Anuncios

JCF modifica l’horari de la cremà per a adaptar-la al toc de queda

 

El regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València i president de la Junta Central Fallera, Carlos Galiana, ha comunicat aquest dilluns als presidents i presidentes de les comissions falleres de la ciutat la “necessària modificació dels horaris de la Cremà”, donada la vigència el pròxim 5 de setembre del toc de queda establit per la Generalitat Valenciana arran de la situació sanitària actual. A més, ha avançat que la cremà de les falles municipals serà “a porta tancada” atés que es restringirà el pas a la plaça de l’Ajuntament per a evitar aglomeracions.

 

“Després de les reunions corresponents amb la Policia Local i els Bombers de València s’ha concretat un avançament de dues hores en els horaris habituals per a la cremà de les diferents falles grans i infantils de tota la ciutat com a mesura imprescindible per a poder garantir el compliment de les restriccions vigents, com per exemple el toc de queda”, ha explicat.

Anuncios

 
Així, la Cremà començarà a les 20.00 hores amb les falles infantils, seguides mitja hora després per la guanyadora del primer premi de la Secció Especial i, una hora després (a les 21.00 h.), per la municipal. Quant a les falles grans, la cremà de totes s’avançarà un parell d’hores començant, per tant, a les 22.00 hores; la guanyadora del premi com a millor falla de la ciutat veurà com les flames s’inicien a les 22.30 hores mentre que el foc no arribarà a la falla gran de la Plaça de l’Ajuntament fins a les 23.00 h.

 

“L’excepcionalitat del context en què podrem desenvolupar els diversos actes fallers motiva també modificacions com aquesta i la recomanació permanent de prudència i de compliment de les restriccions vigents i de les mesures de seguretat habituals fins que les flames acaben amb aquest cicle iniciat ja fa prop de dos anys i mig”, ha conclòs Galiana.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.
Anuncios