Les penyes estan preparades per a celebrar Bous al Carrer a l’octubre

 

Els festejos de Bous en recintes tancats, han sigut necessaris per a auxiliar la malparada economia del sector taurí, un pegat necessari, però no definitiu, ja que l’objectiu principal de la Federació de Bous al Carrer és el retorn de l’activitat als carrers dels pobles valencians durant aquest any 2021.

 

Des de la Federació de Penyes de Bous al carrer de la Comunitat Valenciana asseguren que la Generalitat Valenciana no pot obviar la necessitat d’activar un sector que aporta més de 300 milions d’euros a les arques de la Generalitat, així com més de 3.000 ocupacions directes que acompanyats a la dinamització dels pobles en els dies de Bous fan del Bou al Carrer una de les activitats culturals i festives més importants de la Comunitat Valenciana.

 

“De seguida començarem a veure ciutadans en els estadis de futbol, falles plantades als nostres pobles i ciutats, focs artificials, carreres populars, així com estem vivint un estiu més pròxim a la normalitat amb platges abarrotades i passejos marítims al cent per cent de les possibilitats”, assegura el seu portaveu

 

Des de l’entitat recorden que “el Bou al Carrer ha de ser una realitat als nostres carrers, sense fissures ni retrets. Les penyes han complit, els aficionats han estat al peu del canó, acceptant totes les mesures que des de l’administració ens han anat marcant des del mes de maig.”

Últimes notícies

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.

Alicant tornarà a confiar en Espadero i Gómez per a les fogueres oficials de 2027

Les maquetes de Pedro Espadero i Sergio Gómez han sigut triades com a foguera oficial adulta i infantil dAlicant per a 2027, en la seua vintena i catorzena plantà davant lAjuntament.