Alfafar es prepara per a celebrar les festes del barri Orba

L’Ajuntament d’Alfafar es prepara per a donar principi a les festes populars del barri Orba. A partir d’aquest divendres 8 i fins diumenge que ve 17 de juliol, la ciutadania d’Alfafar podrà gaudir de nombroses activitats.

Després de dos anys sense poder celebrar-les la Regidoria de Festes de l’Ajuntament d’Alfafar torna a organitzar les festes d’aquest emblemàtic barri comptant amb la participació i implicació de les diferents associacions.

Aquest divendres a la vesprada comencen oficialment les activitats amb focs artificials i la tradicional inauguració dels barracons, instal·lats al voltant de la Plaça Poeta Miguel Hernández. A continuació, tindrà lloc el concert del conegut grup ‘Los Mojinos Escozios’.

Per a tots aquests dies de festa s’han organitzat campionats de jocs tradicionals, diferents actuacions musicals, exhibicions esportives, la tradicional entrada de Moros i Cristians, el festival de paelles, activitats per als més xicotets o sopars a la fresca.

A més de la carrera Holi Orba Run, que omplirà el barri de color aquest dissabte, o la tradicional cavalcada que tindrà lloc l’últim diumenge de festes.

Les festes del barri Orba es caracteritzen per comptar amb una gran quantitat d’activitats orientades a tots els públics de qualsevol edat i, moltes d’elles, preparades amb l’objectiu de gaudir en família.

Sens dubte unes festes molt esperades per totes i tots els alfafarencs, per a gaudir, aprendre i compartir temps de qualitat als carrers del barri Orba.

Amb aquestes celebracions, l’Ajuntament d’Alfafar recupera les seues tradicionals festivitats i ofereix opcions d’oci i cultura per a totes les famílies en període estival.

Últimes notícies

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.

147 anys de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna al port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al port de València el 2020.

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.

72 anys de presó per guardar, difondre i produir vídeos pedòfils amb menors

La Audiencia de Alicante ha imposat 72 anys i mig de presó a un home per deu delictes de corrupció de menors, cinc d'agressió sexual i nou d'exhibicionisme, encara que el màxim de compliment queda fixat en 20 anys.