La Fallera Major Infantil de València i la seua corte retornen al mar a la tortuga Peineta

La Fallera Major Infantil de València 2018, Daniela Gómez, i la seua cort d'honor, han protagonitzat la solta de Peineta, una tortuga que ha sigut recuperada en l'Àrea de Recuperació i Conservació d'Animals del Mar (ARCA del Mar) del Oceanogràfic de València, segons ha informat l'entitat en un comunicat. 

L'equip de la Fundació Oceanogràfic s'ha desplaçat a la platja del Saler al costat de Daniela i les seues companyes per a retornar al mar la tortuga número 350. El quelonio de 15 quilos, procedent de Peníscola (Castelló), va ser capturat accidentalment en tasques de pesca a la fi de novembre. Un mes després i gràcies a les cures de l'equip de l'ARCA del Mar està totalment recuperada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.

Aemet activa l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior de València i nord de Castelló

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a l'interior de València i el nord de Castelló, amb possible graníssol i ratxes de vent molt forts.

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.