Alfafar es prepara per a celebrar les festes del barri Orba

L’Ajuntament d’Alfafar es prepara per a donar principi a les festes populars del barri Orba. A partir d’aquest divendres 8 i fins diumenge que ve 17 de juliol, la ciutadania d’Alfafar podrà gaudir de nombroses activitats.

Després de dos anys sense poder celebrar-les la Regidoria de Festes de l’Ajuntament d’Alfafar torna a organitzar les festes d’aquest emblemàtic barri comptant amb la participació i implicació de les diferents associacions.

Aquest divendres a la vesprada comencen oficialment les activitats amb focs artificials i la tradicional inauguració dels barracons, instal·lats al voltant de la Plaça Poeta Miguel Hernández. A continuació, tindrà lloc el concert del conegut grup ‘Los Mojinos Escozios’.

Per a tots aquests dies de festa s’han organitzat campionats de jocs tradicionals, diferents actuacions musicals, exhibicions esportives, la tradicional entrada de Moros i Cristians, el festival de paelles, activitats per als més xicotets o sopars a la fresca.

A més de la carrera Holi Orba Run, que omplirà el barri de color aquest dissabte, o la tradicional cavalcada que tindrà lloc l’últim diumenge de festes.

Les festes del barri Orba es caracteritzen per comptar amb una gran quantitat d’activitats orientades a tots els públics de qualsevol edat i, moltes d’elles, preparades amb l’objectiu de gaudir en família.

Sens dubte unes festes molt esperades per totes i tots els alfafarencs, per a gaudir, aprendre i compartir temps de qualitat als carrers del barri Orba.

Amb aquestes celebracions, l’Ajuntament d’Alfafar recupera les seues tradicionals festivitats i ofereix opcions d’oci i cultura per a totes les famílies en període estival.

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.