Alboraia repartirà de manera gratuïta milers de litres d’orxata i fartons

El Dia de l’Orxata torna a la localitat d’Alboraia. Serà dimecres que ve 6 de juliol a les 12.00 hores en la coneguda avinguda de l’Orxata (al costat de l’Horchatería Daniel), sent una jornada en la qual es repartiran milers de litres d’orxata i fartons gratis a tots aquells que s’acosten a degustar el típic producte valencià.

El repartiment d’orxata es realitza amb la col·laboració del Gremi d’orxaters d’Alboraia i estarà amenitzat amb música per la Colla de Tabal i Dolçaina de la Societat Musical d’Alboraia.

Una jornada festiva que comptarà amb diferents activitats

Hi haurà activitats multi esportives dins d’una fira jove, així com teatre, una cavalcada i, per a tancar el dia, música amb l’orquestra Nexus (d’entrada lliure), esmentant, a més, que aqueix mateix dia, al carrer Abadia a les 18.00 hores, hi haurà tallers infantils i una orxatada popular solidària a benefici de la Junta Local d’Alboraia contra el càncer.

I per a aquells que no puguen acudir al repartiment d’orxata del Dia de l’Orxata d’Alboraia, podran fer el mateix en Port Saplaya dies després, ja que se celebrarà el Dia de l’Orxata mariner amb diferents activitats.
El repartiment de l’orxata de Port Saplaya serà el dissabte 16 de juliol a les 11.00 hores en la plaça de la Senyoria, placeta en la qual durant tot el dia hi haurà activitats infantils, mercadet infantil en la mateixa plaça (d’11.00 a 14.00 hores), olimpíades esportives (de 09.00 a 11.00 hores), un concurs de pintura a l’aire lliure (des de les 09.00), un concurs de paelles a les 20.00 hores o, per a acabar la jornada (a les 23.00 hores) orquestra.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.