12.6 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Ajornada la Cavalcada del Ninot per la previsió de pluges

A causa de la previsió de fortes pluges per a aquesta tarda a València, la Calvacada del Ninot 2022 ha estat ajornada a una nova data encara per confirmar. Així ho expressava la Junta Central Fallera aquest matí a través de les xarxes socials.

La Cavalcada estava previst que començarà a les 17.30 h des de la Glorieta, per a finalitzar al carrer Xàtiva. Sota el lema ‘Protegeix allò que estimes, anava a tancar l’acte l’entrada de diverses peces de la Falla Municipal. Així mateix, s’anava a disparar una mascletá en la Plaça de l’Ajuntament.

Per part seua, la mascletà de les 14 h que és a càrrec de la Pirotècnia Gironina continua en marxa “si el temps ho permet”, ha informat l’Ajuntament de València a través de xarxes socials.

València està aquest diumenge en alerta groga per pluges. D’acord amb la previsió de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET), la localitat sofrirà tempestes a partir de la tarda i les temperatures se situaran entorn dels 12 graus al llarg de tot el dia.

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.