16.7 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Alboraia repartirà de manera gratuïta milers de litres d’orxata i fartons

El Dia de l’Orxata torna a la localitat d’Alboraia. Serà dimecres que ve 6 de juliol a les 12.00 hores en la coneguda avinguda de l’Orxata (al costat de l’Horchatería Daniel), sent una jornada en la qual es repartiran milers de litres d’orxata i fartons gratis a tots aquells que s’acosten a degustar el típic producte valencià.

El repartiment d’orxata es realitza amb la col·laboració del Gremi d’orxaters d’Alboraia i estarà amenitzat amb música per la Colla de Tabal i Dolçaina de la Societat Musical d’Alboraia.

Una jornada festiva que comptarà amb diferents activitats

Hi haurà activitats multi esportives dins d’una fira jove, així com teatre, una cavalcada i, per a tancar el dia, música amb l’orquestra Nexus (d’entrada lliure), esmentant, a més, que aqueix mateix dia, al carrer Abadia a les 18.00 hores, hi haurà tallers infantils i una orxatada popular solidària a benefici de la Junta Local d’Alboraia contra el càncer.

I per a aquells que no puguen acudir al repartiment d’orxata del Dia de l’Orxata d’Alboraia, podran fer el mateix en Port Saplaya dies després, ja que se celebrarà el Dia de l’Orxata mariner amb diferents activitats.
El repartiment de l’orxata de Port Saplaya serà el dissabte 16 de juliol a les 11.00 hores en la plaça de la Senyoria, placeta en la qual durant tot el dia hi haurà activitats infantils, mercadet infantil en la mateixa plaça (d’11.00 a 14.00 hores), olimpíades esportives (de 09.00 a 11.00 hores), un concurs de pintura a l’aire lliure (des de les 09.00), un concurs de paelles a les 20.00 hores o, per a acabar la jornada (a les 23.00 hores) orquestra.

Últimes notícies

Xiquet ferit per la caiguda d’una cornisa a València

Un xiquet ha resultat ferit després de caure part de la cornisa d'una vivenda al carrer Santos Justo i Pastor de València. Policia i bombers han assegurat la zona; l'edat del menor diferix entre les primeres fonts.

L’Elx busca tancar l’any invicte a casa davant un Raig eufòric a Europa

Elx, invicte com a local, aspira a acomiadar un any d'ascens amb un triomf davant un Raig eufòric per Europa però bloquejat en Lliga. Les baixes obliguen a ajustos.

Vila-real i Barcelona, dol en el cim en La Ceràmica

Vila-real rep al Barcelona en La Ceràmica en ple pols per LaLiga: líder contra un equip en ratxa i invicte a casa. Les baixes i els onces marquen el xoc.

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.