Les penyes estan preparades per a celebrar Bous al Carrer a l’octubre

 

Els festejos de Bous en recintes tancats, han sigut necessaris per a auxiliar la malparada economia del sector taurí, un pegat necessari, però no definitiu, ja que l’objectiu principal de la Federació de Bous al Carrer és el retorn de l’activitat als carrers dels pobles valencians durant aquest any 2021.

 

Des de la Federació de Penyes de Bous al carrer de la Comunitat Valenciana asseguren que la Generalitat Valenciana no pot obviar la necessitat d’activar un sector que aporta més de 300 milions d’euros a les arques de la Generalitat, així com més de 3.000 ocupacions directes que acompanyats a la dinamització dels pobles en els dies de Bous fan del Bou al Carrer una de les activitats culturals i festives més importants de la Comunitat Valenciana.

 

“De seguida començarem a veure ciutadans en els estadis de futbol, falles plantades als nostres pobles i ciutats, focs artificials, carreres populars, així com estem vivint un estiu més pròxim a la normalitat amb platges abarrotades i passejos marítims al cent per cent de les possibilitats”, assegura el seu portaveu

 

Des de l’entitat recorden que “el Bou al Carrer ha de ser una realitat als nostres carrers, sense fissures ni retrets. Les penyes han complit, els aficionats han estat al peu del canó, acceptant totes les mesures que des de l’administració ens han anat marcant des del mes de maig.”

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.