11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Les penyes estan preparades per a celebrar Bous al Carrer a l’octubre

 

Els festejos de Bous en recintes tancats, han sigut necessaris per a auxiliar la malparada economia del sector taurí, un pegat necessari, però no definitiu, ja que l’objectiu principal de la Federació de Bous al Carrer és el retorn de l’activitat als carrers dels pobles valencians durant aquest any 2021.

 

Des de la Federació de Penyes de Bous al carrer de la Comunitat Valenciana asseguren que la Generalitat Valenciana no pot obviar la necessitat d’activar un sector que aporta més de 300 milions d’euros a les arques de la Generalitat, així com més de 3.000 ocupacions directes que acompanyats a la dinamització dels pobles en els dies de Bous fan del Bou al Carrer una de les activitats culturals i festives més importants de la Comunitat Valenciana.

 

“De seguida començarem a veure ciutadans en els estadis de futbol, falles plantades als nostres pobles i ciutats, focs artificials, carreres populars, així com estem vivint un estiu més pròxim a la normalitat amb platges abarrotades i passejos marítims al cent per cent de les possibilitats”, assegura el seu portaveu

 

Des de l’entitat recorden que “el Bou al Carrer ha de ser una realitat als nostres carrers, sense fissures ni retrets. Les penyes han complit, els aficionats han estat al peu del canó, acceptant totes les mesures que des de l’administració ens han anat marcant des del mes de maig.”

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castelló reunix 50 periodistes en una missió per a impulsar el seu sector ceràmic

Més de 50 periodistes de 15 països participen des de hui en una missió de tres dies organitzada per ASCER per a conéixer de primera mà la indústria ceràmica de Castelló.

Empresàries i polítiques a València reclamen la igualtat salarial com a tasca de tota la societat

EVAP i responsables públics han reclamat a València tancar la bretxa salarial del 13,1% amb ocupació de qualitat, corresponsabilitat i mesures que garantisquen igualtat.

Treballadors de Creu Roja inicien aturs d’una hora per a exigir un conveni col·lectiu

Treballadors dels centres de Creu Roja en la Comunitat Valenciana han secundat este dilluns el primer atur d'una hora per a exigir un conveni col·lectiu. La direcció va rebutjar firmar i sotmetre el conflicte a arbitratge després d'una reunió en el Tribunal d'Arbitratge Laboral.

La jutgessa investiga a quina hora Presidència va mobilitzar al xofer de Mazón el 29-O

La instructora ha reclamat els llistats de crides del conductor entre les 19 i les 20 hores per a fixar el moment de la seua mobilització al Cecopi. També ha demanat altres comunicacions per a reconstruir la cronologia de la gestió de la dana.

Barrachina demana estabilitat en les relacions comercials UE-EUA

El conseller Miguel Barrachina va reclamar estabilitat en el comerç entre la UE i els Estats Units per a evitar la inseguretat que retrau el mercat i danya al sector agrari. També va defendre una PAC 2028-2034 verdaderament comuna, amb finançament suficient i inclusió del regadiu.

Urbanisme de València defén que la permuta de VPP en Patraix ha sigut impecable

Giner rebutja les acusacions del PSPV per la permuta amb Domio i sosté que el procés va comptar amb informes favorables. L'operació incorpora 39 VPP en Patraix.

Les víctimes de la dana lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Representants d'associacions han lamentat en Les Corts que els avisos tardans i la descoordinació van agreujar la dana del 29-O. Demanen mesures i responsabilitats.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil al Senat

Virgínia Barcones ha sostingut davant la comissió del Senat que el PP pretén pervertir el sistema nacional de Protecció Civil en exigir una emergència d'interés nacional sense petició autonòmica. Ha defés el repartiment de competències i rebutjat crítiques pel seu viatge al Brasil durant la DANA de 2024.