Les penyes estan preparades per a celebrar Bous al Carrer a l’octubre

 

Els festejos de Bous en recintes tancats, han sigut necessaris per a auxiliar la malparada economia del sector taurí, un pegat necessari, però no definitiu, ja que l’objectiu principal de la Federació de Bous al Carrer és el retorn de l’activitat als carrers dels pobles valencians durant aquest any 2021.

 

Des de la Federació de Penyes de Bous al carrer de la Comunitat Valenciana asseguren que la Generalitat Valenciana no pot obviar la necessitat d’activar un sector que aporta més de 300 milions d’euros a les arques de la Generalitat, així com més de 3.000 ocupacions directes que acompanyats a la dinamització dels pobles en els dies de Bous fan del Bou al Carrer una de les activitats culturals i festives més importants de la Comunitat Valenciana.

 

“De seguida començarem a veure ciutadans en els estadis de futbol, falles plantades als nostres pobles i ciutats, focs artificials, carreres populars, així com estem vivint un estiu més pròxim a la normalitat amb platges abarrotades i passejos marítims al cent per cent de les possibilitats”, assegura el seu portaveu

 

Des de l’entitat recorden que “el Bou al Carrer ha de ser una realitat als nostres carrers, sense fissures ni retrets. Les penyes han complit, els aficionats han estat al peu del canó, acceptant totes les mesures que des de l’administració ens han anat marcant des del mes de maig.”

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.