Alboraia repartirà de manera gratuïta milers de litres d’orxata i fartons

El Dia de l’Orxata torna a la localitat d’Alboraia. Serà dimecres que ve 6 de juliol a les 12.00 hores en la coneguda avinguda de l’Orxata (al costat de l’Horchatería Daniel), sent una jornada en la qual es repartiran milers de litres d’orxata i fartons gratis a tots aquells que s’acosten a degustar el típic producte valencià.

El repartiment d’orxata es realitza amb la col·laboració del Gremi d’orxaters d’Alboraia i estarà amenitzat amb música per la Colla de Tabal i Dolçaina de la Societat Musical d’Alboraia.

Una jornada festiva que comptarà amb diferents activitats

Hi haurà activitats multi esportives dins d’una fira jove, així com teatre, una cavalcada i, per a tancar el dia, música amb l’orquestra Nexus (d’entrada lliure), esmentant, a més, que aqueix mateix dia, al carrer Abadia a les 18.00 hores, hi haurà tallers infantils i una orxatada popular solidària a benefici de la Junta Local d’Alboraia contra el càncer.

I per a aquells que no puguen acudir al repartiment d’orxata del Dia de l’Orxata d’Alboraia, podran fer el mateix en Port Saplaya dies després, ja que se celebrarà el Dia de l’Orxata mariner amb diferents activitats.
El repartiment de l’orxata de Port Saplaya serà el dissabte 16 de juliol a les 11.00 hores en la plaça de la Senyoria, placeta en la qual durant tot el dia hi haurà activitats infantils, mercadet infantil en la mateixa plaça (d’11.00 a 14.00 hores), olimpíades esportives (de 09.00 a 11.00 hores), un concurs de pintura a l’aire lliure (des de les 09.00), un concurs de paelles a les 20.00 hores o, per a acabar la jornada (a les 23.00 hores) orquestra.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.