18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Ajornada la Cavalcada del Ninot per la previsió de pluges

A causa de la previsió de fortes pluges per a aquesta tarda a València, la Calvacada del Ninot 2022 ha estat ajornada a una nova data encara per confirmar. Així ho expressava la Junta Central Fallera aquest matí a través de les xarxes socials.

La Cavalcada estava previst que començarà a les 17.30 h des de la Glorieta, per a finalitzar al carrer Xàtiva. Sota el lema ‘Protegeix allò que estimes, anava a tancar l’acte l’entrada de diverses peces de la Falla Municipal. Així mateix, s’anava a disparar una mascletá en la Plaça de l’Ajuntament.

Per part seua, la mascletà de les 14 h que és a càrrec de la Pirotècnia Gironina continua en marxa “si el temps ho permet”, ha informat l’Ajuntament de València a través de xarxes socials.

València està aquest diumenge en alerta groga per pluges. D’acord amb la previsió de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET), la localitat sofrirà tempestes a partir de la tarda i les temperatures se situaran entorn dels 12 graus al llarg de tot el dia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El levantinismo rep a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua imatge en el seu primer retorn al Ciutat de València amb el València. El migcampista és titular.

Dimitrievski frena al Llevant i manté viu al València en el derbi (0-0)

El Llevant va tindre l'ocasió més clara amb una cabotada d'Iván Romero que Stole Dimitrievski va traure en el 16; el València, sense connectar amb Pepelu i Ugrinic, a penes va inquietar a Ryan.

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.