18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Alboraia repartirà de manera gratuïta milers de litres d’orxata i fartons

El Dia de l’Orxata torna a la localitat d’Alboraia. Serà dimecres que ve 6 de juliol a les 12.00 hores en la coneguda avinguda de l’Orxata (al costat de l’Horchatería Daniel), sent una jornada en la qual es repartiran milers de litres d’orxata i fartons gratis a tots aquells que s’acosten a degustar el típic producte valencià.

El repartiment d’orxata es realitza amb la col·laboració del Gremi d’orxaters d’Alboraia i estarà amenitzat amb música per la Colla de Tabal i Dolçaina de la Societat Musical d’Alboraia.

Una jornada festiva que comptarà amb diferents activitats

Hi haurà activitats multi esportives dins d’una fira jove, així com teatre, una cavalcada i, per a tancar el dia, música amb l’orquestra Nexus (d’entrada lliure), esmentant, a més, que aqueix mateix dia, al carrer Abadia a les 18.00 hores, hi haurà tallers infantils i una orxatada popular solidària a benefici de la Junta Local d’Alboraia contra el càncer.

I per a aquells que no puguen acudir al repartiment d’orxata del Dia de l’Orxata d’Alboraia, podran fer el mateix en Port Saplaya dies després, ja que se celebrarà el Dia de l’Orxata mariner amb diferents activitats.
El repartiment de l’orxata de Port Saplaya serà el dissabte 16 de juliol a les 11.00 hores en la plaça de la Senyoria, placeta en la qual durant tot el dia hi haurà activitats infantils, mercadet infantil en la mateixa plaça (d’11.00 a 14.00 hores), olimpíades esportives (de 09.00 a 11.00 hores), un concurs de pintura a l’aire lliure (des de les 09.00), un concurs de paelles a les 20.00 hores o, per a acabar la jornada (a les 23.00 hores) orquestra.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El levantinismo rep a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua imatge en el seu primer retorn al Ciutat de València amb el València. El migcampista és titular.

Dimitrievski frena al Llevant i manté viu al València en el derbi (0-0)

El Llevant va tindre l'ocasió més clara amb una cabotada d'Iván Romero que Stole Dimitrievski va traure en el 16; el València, sense connectar amb Pepelu i Ugrinic, a penes va inquietar a Ryan.

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.