Les penyes estan preparades per a celebrar Bous al Carrer a l’octubre

 

Els festejos de Bous en recintes tancats, han sigut necessaris per a auxiliar la malparada economia del sector taurí, un pegat necessari, però no definitiu, ja que l’objectiu principal de la Federació de Bous al Carrer és el retorn de l’activitat als carrers dels pobles valencians durant aquest any 2021.

 

Des de la Federació de Penyes de Bous al carrer de la Comunitat Valenciana asseguren que la Generalitat Valenciana no pot obviar la necessitat d’activar un sector que aporta més de 300 milions d’euros a les arques de la Generalitat, així com més de 3.000 ocupacions directes que acompanyats a la dinamització dels pobles en els dies de Bous fan del Bou al Carrer una de les activitats culturals i festives més importants de la Comunitat Valenciana.

 

“De seguida començarem a veure ciutadans en els estadis de futbol, falles plantades als nostres pobles i ciutats, focs artificials, carreres populars, així com estem vivint un estiu més pròxim a la normalitat amb platges abarrotades i passejos marítims al cent per cent de les possibilitats”, assegura el seu portaveu

 

Des de l’entitat recorden que “el Bou al Carrer ha de ser una realitat als nostres carrers, sense fissures ni retrets. Les penyes han complit, els aficionats han estat al peu del canó, acceptant totes les mesures que des de l’administració ens han anat marcant des del mes de maig.”

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat repartirà fruites, llet i hortalisses en 904 escoles per a reforçar hàbits saludables

El programa aconseguirà a 192.985 escolars de 904 centres i integra el repartiment gratuït amb accions pedagògiques per a conéixer l'origen dels aliments. Finançat per la UE via FEAGA i gestionat per l'Agència Valenciana de Foment i Garantia Agrària, creix en cobertura i preveu 1,49 milions per a 2025-2026.

Radiografien amb tècniques veterinàries el cavall de cartó de les festes d’Alcoi per a la seua rèplica

L'icònic cavall de cartó de l'Aparició ha sigut radiografiat per a conéixer la seua estructura interna i preparar una rèplica exacta. La iniciativa busca preservar l'original i respectar les tècniques tradicionals.

Futurmoda 2026 posa el focus en la innovació de maquinària per a calçat i marroquineria

La 55a edició se celebra el 4 i 5 de març en IFA-Fira Alacant amb la major oferta d'equips per al sector. Hi haurà un fòrum sobre ecodisseny i passaport digital.

Un detingut i tres investigats després de trobar 332 plantes de marihuana a Orihuela

La Guàrdia Civil ha desarticulat en Torremendo una plantació 'indoor' amb 332 plantes llestes per a la seua recol·lecció. Un home va ser detingut i altres tres van quedar investigats.

Alfafar reforça la seua preparació davant riscos i inundacions amb obres i un parc inundable

Alfafar avança en una estratègia global per a reduir riscos després de la DANA de 2024. Obres en el clavegueram, SUDS i un gran parc inundable formen el nucli del pla.

Rècord de participació en el Premi Azorín 2026: 735 novel·les a concurs

El certamen bat la seua marca amb 735 originals i consolida la seua projecció internacional. El lliurament serà el dijous 5 de març a la Sala Simfònica del ADDA.

Ingressa a la presó per confinar a persones vulnerables i quedar-se amb els seus béns

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Torrent i ha ingressat a la presó per confinar a persones vulnerables, sotmetre-les amb amenaces i apropiar-se dels seus béns. La investigació ha destapat estafes amb cotxes i 126 línies telefòniques i la troballa de cocaïna en el seu domicili.

Infermeria demana més seguretat en centres de salut després de l’assassinat masclista de Benicàssim

El Col·legi d'Infermers i Infermeres de Castelló ha reclamat vigilància i controls en hospitals i centres de salut després de l'assassinat masclista de Benicàssim. L'entitat també ha demanat actualitzar el marc legal i aclarir la seguretat jurídica en la indicació de medicaments.