Ajornada la Cavalcada del Ninot per la previsió de pluges

A causa de la previsió de fortes pluges per a aquesta tarda a València, la Calvacada del Ninot 2022 ha estat ajornada a una nova data encara per confirmar. Així ho expressava la Junta Central Fallera aquest matí a través de les xarxes socials.

La Cavalcada estava previst que començarà a les 17.30 h des de la Glorieta, per a finalitzar al carrer Xàtiva. Sota el lema ‘Protegeix allò que estimes, anava a tancar l’acte l’entrada de diverses peces de la Falla Municipal. Així mateix, s’anava a disparar una mascletá en la Plaça de l’Ajuntament.

Per part seua, la mascletà de les 14 h que és a càrrec de la Pirotècnia Gironina continua en marxa “si el temps ho permet”, ha informat l’Ajuntament de València a través de xarxes socials.

València està aquest diumenge en alerta groga per pluges. D’acord amb la previsió de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET), la localitat sofrirà tempestes a partir de la tarda i les temperatures se situaran entorn dels 12 graus al llarg de tot el dia.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.