’activitat, van permetre arreplegar de la Vall més de 20 kg de vidres, llaunes, toalletes i altres tipus de restes de brutícia.

 

Alguns participants, que ja són repetidors en esta experiència de conscienciació, manifestaven la seua indignació amb les persones irrespectuoses amb el medi ambient, perquè «si totes férem el correcte, no caldria netejar tant a sovint la Vall de Les Fonts», comentava Amèlia, alumna de 4t d’ESO. 

 

Esta activitat demostra la implicació de l’IES Gregori Maians en la neteja de la Vall de Les Fonts: «cal més activitats com esta en els col·legis de tota la localitat per a que la gent prenga consciència del que fa quan tira una toalleta a l’inodor» va comentar una altra de les alumnes que va participar en la iniciativa. Per la seua banda, la regidoria va destacar la importància de respectar el Medi Ambient, canviant xicotets costums en el nostre dia a dia per tal d’afavorir la conservació de llocs naturals tan emblemàtics com La Vall de Les Fonts.

Últimes notícies

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.