Alboraia repartirà de manera gratuïta milers de litres d’orxata i fartons

El Dia de l’Orxata torna a la localitat d’Alboraia. Serà dimecres que ve 6 de juliol a les 12.00 hores en la coneguda avinguda de l’Orxata (al costat de l’Horchatería Daniel), sent una jornada en la qual es repartiran milers de litres d’orxata i fartons gratis a tots aquells que s’acosten a degustar el típic producte valencià.

El repartiment d’orxata es realitza amb la col·laboració del Gremi d’orxaters d’Alboraia i estarà amenitzat amb música per la Colla de Tabal i Dolçaina de la Societat Musical d’Alboraia.

Una jornada festiva que comptarà amb diferents activitats

Hi haurà activitats multi esportives dins d’una fira jove, així com teatre, una cavalcada i, per a tancar el dia, música amb l’orquestra Nexus (d’entrada lliure), esmentant, a més, que aqueix mateix dia, al carrer Abadia a les 18.00 hores, hi haurà tallers infantils i una orxatada popular solidària a benefici de la Junta Local d’Alboraia contra el càncer.

I per a aquells que no puguen acudir al repartiment d’orxata del Dia de l’Orxata d’Alboraia, podran fer el mateix en Port Saplaya dies després, ja que se celebrarà el Dia de l’Orxata mariner amb diferents activitats.
El repartiment de l’orxata de Port Saplaya serà el dissabte 16 de juliol a les 11.00 hores en la plaça de la Senyoria, placeta en la qual durant tot el dia hi haurà activitats infantils, mercadet infantil en la mateixa plaça (d’11.00 a 14.00 hores), olimpíades esportives (de 09.00 a 11.00 hores), un concurs de pintura a l’aire lliure (des de les 09.00), un concurs de paelles a les 20.00 hores o, per a acabar la jornada (a les 23.00 hores) orquestra.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.