Les penyes estan preparades per a celebrar Bous al Carrer a l’octubre

 

Els festejos de Bous en recintes tancats, han sigut necessaris per a auxiliar la malparada economia del sector taurí, un pegat necessari, però no definitiu, ja que l’objectiu principal de la Federació de Bous al Carrer és el retorn de l’activitat als carrers dels pobles valencians durant aquest any 2021.

 

Des de la Federació de Penyes de Bous al carrer de la Comunitat Valenciana asseguren que la Generalitat Valenciana no pot obviar la necessitat d’activar un sector que aporta més de 300 milions d’euros a les arques de la Generalitat, així com més de 3.000 ocupacions directes que acompanyats a la dinamització dels pobles en els dies de Bous fan del Bou al Carrer una de les activitats culturals i festives més importants de la Comunitat Valenciana.

 

“De seguida començarem a veure ciutadans en els estadis de futbol, falles plantades als nostres pobles i ciutats, focs artificials, carreres populars, així com estem vivint un estiu més pròxim a la normalitat amb platges abarrotades i passejos marítims al cent per cent de les possibilitats”, assegura el seu portaveu

 

Des de l’entitat recorden que “el Bou al Carrer ha de ser una realitat als nostres carrers, sense fissures ni retrets. Les penyes han complit, els aficionats han estat al peu del canó, acceptant totes les mesures que des de l’administració ens han anat marcant des del mes de maig.”

Últimes notícies

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.